Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 12760
Shabba freaks! er det mulig å jailbreake en ps4? en av de tidligere eierne av maskina skylder visstnok Sony entertainment penger så de har låst maskina slik at det ikke er mulig å logge på playstation network kontoen, alt er mulig bare ikke å logge på slik at man får spilt online. Jeg har prøvd å ringt sony å sagt at jeg kan betale eller om de kan finne ut hvem som «eide» maskina opprinnelig, jeg kjøpte den av en kompis som kjøpte den av en fyr via finn.no som vi ikke finner igjen, gikk greit å spille online i flere mnd. han har visst maskina som sin primary enda derfor det ikke vil gå. jævlig frustrerende! sony nekter å oppgi noe info eller hjelpe slik at jeg kan betale
▼ ... flere år senere ... ▼
Er det ikke bare å bytte ID på maskina? Med en eller annen MAC spoofer el l? Bør være inne i jailbreaken( tethered ) din. Og det har du sikkert oppdaga at er litt teit å bli bænna med hardware nøklen din, derfor det er lurt å kjøre randomize før du går på nett.
Sist endret av ketoDaddy; 9. september 2023 kl. 23:33.