Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2887
Hei

Jeg kjøpte nettopp en Gaming PC fra komplett, for 15 100 kr. (Komplett Premium a175 Gaming PC - Powered by ASUS) Lurte på om dere har noen tanker rundt dette, hvis det var et dårlig kjøp eller ikke? Første gang jeg investerer så mye i tech

Specs: Geforce RTX 2080 SUPER, Ryzen 5 3600, 16GB, 500GB SSD, Windows 10 Home

Får prosessorkjøler med disse specs: 240mm Radiator, 2x120mm RGB Fan 650-2000 RPM, RGB pump,

DDR4: 2x8GB 2666MHz (PC4-21300) DDR4 CL16, XMP 2.0,

ASUS ROG Strix B450-F GAMING, Socket-AM4:
Hovedkort, ATX, B450, DDR4, 2x PCIe-x16, 2x M.2, USB 3.1, SupremeFX, Aura Sync

Syntes dette var et bra kjøp. Men så har ikke jeg så mye peiling da. Vil påpeke at jeg har lyst til å spille Rainbow Six Siege på ULTRA instillinger, Gears 5, Battlefield 5. Har litt lyst til å spille noen nye spill på ULTRA instillinger, eller nære hvertfall. Har angrerett på 14 dager så hvis det er noen som har mye peiling her kan bekrefte at det var et bra/dårlig kjøp så ville det vært hyggelig
500gb holder jo ikke veldig lenge. Hadde gått til innkjøp og montert en ekstra harddisk på rundt 2tb.

Med mindre du er typen som liker å avinstallere spill da og laste ned på nytt hele tiden.
Trådstarter
2 0
Jeg bestilte en til harddisk på 1TB. Hvis det blir behov for det kan jeg alltid bestille en til
Trappet opp på Ram til 3200mhz.
Om du skal ha ferdigbygget PC er det et helt fint kjøp.