Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1257
Yo, har seg sånn at jeg skal ta en ny tatovering nå som dekker hele bryste, men har noen spørsmål ang det. Er 173cm og veier rundt 65kg (17år) og lurte på om vis jeg tar denne tatoveringen nå som dekker da hele brystet vil den strekke seg og bli mer eller mindre ødelagt vis jeg vokser mer? Har bestemt meg for og ta den og har flere tatoveringer fra før av men lurte bare på om dere andre her inne har noe peiling?
Sist endret av madeinnorway; 3. mai 2019 kl. 15:37.
Snakk med tattovøren om det, men tror nok det er lurt å vente med å ta en stor tattoo på brystet til du er sikker på at du er ferdig utvokst, hvis ikke risikerer du at den blir strekt og deformert når du vokser.
Morfaren min har et skip på brystet som han tok rundt din alder når han var til sjøs, det ser ikke bra ut i dag for å si det sånn!
Si hvis du begynner å trene og legger på deg 10-15kg i muskler så vil kroppen din være en helt annen enn hvordan kroppen din er i dag. Om du ikke har noen ambisjoner om å legge på deg muskler så bare kjør på.
Sist endret av Drugsarebadmkey; 3. mai 2019 kl. 18:48.
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Si hvis du begynner å trene og legger på deg 10-15kg i muskler så vil kroppen din være en helt annen enn hvordan kroppen din er i dag. Om du ikke har noen ambisjoner om å legge på deg muskler så bare kjør på.
Vis hele sitatet...
Har ingen store ambisjoner om å legge på meg 10-15kg muskler nei, det jeg tenkte mest på er om kroppen da blir lengre ogsånt om det
Vil ha noe stor innvirkning på selve tattoveringen?
Sitat av sovtek Vis innlegg
Snakk med tattovøren om det, men tror nok det er lurt å vente med å ta en stor tattoo på brystet til du er sikker på at du er ferdig utvokst, hvis ikke risikerer du at den blir strekt og deformert når du vokser.
Morfaren min har et skip på brystet som han tok rundt din alder når han var til sjøs, det ser ikke bra ut i dag for å si det sånn!
Vis hele sitatet...
Sikkert lurt å vente litt men tatoo teknikk og blekk er nok veeeldig mye bedre en når bestefar tok en på 50 tallet
Har ikke så veldig mye å si med mindre du legger på deg 100kg. Tattisen blir nok litt blassere, men det gjør den jo med tiden uansett