Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 610
Ei venninne av meg kjøpte med en 100pk 15mg dormicum(midazolam) i tablettform til meg fra utlandet. Men så hadde visst han hun kjøpte av sagt at det var farlig å blande med sub. Bruker fast 16mg subutex og 1-3mg xanax daglig. Er generelt forholdsvis godt kjent med det meste av benzo, men ikke noen kjennskap til midazolam. Er ikke egentlig ute etter rus, bare ro og søvn. Men jeg vil helst våkne igjen. Så noen som har erfaring med mix av midazolam og sub? Sannsynlig at det går greit om jeg bytter ut xanaxen med en 15mg midazolam for en periode?
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det går fint, men Midazolam har veldig kort halveringstid, samtidig funker det veldig kraftig.. kan risikere at du blir veldig stasjonær…

Jeg er veldig sjalu, hadde gitt nyra mi for den 100pk’en. Favoritt benzoen min.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Takk for svar! Haha såpass. Da blir de spennende å teste da.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Null problem, går på Sub selv og har blandet alkohol, benzo og ket i årevis uten problemer
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg har prøvd midazolam 5mg EN gang... Og for mitt vedkommne var det kun nyttig til en ting.. 5-6 timers uventa søvn. Fikk en buccolam fra ei jeg kjente med epelepsi som spurte om jeg ville prøve en da hun hadde andre benzo liggende også og fikk henta ut 10 av de ved behov på sykehusapoteket.. Sov som en unge etter halvtimes tid, våkna også var det plutslig midnatt.... Så uten noe som kan holde øya oppe hadde ikke dette for MEG noe ruspotensial, men et fantastisk sovemiddel, om dog vansklig å oppdrive.