Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 10838
Har 2 kontoer på min PS4. Den siste tiden har jeg kjøpt PS+ til konto nr. 2, fordi et spill krevde PS+ for at begge kunne spille online samtidig.

Så en dag skulle jeg spille et annet spill fra konto nr.2. Dette har selvsagt gått helt fint tidligere. Men denne gangen kom det opp noe om kjøp.

Jeg tenkte at kjøpet automatisk skulle identifisere at spillet allerede var nedlastet på konsollen fra annen konto, men den gang ei.

Spillet ble derfor kjøpt for 649,-.

Jeg sendte inn en request om å refundere kjøpet og viste til begge kontoene. Det gjorde jeg øyeblikkelig etter jeg oppdaget i nettbanken at PSN faktisk hadde trukket meg beløpet.

Til svar fikk jeg da at PSN ikke refunderer beløp som allerede er lastet ned , noe det naturligvis var fra før jeg kjøpte spillet.

Er dette noe andre har erfaringer med og vet hvordan man fikser eller er det bare å sette 649 på kontoen for dumskap?