Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1147
Hei! Har tenkt litt på og få kjopt meg en 32" tv til en billig penge ( 2-3500 tusen) SItter cirka 2 meter fra tv'n så blir tv'n for liten? Skal ha hdmi inngang og "HD-ready" Noen som har noen anbefalinger til en tv? Blir til spilling!



På forhånd, takk
32" er alt for lite i min mening iallefall, har 37" på soverom og 50" på stuen atm, med noe mindre enn dette ville jeg myset hele dagen.

Så Lefdal hadde en 50" plasma på tilbud til 4444,- nå, om den er noe spesielt bra dog vet jeg ikke.
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
32" er alt for lite i min mening iallefall, har 37" på soverom og 50" på stuen atm, med noe mindre enn dette ville jeg myset hele dagen.

Så Lefdal hadde en 50" plasma på tilbud til 4444,- nå, om den er noe spesielt bra dog vet jeg ikke.
Vis hele sitatet...
hørt at plasma har en tedens til å "sette merker" etter seg? tror det var plasma.
Altså, ser du en del på nrk, så kommer det til å stå "nrk" i hjørne på andtre kanaler / spill / det du kjør ellers.
Sitat av Gt&Hoo Vis innlegg
hørt at plasma har en tedens til å "sette merker" etter seg? tror det var plasma.
Altså, ser du en del på nrk, så kommer det til å stå "nrk" i hjørne på andtre kanaler / spill / det du kjør ellers.
Vis hele sitatet...
De fleste nyere PlasmaTVer har ikke dette problemet da de scrubber bildet på et vis.

Jeg ha iallefall hatt min tv stående på i 12+ timer på samme kanal, deretter ser jeg logoen en liten stund etter jeg bytter kanal (såvidt oppe i hjørnet) og så er den borte igjen.

http://www.plasmatvbuyingguide.com/p...tv-burnin.html
Sist endret av AtXbYeA; 7. oktober 2010 kl. 21:05.
Plasma bruker mye strøm, tho LCD er bra, LED er optimalt, plasma er billig i innkjøp. Du får mye LCD FullHD til en grei penge også - jeg har en 42" på pulten min, som er helt genial som PC-skjerm. Andersson, fra NetOnNet. Eneste store minuset er høyttalerene, som ser ut til å være 4x1" fra biltema..
Stemmer også for en LCD 42'' Full HD. De er billige og svære