Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 711
Hei, spør for en kompis: Hva kan jeg gjøre for å installere betting apper(unibet, nordictbet, bet365 osv.) til iphone?

Dette er ikke mulig på norsk apple store da appene har blitt fjernet:
https://www.dinside.no/mobil/populae...store/70060243

Så hva slags andre muligheter har jeg? må jeg lage ny bruker og registrere på engelsk apple store og bruke VPN?

Å jailbrake mobilen er ikke aktuelt ifølge kompisen min.

takker for svar
Nettsidene er jo skalert for mobilen?
Er bare å lagre nettsiden på hjemmeskjermen det, så får du en "app". Trykk på delings ikonet som er en boks med en pil opp når du er på nordicbet.com, så trykker du på legg til på hjem skjerm.
Gjest
Trådstarter
Men tingen her er at hvis vi tar nordicbet som eksempel: "Oddsbygger" funksjonen kan kun spilles på mobil appen, ikke på pcen. Så hvis han skulle gjort dette så vil han ikke kunne ta i bruk denne funksjonen
Selv på min limiterte nordicbet-konto får jeg helt fint brukt oddsbyggeren i chrome på min telefon.
Du finner den ved å swipe til siden der det står sånn "A-Å sport" "Livespill" "kampanjer" "starter snart" osv.
Sist endret av DACpleasant; 9. mai 2019 kl. 23:30.