Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1016
Heisann, jeg lurer på om det er mulig å lage et lite program som automatisk kobler seg opp mot en forhåndsbestemt youtubebruker, og at du derfra (inne i programmet) kan laste opp videoer til den bestemte youtubekanalen.

"features" jeg trenger:
  • kunne laste opp videoer fra programmet og opp på en forhåndbestemt youtubekanal
  • en måte å regulere hvem som kan laste opp
Er det eventuelt en annen, bedre, måte å gjøre det samme på? (f.eks. apps til nettlesere?)

Det jeg vil oppnå er å gi en gruppe mennesker tilgang til å laste opp filmer på en felles youtubekanal UTEN å gi dem passordet til kanalen.
Er det noen her inne som kunne hjulpet meg med dette?
Om ikke, kan dere være vennlige å referere meg til et annet forum der sjansene er større for å finne hjelp?
Logg inn på din Youtube account

Gå inn på Innstillinger // Settings.

Mobile Settings.

Her kan du se en epost adrese ala noe slikt
<masse random tall og bukstaver>@m.youtube.com

Alle emails med video attachement som blir sendt til denne addressen vil bli lastet opp på din kanal.

Be folk sende filmene sine via epost til denne, og du er "all good".

Er vel enklere dette enn å få en programvareutvikler til å lage et program for deg, strengt talt.