Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1109
Hei folkens, tenkte jeg skulle få meg en ny data mus.

Valget står mellom Zowie FK1 og Deathadder Chroma, så gjelder kun ergonomics for min del nå.

En jeg spiller med kjøpte Deathadder Chroma, men var ikke fornøyd med ergonomics, så han sendte den tilbake og kjøpte Zowie FK1.

Men vi har ikke like hender, så er litt usikker. begge spiller med "palm grip"

Ingen av lokalbutikkene her har noen av musene, så jeg er litt usikker på hvilken jeg skal gå for og lurte derfor på hva deres erfaringer er?

Har en Logitech G700 nå som har helt perfekt ergonomics, hånden ligger intill musematten bak, og har ca 0.5 cm klaring til tuppen av musa på langefingeren

Zowie FK1

Deathadder Chroma
Sist endret av kimandre92; 29. november 2014 kl. 20:23.
Begge lenker til Zowie FK1

Men har Razer Mamba og den er veldig lik i form som deathadder (om ikke samme?) og den passer perfekt i hånden min, som støpt! Bruker også palmgrip
Sitat av Asiphyxia Vis innlegg
Begge lenker til Zowie FK1

Men har Razer Mamba og den er veldig lik i form som deathadder (om ikke samme?) og den passer perfekt i hånden min, som støpt! Bruker også palmgrip
Vis hele sitatet...
Beklager, slurvefeil! :P

Her er Razor's Deathadder

Bestilte begge to, så ser jeg vilken jeg vil ha
Sist endret av kimandre92; 30. november 2014 kl. 01:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.