Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 837
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
er det noe problem å ta mdma når man er i dårlig humør? eller er det slik som LSD at man bør vente til man føler seg i bra humør?
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg laget nettopp en tråd over deg om molly men imo, nei. Er man sliten blir det dårlig tur har jeg erfart 100%. Men det er MEG da.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
forskjellig fra person til person, du vet vel ikke før du har prøvd tenker jeg
Jeg blir iallfall glad av mdma så er ikke noe problem med det annet enn at nedturen kan bli litt kjip.
Sku ha molly kveld hos meg engang og før vi i det heletatt hadde droppa mollyen så spyr en kompis utover hele gulvet, madrass som lå på gulvet og dyna mi mens en annen tetter dassen min så det renner over og alt var bare generelt kaos. Jeg var så jævelig forbanna, stressa og i dårligt humør. Poenget er at så fort mollyen kicka så var alt glemt og jeg var bare super happy på alt og alle

LSD forsterker ofte humøret man er i, mens MDMA gjør en grå situasjon fargerik. Altså kan godt hende man får en bedre rull med god sett og setting, men du vil mest sannsynlig bli i godt humør uansett
Sist endret av Alge; 5. oktober 2020 kl. 16:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.