Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 770
Hadde akkurat startet spillet, fikk spillt i 5 min så sluttet programmet å svare, ventet så i 2 minutter uten at noe skjedde så jeg restarta pc'en. Når pc'en kom på igjen var alle filene som var i lokal disk D slettet, hvis jeg prøver å starte ett program som lå på den disken via en snarvei som ligger på skrivebordet kommer det opp at filen ikke eksisterer. Gikk så for å se på lokal disk D, men den er borte fra lista. Lokal disk C er der, men D er borte. Noen som vet hva som skjer? Leste og på et forum at man kan dra inn på diskbehandling for å se status på diskene osv, men Lokal disk D er ikke på lista i diskbehandling heller. Hjelp!
Har du sjekket kablene inne i PC-en? Om harddisken fremdeles er i live, så spørs det om det er dårlig kontakt.