Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 10461
Hei jeg dro idag til urin-laben i trondheim for å levere urinprøve, sto på døra at det var stengt grunnet coronaviruset

Hvordan kommer dette til å gå utåver edruelighetskravene for å få medisinen som jeg så sårt trenger... Vil prøvene bli annullert og jeg må starte helt på nytt?

Er også i et Narkotika dom regime som går ut på at jeg må i samtaler en gang i uken, samt levere spyttprøver men det var også stengt

Lurer veldig på hvilke følger dette kan få for både utredning og dommen

Takk på forhånd
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det har ikke noe følger. Ta det helt med ro��
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er også i samme situasjon. Bor også i Trondheim. Jeg avleverer prøve for å kunne fremlegge 6mnd rene prøver til sommeren for å få tilbake førerkortet....

På en side rart hvis vi skal bli straffet for noe som ikke er vår feil, men samtidig så kan jo mange utnytte denne muligheten for å ruse seg før man kommer i gang m testing igjen--> så veldig usikker på hva som blir vektlagt høyst.
Ikke din skyld, ikke ditt problem, så dette går nok veldig fint.
Smuud :3
Urinprøve?? Jeg måtte ikke ta det for å utrede. Eller misforstår jeg noe? Er det andre grunner til at du må ta det?
Sitat av Dreamliner91 Vis innlegg
Urinprøve?? Jeg måtte ikke ta det for å utrede. Eller misforstår jeg noe? Er det andre grunner til at du må ta det?
Vis hele sitatet...
Utredning av medikamentell behandling. Har du dårlig misbrukhistorikk så må du gjennom urinprøver.
Yess, lurer på det samme selv, tar prøver hver 3 uke og har ikke blitt kalt inn som vanlig. Har heller ikke fått noe informasjon
▼ ... noen uker senere ... ▼
Farmakologen I Trondheim åpner igjen etter påske!