Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3117
Har ordna meg litt cola å lurte på hvordan mengder jeg skal ta det i, kompisen min sier cola linjer er jævla små kontra pepper å andre ting. Ha sa at hvis jeg ikke gjorde det med han/noen andre som har peiling ville jeg quote " belly up"

Altså slukne..

Har dere innspill/tips? Han har slutta med alt utenom røyking, så vil ikke være en faktor som kan få han til å sprekke.
Det er ingen her som aner styrken på den colaen du har fått tak i, så tror nesten du må bare prøve deg frem. Start med ei lita stripe, og spe på med mer, til ønsket effekt er oppnådd!
Jeg pleide å dele grammeren i 4-6 lisser før
Sist endret av Aron2303; 16. januar 2015 kl. 22:16.
Du slukner tvilsomt. Aldri hørt om noen som slukner på kokain. Del 0,5g på 3 linjer. Ta en, kjenn an formen. Når du kjenner at nesen din er bedøvet, og adrenalinet pumper, pulsen går raskt er du påvirket. Flere linjer jo sterkere følelse. + Du blir i kongefølelse.
Viktigste: Ikke gjør det aleine! Dette er mitt tips. Oppildne hverandre, bra musikk, kule omgivelser.

Ellers del opp i rimelig tynne linjer ikke lengre enn kortsiden til en hundrelapp og test ut kvaliteten. De fleste jeg har pratet med om dette drar aldri noe opp i nesa uten å ha alkohol ved siden av. Trenger så absolutt ikke være 22 %. Bare noe lett å kose seg med før, under og etter.

Have fun!
MDMA is life
Trådstarter
Sitat av Relevant Vis innlegg
Du slukner tvilsomt. Aldri hørt om noen som slukner på kokain. Del 0,5g på 3 linjer. Ta en, kjenn an formen. Når du kjenner at nesen din er bedøvet, og adrenalinet pumper, pulsen går raskt er du påvirket. Flere linjer jo sterkere følelse. + Du blir i kongefølelse.
Vis hele sitatet...
Tusen takk mye av det jeg lurte på!!

Sitat av Tawon Vis innlegg
Viktigste: Ikke gjør det aleine! Dette er mitt tips. Oppildne hverandre, bra musikk, kule omgivelser.

Ellers del opp i rimelig tynne linjer ikke lengre enn kortsiden til en hundrelapp og test ut kvaliteten. De fleste jeg har pratet med om dette drar aldri noe opp i nesa uten å ha alkohol ved siden av. Trenger så absolutt ikke være 22 %. Bare noe lett å kose seg med før, under og etter.

Have fun!
Vis hele sitatet...
Takk for bra relevant info, hvorfor alkohol? Bare pga kos eller i tilfelle du overjusterer? Brennevin blir vell gitt til folk som har fått i seg altfor mye fart?
Alkohol og kokain er en super kombinasjon. Det blir mye morsommere da, rett og slett. For meg er det helt utenkelig å bruke kokain uten alkohol.
Ikke forvent all verden. Kola er skuffende første gang, andre gang og tiende gang.
Sitat av bacongull Vis innlegg
Ikke forvent all verden. Kola er skuffende første gang, andre gang og tiende gang.
Vis hele sitatet...
Må si meg enig her, ble ganske skuffa første gangen jeg prøvde kokain, var liksom ikke helt sånn som jeg hadde forestilt meg det.

De få gangene jeg har kjøpt kokain så har det vært dårlige greier, men så skal jeg ikke skryte på meg at jeg har noe spesielt bra kontakter når det kommer til kola.
Er det bare meg som finner rådene om dosering helt på trynet her? Eller kanskje kolaen jeg har vært borti bare var fantastisk? Hmm, har forsåvidt aldri handlet stoffet sjøl, bare fått smaksprøver av bekjente som til dels var entusiaster. Ene gangen skulle jeg male noen lister og div, holdt på å pusse opp huset til "teletubbien" Han hadde handlet en tier. Av den så tok vi av 100mg som vi delte. Maling ble fort uaktuelt, måtte nesten bare sette meg ned, smile hardt og få servert dram.

Er kvaliteten sånn at man drar speedstreker med kola nå? Ikke bra.-

edit: ang bedøvelse vs kvalitet så har jeg en flaske Dentinox her-aka Benzokain. Skulle nok fått i et par av dere dårlig speed i den tro at det var god kola. Ikke at det eksisterer speed på eiendommen da. Men poenget står.-)
Sist endret av pidget; 16. januar 2015 kl. 23:56.
Cola er et stoff som vokser på deg. Første gang er skuff, også første gang når det er lenge siden sist. Cola er et typisk avhengigdop nettopp fordi man liker det bedre dagen etter og enda bedre dagen etter det igjen.. Noe av det samme gjelder heroin. Første gangen er det bare sånn passe.. den 30-ende gangen er det supert (men da er du hekta også).
Sitat av pidget Vis innlegg
Er det bare meg som finner rådene om dosering helt på trynet her? Eller kanskje kolaen jeg har vært borti bare var fantastisk? Hmm, har forsåvidt aldri handlet stoffet sjøl, bare fått smaksprøver av bekjente som til dels var entusiaster. Ene gangen skulle jeg male noen lister og div, holdt på å pusse opp huset til "teletubbien" Han hadde handlet en tier. Av den så tok vi av 100mg som vi delte. Maling ble fort uaktuelt, måtte nesten bare sette meg ned, smile hardt og få servert dram.

Er kvaliteten sånn at man drar speedstreker med kola nå? Ikke bra.-

edit: ang bedøvelse vs kvalitet så har jeg en flaske Dentinox her-aka Benzokain. Skulle nok fått i et par av dere dårlig speed i den tro at det var god kola. Ikke at det eksisterer speed på eiendommen da. Men poenget står.-)
Vis hele sitatet...
Stusset selv over hvor store linjer folk snakker om her, det må jo være helt elendig kvalitet. Jeg kjøpte ett gram "fish scale" uten og ha prøvd det før for noen år siden, testet bare en liten bump og fikk helt utrolig godform, av det grammet fikk jeg en plass mellom 10-20 små linjer. Har testet det igjen ett par ganger etterpå men da typisk gate-kvalitet, fikk aldri samme effekten igjen men om man deler en 0,5 i 3 linjer er det vell mulig.. Men da blir det fort veldig dyrt. Skaff dere bedre varer så slipper dere å kjøre på med linjer på størrelse med en blyant folkens...
Har brukt cola mange ganger, men det er tydeligvis ikke konstruert for min hjerne. Får ingenting ut av det. En iskaffe stimulerer bedre, og jeg er ingen ung nybegynner. Vi er satt sammenforskjellig. Noen kicker på cola, andre på helt andre stoffer. Uansett, vær forsiktig.
cola sånn som alle andre stoff har som regel ikke full funk første gangen. så om du tar noen linere noen dager senere vil det nok funke normalt. ihvertfall sånn for meg.