Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Xbox series X/S eller PS5
Xbox series X 9 20,93%
Xbox series S 3 6,98%
Playstation 5 33 76,74%
Flervalgsavstemning Stemmegivere: 43. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  15 11551
Hva kommer dere til å kjøpe og hvorfor?

Jeg har tenkt til å kjøpe en xbox series s pga pris, gamepass, og backwards compatibility
Series S og heldigital versionen av ps5
Sist endret av Flaffersen; 13. september 2020 kl. 06:41.
Series X og Ps5 digital edition.
Kompiser fra begge leire så kjekt å ha begge konsoller mtp online-spilling.
Sist endret av bruisepristine; 13. september 2020 kl. 08:27.
Kjøper ps5 å selger den til blod pris å får en gratis xbox så kan spille på tlf xbox å android.
Hvis ikke ps5 får samme som microsoft gamepass så kan spille på tlf...

Skulle stå pc selvsagt
Sist endret av wEed-DisasteR; 13. september 2020 kl. 10:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Series S og heldigital versionen av ps5
Vis hele sitatet...
Vurdert å gjøre det samme når jeg så demons souls ble remastered
Har de bestemt pris på ps5?
Med mindre PS5 er billigere enn X, eller om de ikke lanserer en Slim-versjon, så blir det nok S. Det eneste jeg savner på S er muligheten for disk. Jeg savner Forza fra 360'n, og begge PS4ene mine har skuffet meg. Den originale bråkte som et helvete og var en varmeovn og konsoll i en, og Slimen er rett og slett treig...
R.i.p 23.04.2021
Ps5 når den er på tilbud.. har hele serien aldri hvert noe xbox fan. Selvom designet er superstykt håper jeg på en slim versjon
Når jeg tenker meg om så kanhende jeg kjøper PS4 pro om prisen jevner seg med Series S.
Venter på slim-versjonen, da er det nok mer enn bare et par spill tilgjengelig også. Kjører samme taktikk på spillkjøp, ett år på etterskudd er bra for lommeboka (og ofte spillopplevelsen pga. patching og ofte ekstrainnhold).
Sitat av TylerDurden4 Vis innlegg
Har de bestemt pris på ps5?
Vis hele sitatet...
Nei de har ikke bestemt pris men sony skal ha en livestream med nye detaljer tipper de kommer til å vise pris siden xbox har gjort det
R.i.p 23.04.2021
https://www.tv2.no/nyheter/11652816/


PS5 kommer i to versjoner, én til 499 dollar, tilsvarende om lag 4.500 norske kroner, og én til 399 dollar. Forskjellen mellom dem er at den billigste kun kan kjøre spill som er lastet ned lokalt på maskinen, mens den andre også vil ha en inngang for spill via disker.
Sist endret av Tarm; 17. september 2020 kl. 08:47.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har bestilt series X! Har alltid foretrukket Xbox.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Ps4 min tok sitt siste åndedrag på fredag, den 30 RIP...
Overoppheting førte til at vifta sluttet å fungere, skrudde opp maskina for å sjekke vifta og skulle nesten tro det var helt sement over den så stuck som den var. Skjedde bare helt plutselig også midt i ett game med noen venner.

Var planer om å bestille ps5, men siden det er utsolgt og venteliste overalt så dropper jeg den frem til nesteår engang.
Blir en series S i mellomtiden da jeg ikke gidder X bare for ray tracing, cd rom og litt mer lagringsplass.
Hvis jeg kjøper en konsoll blir det nok PS5, xbox "eksklusive" spill blir sluppet på PC uansett.
Series S er forhåndsbestilt, jeg savner diskdrive, men foreløpig blir det kun Forza-maskin. TV'en kosta rundt 3000 for noen år sia, trenger vel ikke 4k da