Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4104
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det noen her som har bestilt replicas fra Kina før?
Hvis ja; Har dere blitt tatt og måtte betalt bot?

Har planer om å bestille ett par gensere + 3-4 t-skjorter av merkene Supreme, Gucci og LV.

Men vil høre om noen har blitt tatt for dette før jeg gidder å ta sjansen.
Tenkte å bestille fra taobao via superbuy.

Takk på forhånd for svar.
Ja, bestilte en nær "1:1" Best Edition Seamaster Aqua Terra i forrige måned.
Kostet i overkant av 2000,- kr, fikk 8% rabatt. Kjøpt fra PureTime via mail. 41mmx12mm med kinesisk ETA
Det er ikke mulig per dags dato å bli tatt/måtte betale bot for å importere replicas til personlig bruk.
Men du burde passe deg for å selge, da en kvinne ble dømt for å selge 4 falske designervesker.
Har selv importert rundt 30 artikler fra diverse sider, men pass på så du ikke får en 0.01:1 genser/bukse med
null kvalitet. Selv anbefaler jeg å sjekke ut www.replica-watch.info for alt om falske klokker, samt
www.reddit.com/r/fashionreps (klær, smykker etc.) og www.reddit.com/r/reptime (replica klokker)
Kunne du ha linket det du skal ha i PM til meg? Klør i fingrene etter noen flere LV skjorter
Sitat av Innertier Vis innlegg
Ja, bestilte en nær "1:1" Best Edition Seamaster Aqua Terra i forrige måned.
Kostet i overkant av 2000,- kr, fikk 8% rabatt. Kjøpt fra PureTime via mail. 41mmx12mm med kinesisk ETA
Det er ikke mulig per dags dato å bli tatt/måtte betale bot for å importere replicas til personlig bruk.
Men du burde passe deg for å selge, da en kvinne ble dømt for å selge 4 falske designervesker.
Har selv importert rundt 30 artikler fra diverse sider, men pass på så du ikke får en 0.01:1 genser/bukse med
null kvalitet. Selv anbefaler jeg å sjekke ut www.replica-watch.info for alt om falske klokker, samt
www.reddit.com/r/fashionreps (klær, smykker etc.) og www.reddit.com/r/reptime (replica klokker)
Kunne du ha linket det du skal ha i PM til meg? Klør i fingrene etter noen flere LV skjorter
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke trådstarter, men har bestilt varer for rundt 1500 NOK fra tabao med superbuy som agent. Venter på at varene kommer til varehuset i Kina.
Skal jeg gi de beskjed om å sende varene til meg som gave - eller er det sykt risky?
Det gjelder klær, tipper at esken er rundt 3kg.

Takk for svar!
Det spiller da absolutt ingen rolle.
Har sendt som gave 2-3 ganger og ingenting "sykt risky" har skjedd enda.
Bestilte en gang 3 falske Canada goose jakker fra Kina som ble stoppet i tollen. Jakkene kostet mer enn 350kr, så jeg selvfølgelig betale toll. Var ikke vanskelig å se at jakkene var falske, men jeg fikk dem dagen etter at jeg hadde betalt tollen.
Sitat av stresser Vis innlegg
Bestilte en gang 3 falske Canada goose jakker fra Kina som ble stoppet i tollen. Jakkene kostet mer enn 350kr, så jeg selvfølgelig betale toll. Var ikke vanskelig å se at jakkene var falske, men jeg fikk dem dagen etter at jeg hadde betalt tollen.
Vis hele sitatet...
Amatøraktig av selger å ikke skrive lav verdi. De fleste sender deg et dokument med den angivelige verdien for å deklarere dette dersom du ber om det. Derfor jeg ikke betaler 600 kr hver gang jeg handler
▼ ... over et år senere ... ▼
Heisann, jeg har bestilt en falsk LV bag i Polen. Jeg skal hjem om ett par dager og rekker ikke få baggen før jeg drar, derfor må en familie medlem sende den videre til meg når den kommer. Jeg er redd tollen vil gi meg regninger pga de tror den er ekte og kjøpt. Tror dere jeg slipper å betale noe?
Be familien skrive en verdi under 350 eller under 1000+gave når de sender så gir du tollen originalkvitteringen dersom de stopper og tror den er ekte