Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1684
Hei!

Jeg og en kompis ble tilbudt en syrebit, og vi delte den i to. Jeg vet ikke hvor mye det var i den, men det har nå gått ett par timer uten att ingen av oss kjenner noe.

For en time eller noe sånt, så kunne jeg se blåe og lilla sirkler i bakken. Når jeg prøvde å ta på dem, så forsvant de i bakken (ble mindre og mindre). Men det forsvant etter en kort stund, og alt er kjedelig nå.

Forklaringer?
Sist endret av Sincerati; 11. juni 2012 kl. 03:44.
Har ikke spesielt peiling på syre, men logikk sier meg at dere kan ha fått en mindre potent bit, som dere til og med delte i to. Kanskje det rett og slett ikke var nok? :P
Hvem var det dere ble tilbudt det av da? Var det en bekjent? Og betalte dere for den?
Hvis dere ikke kjenner personen så godt og dere betalte, kan dere ikke utelukke at dere ble lurt.
Vel hvis du så de fargene, men det ga seg veldig fort vil jeg nok si at dosen ble for lav. Må som regel spise en lapp eller mer for å få funk.. Hvertfall så dårlig som syrelappene som er i omløp er..
Tenker att du fikk en bit som ikke var særlig syre i. Når man drypper bitene er det ikke alltid det blir helt jevnt. Fikk den andre personen du delte den med funk?
sjekk pupillene dine, er de små var det for lite
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Ta dere en blås, så piffer dere sikkert opp den lille effekten. LSD har en "threshold" så lavt som 20ug.
Sincerati's Avatar
Trådstarter
Det tok cirka 6 timer før jeg begynte å virkelig kjenne meg ute på tur. Det var en helt merkunderlig opplevelse! Jeg kjenner det enda, i en mye mindre grad. Begynner vell å 'lande' nå.
Sist endret av Sincerati; 11. juni 2012 kl. 17:21.
nyt det, slutt å lag tråder om at du ikke lander
Høres ut som dere har blitt svindlet eller tatt en alt for liten dose. Skal som regel kjenne noe i løpet av en times tid, og etter 2 timer skal ting være ganske trippy.