Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  68 16971
Jeg har alltid hatt lyst til å vokse mine egne opium valmuer, men en del spørsmål står selvsagt:

1. Hvor sterk er straffen for innføring av opium valmuefrø?
2. Hvor mye produserer en enkel valmue og
3. Hvor mange må man ha for en grei produksjon

og jeg takker for alle svar, spesielt personlig erfaring!

Peace (& anarchy)
pengejeger
Natz's Avatar
opiums valmuer er vell ikke ulovlig før du skjærer et snitt i valmuen, Correct me if im wrong. Så du kan vell plante etpar i blomster beddet ditt uten at noen sier noe. Så lenge du ikke åpner dem....mens noe ser deg
Frø er lovlig. Bare å dyrke i vei.

Men ekstrahering er ulovlig, og hvor mye du får avhenger helt av hvor mye du ekstraherer og hvor mange planter du har. Men du får mer enn nok med 10-15 planter.
Uff, herregud, beklager ordelingsfeilen i tittelen her... sukk

Jeg så det var et innlegg om det her før, men plutselig fant jeg det ikke lengre.

Jeg tenker å vokse innendørs, hvor billig kan man få grolys for slik?
Men kan vi bestille tørkede valmuer fra utlande? Veit det er mange som seller det. Sorry ikke no svar til trådstarter her.
Sitat av FreedomAnarchy Vis innlegg
Haha, jeg faller inn i alle semiotiske feller her. Men hvor billig kan man få brukbart grolys?
Vis hele sitatet...
du får sånn sparepærelikendne sak til planter på bauahus liertoppen til 170 spenn,altså plantelys bilder av plantenr ect på den,hvor mye og hvro sterkt disse plantene må ha er uvisst for meg,best å kjøre kombi med ei slik lampe og sol lys uten at noen får sett de står der vell

må vell bare teste
Hvorfor vil du dyrke en plante som helt fint klarer seg ute, inne?
Sitat av Roundsound Vis innlegg
Hvorfor vil du dyrke en plante som helt fint klarer seg ute, inne?
Vis hele sitatet...
Fordi jeg bor på en hybel og ikke har en hage...

Sitat av downer Vis innlegg
du får sånn sparepærelikendne sak til planter på bauahus liertoppen til 170 spenn,altså plantelys bilder av plantenr ect på den,hvor mye og hvro sterkt disse plantene må ha er uvisst for meg,best å kjøre kombi med ei slik lampe og sol lys uten at noen får sett de står der vell

må vell bare teste
Vis hele sitatet...
Sparepære?? Kan vel ikke funke...kan det?


Men poenget er også: INGEN opiumsfrø, hvorenn potente planter de skaper, er ulovlige å innføre?

Er noe her brukbart tror dere det? (hvor ble det av de gamle ekspertene som pleide henge på dette forumet?)
Opiumsvalmuefrø, Papaver somniferum, er ikke ulovelig å importere eller dyrke i Norge.
Etter blomstring må man beskjære hver frøkapsel for å utvinne råopium, det er dette som er ulovelig. Du skjærer 1 mm snitt vertikalt rundt hele planten og høster (skraper med en tapetkniv) 6-8 timer senere. Dette kan gjøres flere ganger (over ca en uke eller to).
I forhold til mengde opium utvunnet så er det mange faktorer du må ta i betraktning.
Jordsmonn, hvor tett plantene står, strain/gener og hvor moden frøkapselen er.
En åker på 4 x 5 meter med dårlig jordsmonn og standard frø fra plantasjen vil gi deg ca 1-2 gram per sessong.

Etter høsting av råopiumet bør man skjære av frøkapsler med stilk og tørke det.
Da har man frø til neste sessong og kapselen kan man lage en potent te av.

lykke til

Legger til:
Det er ikke mye "latex", som man kaller det, i hver plante.
Jo tettere du setter plantene, som egentlig bør ha 20-30 cm mellomrom, jo mindre avkasting i råvare vil du få. Om du setter dem for tett vil du også få varierende størrelse på frøkapslene, noen er små, noen er store. Da er det ikke uvanlig med en innhøstning på størrelse med et fyrstikkhode per plante, eller mindre. Jo oftere du høster fra en frøkapsel, jo mindre får du.

Om du får tak i noen skikkelige strains, har god jord, luker ugrerss og tar vare på dem, kan jeg tenke meg man kan få en god produksjon hvor latexen velter ut i store mengder rett etter snittet (som man ser på bilder fra de litt mer profesjonelle i bransen).

Dette er etter min erfaring, og jeg er fortsatt i "trail by error" fasen.
Sist endret av Vlad.Drac; 29. august 2010 kl. 06:09.
Hvorfor importere frø? Gå i nærmeste dagligvarebutikk og kjøp blå valmuefrø til å strå på rundstykker. Har dyrket dem i mange år og dette er de helt rette frøene. I stedet for å snitte dem å ta hele den jobben kan du koke te på modne frøkapsler. Ca 15 -20 stk. Bruk litt sitronsyre i vannet for å opiumet vannløselig. Råder deg til ikke å drikke denne teen over lang tid. Du blir fort hekta....
Sitat av Windowpain Vis innlegg
Hvorfor importere frø? Gå i nærmeste dagligvarebutikk og kjøp blå valmuefrø til å strå på rundstykker. Har dyrket dem i mange år og dette er de helt rette frøene. I stedet for å snitte dem å ta hele den jobben kan du koke te på modne frøkapsler. Ca 15 -20 stk. Bruk litt sitronsyre i vannet for å opiumet vannløselig. Råder deg til ikke å drikke denne teen over lang tid. Du blir fort hekta....
Vis hele sitatet...
er dette en spøk eller har jeg tatt ei pille for mye ikveld

du kjøper blå valmuefrø på kiwi feks?hvis det finnes?noe eksakt beskrivelse av ekse ect?også planter du dette til det gror små kapsler som du klipper av og koker i vann grovt sett?lukter dette noe eller kan det gros inne der hvor folk ikke legger merke til lukten?
skal de ha mye lys/gjødsel o.l i forhold til mary jane eller finnes det en fasit der ett sted,må gro de inne da,lenge tar det fra de settes i jorda til de kan kokes?

dette må jo testes

hva kan denne følelsen du får av teen din beskrives som?er det i nærheten av morfin følelsen eller hvrodan blir du

store blir disse plantene dine?
Sist endret av downer; 29. august 2010 kl. 18:50.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av The Lancet Volume 350, Number 9079 [6] 716-7 September 1997
Doctors treating a baker who had a seizure at work suspected drug-abuse which the patient denied until his business partner told them that the bakery's weekly order of poppy seeds had gone up from 3 kg to 25 kg. The baker then admitted to drinking up to 2 L of tea made from about 4 kg of poppy seed every day, a practice he was introduced to during his apprenticeship. Mark King and colleagues from Victoria, Australia, report this case in a Research Letter this week, and remark on the patient's extraordinary drug tolerance since his daily consumption was the equivalent of 280 mg of morphine, On admission his blood morphine concentration was nearly 3 mg/L-heroin addicts who die of an overdose have mean concentrations of 0-6 mg/L. He was admitted to a rehabilitation programme where the poppy tea was replaced with slow-release oral morphine.
Vis hele sitatet...
Ti tegn@@@
men til dere som har dyrket dette,lukter det når de gror opp?eller har det ikke den lusne bivirkningen canna har?

skal dedikere loftet til dette om det funker ass

lurer på om det er lett å dyrke plantene

noen som kan komme med noen grove beskrivelser?
Sitat av downer Vis innlegg
men til dere som har dyrket dette,lukter det når de gror opp?eller har det ikke den lusne bivirkningen canna har?

skal dedikere loftet til dette om det funker ass

lurer på om det er lett å dyrke plantene

noen som kan komme med noen grove beskrivelser?
Vis hele sitatet...
Jeg prøvde dette for noen år siden for morroskyld. Litt jord i en potte og kasta no frø oppi.. La alt sammen i skuffen og lukket igjen. Litt seinere var det mange lange spirer oppi der, som hadde strekt seg etter lys. Kastet dem etter det.
Så det som selges som krydder spirer ihvertfall lett...
Sitat av Vlad.Drac Vis innlegg
Opiumsvalmuefrø, Papaver somniferum, er ikke ulovelig å importere eller dyrke i Norge.
Vis hele sitatet...
Dette stemmer ikke. Det er forbudt å importere frø av Papaver somniferum til Norge.
http://landbrukstilsynet.mattilsynet...otiske_fro.pdf

Å dyrke dem går nok greit, men å prosessere plantermaterialet til en alkaloideekstrakt, altså opium, er selvsagt ulovlig.

Sitat av FreedomAnarchy Vis innlegg
Jeg har alltid hatt lyst til å vokse mine egne opium valmuer, men en del spørsmål står selvsagt:

1. Hvor sterk er straffen for innføring av opium valmuefrø?
Vis hele sitatet...
Antageligvis veldig liten. Et forelegg på et par tusenlapper, eller bare en henlagt sak.
Sitat av FreedomAnarchy Vis innlegg
2. Hvor mye produserer en enkel valmue
Vis hele sitatet...
Det varierer. Det ligger et sted mellom 10 og 100 mg, men sjelden langt over 70-80mg. Man må regne med å få en del mindre.
Sitat av FreedomAnarchy Vis innlegg
3. Hvor mange må man ha for en grei produksjon
Vis hele sitatet...
Det kommer jo an på hva du anser som en grei produksjon. Men du kan jo regne på det selv. Hvis du regner med å få ca 50mg pr knopp (som er ganske bra), så må du ha 20 knopper for å få et gram med opium. Av erfaring mener jeg en mild, oral dosering med opium ligger på ca 200mg, så da har du 5 milde/ok doser på 20 blomster (forutsatt at du får så mye som 50mg/knopp).
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Dette stemmer ikke. Det er forbudt å importere frø av Papaver somniferum til Norge.
http://landbrukstilsynet.mattilsynet...otiske_fro.pdf
Vis hele sitatet...
* Ferdige pakker til prydformål fra registrerte frøfirmaer i Europa av
slekten Ipomoea og arten Papaver somniferum vil være tillatt.

Cannabis er også nevnt der, men kun sativa og ikke indica. Litt rar og dårlig liste synes jeg. Selvom det står at den ikke er fullstendig.
Sist endret av Roundsound; 29. august 2010 kl. 21:07.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Dette stemmer ikke. Det er forbudt å importere frø av Papaver somniferum til Norge.
http://landbrukstilsynet.mattilsynet...otiske_fro.pdf
Vis hele sitatet...
Fin kilde, jeg vil tro at den tolkes dithen at man kan kjøpe frø fra andre EØS-land og fortsatt være innfor lovens rammer.
noen som kan bekrefte 100% at Blå valmuefrø er papaver somniferum. vis er alle frøene av samma strain?
Sist endret av onoffon; 29. august 2010 kl. 21:26.
Du får veldig lite ut av opiumsvalmue per kvadratmeter. Men på en annen side, er frøene billige og de gror bra. Putt masse i hagen og kos deg med det etter høsting Innendørs dyrking kommer neppe til å gi deg særlig mye, selv om du dedikerer hele loftet.
Sitat av Roundsound Vis innlegg
* Ferdige pakker til prydformål fra registrerte frøfirmaer i Europa av
slekten Ipomoea og arten Papaver somniferum vil være tillatt.

Cannabis er også nevnt der, men kun sativa og ikke indica. Litt rar og dårlig liste synes jeg. Selvom det står at den ikke er fullstendig.
Vis hele sitatet...
Cannabis indica er i store deler av fagmiljøet ansett som kun en underart av Cannabis sativa. Det er dog litt uenighet om det, men det er altså en vanlig oppfatning at det kun er én art i Cannabis-familien, nemlig Cannabis sativa, og at både indica og ruderalis kun er underarter.

Sitat av Vlad.Drac Vis innlegg
Fin kilde, jeg vil tro at den tolkes dithen at man kan kjøpe frø fra andre EØS-land og fortsatt være innfor lovens rammer.
Vis hele sitatet...
Ja, det stemmer. Glemte det helt =)
Noen som vet ca hvor lang tid det tar fra du putter frøene i jorden til den er klar til høsting? Kjønner at dette er relativt, men ca?
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Ok, så bare i ren nyskjerrighet prøvde jeg å plante disse frøene: http://freak.no/forum/attachment.php...1&d=1283109941

etter to dager kom det masse spirer: http://freak.no/forum/attachment.php...1&d=1283110215

http://freak.no/forum/attachment.php...1&d=1283110215

http://freak.no/forum/attachment.php...1&d=1283110215

Dette er bare for morro skyld ikke ute etter noe rusmiddel, bare jeg syntes det er litt arti med planter og det var lett tilgjengelige frø.
Sitat av downer Vis innlegg
men til dere som har dyrket dette,lukter det når de gror opp?eller har det ikke den lusne bivirkningen canna har?

skal dedikere loftet til dette om det funker ass

lurer på om det er lett å dyrke plantene

noen som kan komme med noen grove beskrivelser?
Vis hele sitatet...
DE lukter svlukter lite, men er jo lett å kjenne igjen. Blir gjerne 1 - 1,5 m høye og er veldig lett å dyrke. Liker sol, varme og fuktig jord med mye næring (nitrogen). Vokser litt tregt i starten, men da de kommer i gang kan de vokse 5-10 cm i døgnet. Ikke la dem stå for tett. 20-30 cm mellom planten. Virningen er mer drømmeaktig en på morfin og varer mye lenger. En kopp te om dagen er nok.
Sitat av Windowpain Vis innlegg
DE lukter svlukter lite, men er jo lett å kjenne igjen. Blir gjerne 1 - 1,5 m høye og er veldig lett å dyrke. Liker sol, varme og fuktig jord med mye næring (nitrogen). Vokser litt tregt i starten, men da de kommer i gang kan de vokse 5-10 cm i døgnet. Ikke la dem stå for tett. 20-30 cm mellom planten. Virningen er mer drømmeaktig en på morfin og varer mye lenger. En kopp te om dagen er nok.
Vis hele sitatet...
ok ok ok knallbra

hvor lenge må de blomstre før de er potente/ferdige?bare å kappe av toppen når det er kommet enn ball der,å legge den i en kopp tee?er det en dose eller hur mycket?

spent

er det slik her som med canna at de ikke blit potente før de blir helt modne eller kan man ta de halvvoksne så man slipper en afghanistan åker i vinduet før de kan brukes tro,småballer i teen

er spent som f

spe opp noen bra tips her a,slang frøa i jorda idag

venter i spenning,setter de i stuevinduet jeg,en del sol der

fare for overdose av dette stor?hva er forsvarlig å begynne med`hvor lang tid tror eksperttene det tar før jeg kan ta min første te?

skal de ha mye vann og gjødsel tro?
det tar ca 100 dager frø spiringer til du kan utvinne opiumen, tar nok litt lengere inne. Nei du må vente som med cannabisen, ved røyking av opium er det vanskelig å ta overdose. rundt 200 mg er en bra dose ved spising.
Her kan du lese om Opium.
Sist endret av onoffon; 30. august 2010 kl. 22:03.
Sitat av onoffon Vis innlegg
det tar ca 100 dager frø spiringer til du kan utvinne opiumen, tar nok litt lengere inne. Nei du må vente som med cannabisen, ved røyking av opium er det vanskelig å ta overdose. rundt 200 mg er en bra dose ved spising.
Her kan du lese om Opium.
Vis hele sitatet...
Vanskelig og vanskelig. Man kommer vel til å gå inn i en ganske så tung søvn hvis man tar overdose. Dødlig overdose derimot, vet jeg ikke noe om.
Sitat av onoffon Vis innlegg
det tar ca 100 dager frø spiringer til du kan utvinne opiumen, tar nok litt lengere inne. Nei du må vente som med cannabisen, ved røyking av opium er det vanskelig å ta overdose. rundt 200 mg er en bra dose ved spising.
Her kan du lese om Opium.
Vis hele sitatet...
dette er kanskje noe for oss som sliter med å få medisinene vi trrenger

høres jo for enkelt ut til å være sant,det gror som wildfire og du trenger ikke replante dem fordi de kommer opp igjen som det værste ugresset,ahah,fett

http://www.erowid.org/plants/poppy/poppy_info1.shtml

dette blir min nye hobby,lurer på hvor mye av det brune man skraper av som behøvs for å få medisin nok til å drepe nerver

bare å hive en liten brun klump av dette det i en kopp te med litt sitronsaft også er du i mål altså

Sitat av Roundsound Vis innlegg
Vanskelig og vanskelig. Man kommer vel til å gå inn i en ganske så tung søvn hvis man tar overdose. Dødlig overdose derimot, vet jeg ikke noe om.
Vis hele sitatet...
man får bare ha respekt for medisinene og begynne på bunn og føle seg oppover og huske på at toleransen kan falle med uregelmessig bruk

mista en venn av feiltolkning av toleransen ovenfor heroin så...man skal ha stor respekt
Sist endret av downer; 31. august 2010 kl. 08:30.
Sitat av downer Vis innlegg
mista en venn av feiltolkning av toleransen ovenfor heroin så...man skal ha stor respekt
Vis hele sitatet...
Akkurat det burde være grunn nok til ikke å begynne med opium. Men for all del, det er ditt liv.
Sitat av Roundsound Vis innlegg
Akkurat det burde være grunn nok til ikke å begynne med opium. Men for all del, det er ditt liv.
Vis hele sitatet...
Nå er vel ikke de valmuene man kjøper på Kiwi så veldig potente i forhold til opium da :P

Men mitt spørsmål gjenstår (siden vi har konkludert at importering av frø er mer eller mindre smertefritt, brev i posten, glir gjennom tollen, osv, og at man KAN, om man er god, utvinne opium): Hvilke forbeholdninger gjenstår for innendørs dyrking? Lys? Luft? Gjødsel?
Sitat av Roundsound Vis innlegg
Akkurat det burde være grunn nok til ikke å begynne med opium. Men for all del, det er ditt liv.
Vis hele sitatet...
heroin er vell opium 400 hundre ganger eller noe?

legen min sa det var VANSKELIG å ta overdose på ketorax OPIATER,så man må bare begynne jævlig smått hver gang da

hva faen skal man gjøre når du må være dødene for å få medisiner her i landet

da blir det dette pisset her da
For de som vet da:

1. Hva er \"oppskriften/ingridiensene\"?
2. Hva er de åpenbare fellene man må unngå?
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
NOEN som har sett innleget mitt? Jeg viser jo at jeg har fått spirer fra frøene på Kiwi, og er rimelig sikker på at det er Papaver Somniferum
Sitat av Tomacco Vis innlegg
NOEN som har sett innleget mitt? Jeg viser jo at jeg har fått spirer fra frøene på Kiwi, og er rimelig sikker på at det er Papaver Somniferum
Vis hele sitatet...
De selger IKKE Somniferum på Kiwi :P
Sitat av Vlad.Drac Vis innlegg
Opiumsvalmuefrø, Papaver somniferum, er ikke ulovelig å importere eller dyrke i Norge.
Etter blomstring må man beskjære hver frøkapsel for å utvinne råopium, det er dette som er ulovelig. Du skjærer 1 mm snitt vertikalt rundt hele planten og høster (skraper med en tapetkniv) 6-8 timer senere. Dette kan gjøres flere ganger (over ca en uke eller to).
I forhold til mengde opium utvunnet så er det mange faktorer du må ta i betraktning.
Jordsmonn, hvor tett plantene står, strain/gener og hvor moden frøkapselen er.
En åker på 4 x 5 meter med dårlig jordsmonn og standard frø fra plantasjen vil gi deg ca 1-2 gram per sessong.

Etter høsting av råopiumet bør man skjære av frøkapsler med stilk og tørke det.
Da har man frø til neste sessong og kapselen kan man lage en potent te av.

lykke til

Legger til:
Det er ikke mye "latex", som man kaller det, i hver plante.
Jo tettere du setter plantene, som egentlig bør ha 20-30 cm mellomrom, jo mindre avkasting i råvare vil du få. Om du setter dem for tett vil du også få varierende størrelse på frøkapslene, noen er små, noen er store. Da er det ikke uvanlig med en innhøstning på størrelse med et fyrstikkhode per plante, eller mindre. Jo oftere du høster fra en frøkapsel, jo mindre får du.

Om du får tak i noen skikkelige strains, har god jord, luker ugrerss og tar vare på dem, kan jeg tenke meg man kan få en god produksjon hvor latexen velter ut i store mengder rett etter snittet (som man ser på bilder fra de litt mer profesjonelle i bransen).

Dette er etter min erfaring, og jeg er fortsatt i "trail by error" fasen.
Vis hele sitatet...
Vis blomsten er veldig liten vil fortsatt opiumen være potent? bare at det er mindre i den.
Sitat av FreedomAnarchy Vis innlegg
De selger IKKE Somniferum på Kiwi :P
Vis hele sitatet...
Fra wikipedia;

"Opiumsvalmuen blir også dyrket til mer sosialt aksepterte formål, som produksjon av valmuefrø til bruk i bakerier på brød og rundstykker, og som prydplante i hager (i land som tillater dette). I Norge er den inntil videre lovlig å dyrke til prydformål, men bruk til selvmedisinering vil være straffbart og rammes av narkotikalovgivningen."

Litt mer:

"There is a common misconception that there is a clear distinction between poppies useful for opium extraction and ornamental or food poppies. It is not difficult to manufacture opium tea with a high morphine content from poppies readily available at flower shops."
Sist endret av Roundsound; 2. september 2010 kl. 19:21.
Sitat av Roundsound Vis innlegg
Fra wikipedia;

"Opiumsvalmuen blir også dyrket til mer sosialt aksepterte formål, som produksjon av valmuefrø til bruk i bakerier på brød og rundstykker, og som prydplante i hager (i land som tillater dette). I Norge er den inntil videre lovlig å dyrke til prydformål, men bruk til selvmedisinering vil være straffbart og rammes av narkotikalovgivningen."

Litt mer:

"There is a common misconception that there is a clear distinction between poppies useful for opium extraction and ornamental or food poppies. It is not difficult to manufacture opium tea with a high morphine content from poppies readily available at flower shops."
Vis hele sitatet...
dette er jo helt rått,den ultimate planten,hvorfor dyrker ikke alle dette fremfor cannabis faenskapet,ikke lukter det eller noe og fy FAEN å raske de er til å spire,to dager siden jeg la de i jorda og nå er de oppe

skal de ha mye vann eller ?kan jeg få noen korte tips av en ekspert?

må man snitte den og skrape og alt det der eller vil den ballen være potent i seg selv bare å klippe opp og hive i en kopp tee
Sist endret av downer; 2. september 2010 kl. 19:28.
Sitat av downer Vis innlegg
dette er jo helt rått,den ultimate planten,hvorfor dyrker ikke alle dette fremfor cannabis faenskapet,ikke lukter det eller noe og fy FAEN å raske de er til å spire,to dager siden jeg la de i jorda og nå er de oppe
Vis hele sitatet...
Jepp, en gjeng med opiumavhengige folk er jo noe vi trenger...
Sitat av legalize_it Vis innlegg
Jepp, en gjeng med opiumavhengige folk er jo noe vi trenger...
Vis hele sitatet...
sålenge vi har de helsetilstandene(utskrivning av medisiner eller mangel på) vi ser rapporter fra på alle kanter av forumer som dette så trenger vi dessverre alt sånt..
Sist endret av downer; 2. september 2010 kl. 20:15.
Sitat av downer Vis innlegg
sålenge vi har de helsetilstandene(utskrivning av medisiner eller mangel på) vi ser rapporter fra på alle kanter av forumer som dette så trenger vi dessverre alt sånt..
Vis hele sitatet...

Men ER det noen her som har klart å gro fram brukbare opium valmuer? Innendørs...
jeg har satt en enkel plante lampe nedi potta foreløbig for å boooste blomstringen litt frem til de strekker seg høyt nok nå i disse overskya dager,med sølvpapir rundt så det blir godt og varm innni der

man får bare prøve i vei

skal rapportere om dette virker,må begynne jævli smått inntill jeg vet hvrodnan dette funker,dont wanna O.D motherfucker heller...

best å eta det tru?nei det var den teen ja,MEN sitron faenskapet

får prøve det da,med en brun klump etter skraping

skal kjøpe litt plantenæring på EUROPRIS billi som faen til uka å spe på

blir dette en super-benzo-morfin tee suksess blir jeg glad ass :

kan lengen dra til helvete

dette må være den billigste medisinen ass,13 kr for tusenvis av frø på kiwi

gutt som skal fylle opp hagan til vårn

Sitat av FreedomAnarchy Vis innlegg
Men ER det noen her som har klart å gro fram brukbare opium valmuer? Innendørs...
Vis hele sitatet...
de virker utroolig raske og robuste etter erfaring og hva folk sier,kaster de i skuffen og de gror som faen osv

dette må jo være det beste av det beste

blir jo omtalt som gror som wildfire på internett så...

widundermedisinen dette kanskje

OG det beste av fuckings alt,det tåler frost,IDEELT for norske vinduer,UISOLERT loft og shit om vintern også da

dette er.....hakke ord

http://www.poppies.ws/articles/grow-...s-indoors.html
Sist endret av downer; 3. september 2010 kl. 19:16.
Sitat av downer Vis innlegg
jeg har satt en enkel plante lampe nedi potta foreløbig for å boooste blomstringen litt frem til de strekker seg høyt nok nå i disse overskya dager,med sølvpapir rundt så det blir godt og varm innni der

man får bare prøve i vei

skal rapportere om dette virker,må begynne jævli smått inntill jeg vet hvrodnan dette funker,dont wanna O.D motherfucker heller...

best å eta det tru?nei det var den teen ja,MEN sitron faenskapet

får prøve det da,med en brun klump etter skraping

skal kjøpe litt plantenæring på EUROPRIS billi som faen til uka å spe på

blir dette en super-benzo-morfin tee suksess blir jeg glad ass :

kan lengen dra til helvete

dette må være den billigste medisinen ass,13 kr for tusenvis av frø på kiwi

gutt som skal fylle opp hagan til vårn



de virker utroolig raske og robuste etter erfaring og hva folk sier,kaster de i skuffen og de gror som faen osv

dette må jo være det beste av det beste

blir jo omtalt som gror som wildfire på internett så...

widundermedisinen dette kanskje

OG det beste av fuckings alt,det tåler frost,IDEELT for norske vinduer,UISOLERT loft og shit om vintern også da

dette er.....hakke ord

http://www.poppies.ws/articles/grow-...s-indoors.html
Vis hele sitatet...
Jeg satser nok på frø fra en proff selger, ikke fra Kiwi, vet om visse sterke typer.
Opium skal røykes.
Det er selve knoppene/blomstene du lager te av (etter du har skrapt av opiumen)
Sitat av FreedomAnarchy Vis innlegg
Jeg satser nok på frø fra en proff selger, ikke fra Kiwi, vet om visse sterke typer.
Opium skal røykes.
Det er selve knoppene/blomstene du lager te av (etter du har skrapt av opiumen)
Vis hele sitatet...
får kjøpe meg en vaiper tror eg

men mengdemessig,hvor mye skal til for å røyke dettte,er det som med weed ca eller dreier det seg om ett parr sandkorn

lang tid tar det før det kicker inn
Sitat av downer Vis innlegg
får kjøpe meg en vaiper tror eg

men mengdemessig,hvor mye skal til for å røyke dettte,er det som med weed ca eller dreier det seg om ett parr sandkorn

lang tid tar det før det kicker inn
Vis hele sitatet...
Du, jeg veit ikke helt hvorfor skal prøve dette hvis du har NULL erfaring med opium eller heroin (hvor gammel er du?)

Men, du må prøve deg fram gradvis. 250 mg (eller 1/4 av et gram er en grei dose). Det tar noen minutt før det kicker inn, så røyk sakte, veldig sakte. Og for guds skyld ikke drikk noe alkohol før du røyker det.

Når har jeg selv bestilt frø fra ethnoplanet. Gleder meg! Må bare finne meg en grolampe. Noen som vet hvor slik kan kjøpes utenom på nett? Scorpius?
Sitat av FreedomAnarchy Vis innlegg
Du, jeg veit ikke helt hvorfor skal prøve dette hvis du har NULL erfaring med opium eller heroin (hvor gammel er du?)

Men, du må prøve deg fram gradvis. 250 mg (eller 1/4 av et gram er en grei dose). Det tar noen minutt før det kicker inn, så røyk sakte, veldig sakte. Og for guds skyld ikke drikk noe alkohol før du røyker det.

Når har jeg selv bestilt frø fra ethnoplanet. Gleder meg! Må bare finne meg en grolampe. Noen som vet hvor slik kan kjøpes utenom på nett? Scorpius?
Vis hele sitatet...
Fordi leger i Norge er jævla trange med å skrive ut medisiner til folk med nerver og slikt..derfor streber jeg etter det,jeg er 27 år og har ketorax erfaring hvertfall,eneste osm virkelig dreper nervene,kunne trenge noe slikt å slappe av på iblandt

frø pleier hvertfall å gå greit inn,men hvis det er blå valmuefrø på kiwi,hva er galt med dem da?blir jo det samma gjør det ikke?baller med opium inni?
Sitat av downer Vis innlegg
Fordi leger i Norge er jævla trange med å skrive ut medisiner til folk med nerver og slikt..derfor streber jeg etter det,jeg er 27 år og har ketorax erfaring hvertfall,eneste osm virkelig dreper nervene,kunne trenge noe slikt å slappe av på iblandt

frø pleier hvertfall å gå greit inn,men hvis det er blå valmuefrø på kiwi,hva er galt med dem da?blir jo det samma gjør det ikke?baller med opium inni?
Vis hele sitatet...
du burde virkelig opsøke legen din på nytt og si at noe annet enn at du trenger sterke legemidler, lest hva du har posta her og det virker som du bare winer:P ketorax er jo egentlig il smertebehandling??fikk det da jeg punkterte lungene.har du angst hvorfor snakker du ikke med legen din om vival,sobril eller noe annet som funker på nervene. ellers kan du få deg ordentlige kontakter på weed og kjøpe knall bra grønt og se hvordan det funker på meg funker ikke hasj og indica. drit i å drikk opiums te og røyke den dritten, du blir bare avhenging og driter deg ut! peace
Sitat av downer Vis innlegg
Fordi leger i Norge er jævla trange med å skrive ut medisiner til folk med nerver og slikt..derfor streber jeg etter det,jeg er 27 år og har ketorax erfaring hvertfall,eneste osm virkelig dreper nervene,kunne trenge noe slikt å slappe av på iblandt

frø pleier hvertfall å gå greit inn,men hvis det er blå valmuefrø på kiwi,hva er galt med dem da?blir jo det samma gjør det ikke?baller med opium inni?
Vis hele sitatet...
Jeg føler med deg! For meg er det kun opium som hjelper mot angst og depresjon. Påståelig nok, om du skaffer nok av disse valmuefrøene fra butikken (minst 300g) kan du koke det opp og ekstrahere små mengder opium fra selve frøene. Går LITT raskere enn 3 måneder blomstringen tar.

Ellers ville jeg anbefalt å prøve Kratom (som er delvis lovlig og veldig lett å skaffe på nett)
Sitat av nemo90 Vis innlegg
du burde virkelig opsøke legen din på nytt og si at noe annet enn at du trenger sterke legemidler, lest hva du har posta her og det virker som du bare winer:P ketorax er jo egentlig il smertebehandling??.
Vis hele sitatet...
javisst f klager jeg,når leger undergraver psykiatrien innen medisinering så skal man klage,og det HØYT,for da er noe skikkelig galt,klager så ofte jeg kan og det burde alle gjøre,helst til fylkesleger og shit i håp om at det kan nå¨frem hvor skakkkjørt medisinering innen psykiatrien i norge er blitt,som støttes av 99% av folk her inne i forståelse,jeg snakker av erfaringer,det gjør åpenbart ikke du når du kommer med slike utsagn.

ja ketorax er egentlig det..........i følge boka,men kan du noe om medisin så vet du at det virker godt mot andre ting også,som siste svar her understreker ser jeg,nok en gang.

blir like dumt som å så..rivotril er jo egentlig til epelepsifolk........???

ja og så?btw merka jeg ikke en dritt til smertelindring av ketorax,hadde tannverk engang,første gang tok jeg 6 stk,da blei jeg SKEIV etterpå,men tanna gjorde like forbanna vondt,eneste jeg merka var en utroolig tolmodighet og godhet innvendig jeg aldri har kjent før.

hva veit du om hva jeg sier til legen,jeg har legens fulle tillit,men alle som kan litt veit at legene ikke KAN skrive ut medisiner av særlig grad innen psykiatri,jeg fikk ketorax når jeg nevnte smerte i tanna,for å understreke mitt seriøse inntrykk hos legen.

stesolid,sobril o.l..det er LETTE medikamenter,det virker kanskje første dagen,stesolid kjente jeg faktisk ikke første gangen jeg tok det engang,og selv dette må du være døden nær for å få,xanor som virker mot nerver er det BARE å glemme,de sier det rett ut,ja det funker men vi kan rett og slett ikke skrive det ut

jeg tar 4 sobril 25mg i slengen i doser utover dagen i kombi MED Ketorax OG ett parr rivotril for å få en bedre dag jeg,alle er forksjellig vettu

det er ikke alle som går på snørra av 10 mg sobril,selv om faktisk det også føltes godt,første dagen da jeg var der.

Når ei psykiater kjerring på helsenett.no kaller medisiner som benzoz for LETTE medikamenter skjønner man at de er lette også

- Dernest har vi de såkalte lettere medikamentene mot angst og spenningstilstander, slik som Valium, Vival, Stesolid, Sobril og andre
http://www.helsenett.no/index.php?op...=119&Itemid=69

Sitat av FreedomAnarchy Vis innlegg
Jeg føler med deg! For meg er det kun opium som hjelper mot angst og depresjon. Påståelig nok, om du skaffer nok av disse valmuefrøene fra butikken (minst 300g) kan du koke det opp og ekstrahere små mengder opium fra selve frøene. Går LITT raskere enn 3 måneder blomstringen tar.

Ellers ville jeg anbefalt å prøve Kratom (som er delvis lovlig og veldig lett å skaffe på nett)
Vis hele sitatet...
takk for seriøst svar

kan du si meg hvor mye ca jeg må ta av disse frøene å koke?en ss?en liten beskrivelse av hvordan jeg gjør det første gangen uten at jeg tar overdose?

skal undersøke litt rundt den ja,takk gjen

vi gjør hva vi må

sorry så litt feil her

ok interressant,koke opp ca 300 gram av dette og hva gjør man så?

ville satt stor pris på å lært meg hvordan å ekstrahere små mengder opium fra selve frøene
Sist endret av downer; 4. september 2010 kl. 20:09.
Sitat av downer Vis innlegg
javisst f klager jeg,når leger undergraver psykiatrien innen medisinering så skal man klage,og det HØYT,for da er noe skikkelig galt,klager så ofte jeg kan og det burde alle gjøre,helst til fylkesleger og shit i håp om at det kan nå¨frem hvor skakkkjørt medisinering innen psykiatrien i norge er blitt,som støttes av 99% av folk her inne i forståelse,jeg snakker av erfaringer,det gjør åpenbart ikke du når du kommer med slike utsagn.

ja ketorax er egentlig det..........i følge boka,men kan du noe om medisin så vet du at det virker godt mot andre ting også,som siste svar her understreker ser jeg,nok en gang.

blir like dumt som å så..rivotril er jo egentlig til epelepsifolk........???

ja og så?btw merka jeg ikke en dritt til smertelindring av ketorax,hadde tannverk engang,første gang tok jeg 6 stk,da blei jeg SKEIV etterpå,men tanna gjorde like forbanna vondt,eneste jeg merka var en utroolig tolmodighet og godhet innvendig jeg aldri har kjent før.

hva veit du om hva jeg sier til legen,jeg har legens fulle tillit,men alle som kan litt veit at legene ikke KAN skrive ut medisiner av særlig grad innen psykiatri,jeg fikk ketorax når jeg nevnte smerte i tanna,for å understreke mitt seriøse inntrykk hos legen.

stesolid,sobril o.l..det er LETTE medikamenter,det virker kanskje første dagen,stesolid kjente jeg faktisk ikke første gangen jeg tok det engang,og selv dette må du være døden nær for å få,xanor som virker mot nerver er det BARE å glemme,de sier det rett ut,ja det funker men vi kan rett og slett ikke skrive det ut

jeg tar 4 sobril 25mg i slengen i doser utover dagen i kombi MED Ketorax OG ett parr rivotril for å få en bedre dag jeg,alle er forksjellig vettu

det er ikke alle som går på snørra av 10 mg sobril,selv om faktisk det også føltes godt,første dagen da jeg var der.

Når ei psykiater kjerring på helsenett.no kaller medisiner som benzoz for LETTE medikamenter skjønner man at de er lette også

- Dernest har vi de såkalte lettere medikamentene mot angst og spenningstilstander, slik som Valium, Vival, Stesolid, Sobril og andre
http://www.helsenett.no/index.php?op...=119&Itemid=69



takk for seriøst svar

kan du si meg hvor mye ca jeg må ta av disse frøene å koke?en ss?en liten beskrivelse av hvordan jeg gjør det første gangen uten at jeg tar overdose?

skal undersøke litt rundt den ja,takk gjen

vi gjør hva vi må

sorry så litt feil her

ok interressant,koke opp ca 300 gram av dette og hva gjør man så?

ville satt stor pris på å lært meg hvordan å ekstrahere små mengder opium fra selve frøene
Vis hele sitatet...
Vel, det finnes flere måter å gjøre det på. 300 gram er minimum. MEN forskjellige frø har forskjellige potens, så vær forsiktig.

En måte er å bare legge frøene i lunkent vann i noen timer, rør litt rundt, eller ha det i en flaske og rist kraftig nå og da.

Jeg prøvde dette selv i dag. Kjøpte meg 800 gram frø, la 300 i en 1,5 liters flaske og helte på med lunkent vann. Riste nå og da og filtrerte hele greiene gjennom et kaffefilter. Og det ga funk! Ikke så mye som \"the real deal\", men på TOM mage og en halvliter øl på siden, så svevde jeg

For å få ENDA mer ut, må du gjøre som følger:

1. Legg frøene (ca. 300, gjerne mer) i en gryte.
2. Sett på svak varme, la det komme damp opp, men IKKE kok det. Maks 80 grader.
3. La dette stå i ca 3 timer, gjerne mer, til mye av vannet er fordampet.
4. Filtrer så dette gjennom kaffefilter, eller en klut. Ha så i noen citrussyre. Helst sitronsyre, men vanlig juice kan funke og. Dette skal visst hjelpe alkaloidene *
5. Varm så opp dette (ikke frøene, men det som ble filtrert). Varm det gjerne opp i vannbad, altså ikke rett på kokeplata i tilfellet det brenner seg på bunnen. Etter en god stund vil dette bli tykkere og tykkere, som en slags saus. Vent til den er skikkelig tjukk og halvstiv og skrap det ut av gryta.
6. La denne smørja tørke i minst 12 timer.

* Noen nettsider sier bruk MYE sitronsyre andre sier lite. Noen påstår det hemmer opiumen, andre sier det hjelper veldig. Bare å prøve.

Dette KAN så røykes, men anbefales helst å bare koke te på det. Igjen, ikke vær en helt, begynn med en liten dose, kanskje en kaffekopps-mengde, vent 20min, trenger du mer ta en til, osv.

MEN, og her er det viktigste: Alle frøene i butikkene vil ikke gi funk. Hvis frøene er \"vasket\" betyr det at de vil gi bare lite, om noen, funk. Så kjøp fra innvandrerbutikker og slikt. Jeg mistenker at Black Boy sine er vasket, og lite potente. (Men blomstene du gror fra dem er rett type, så fortsett med dem)
Noen frø vil gi funk andre ikke. Det er bare å prøve. Jeg var j***a heldig i dag og fant noen med funk (fra Saga frø). Jo mindre kommersielt merke, jo bedre funk ville jeg tro. Så innvandrerbutikker og kjøp i stor kvanta.

Selv skal jeg prøve kokemetoden imorgen.
jeg hadde masse frø de vokste opp av asfalten,der jeg bode,tok å snita de på langs 3,4snit om kvelden og morgenen etter tok jeg alle valmuene å hev på norges glas med bladverk fra indikasatvia fylte opp med 60% sprit og lit sokker å snude de opned hver uke til jul ,de ble en forglemlig jul ble jeg sykk tok jeg bare 2 spisesjer og innfluensa var vek.skule jeg mer tokk jeg et par små glss, helt topp medesin å virknig.

du kan å kokke opp vann å ha på termus,hiv snitede kuler oppi å la de ligge hatime time så er de bare å prøveseg forsiktig frem 1til2 koper i timen helt greit de å

jeg hadde masse frø de vokste opp av asfalten,der jeg bode,tok å snita de på langs 3,4snit om kvelden og morgenen etter tok jeg alle valmuene å hev på norges glas med bladverk fra indikasatvia fylte opp med 60% sprit og lit sokker å snude de opned hver uke til jul ,de ble en forglemlig jul ble jeg sykk tok jeg bare 2 spisesjer og innfluensa var vek.skule jeg mer tokk jeg et par små glss, helt topp medesin å virknig.

bare å prøve seg frem hiv de i jora i mai om hveret er bra eller strø de over en eng virket de å med en gang de mister bladene sniter du på langa husk ta med 10cm av stilken da de ligger 10% av virke støfe der lykke til

jeg hadde masse frø de vokste opp av asfalten,der jeg bode,tok å snita de på langs 3,4snit om kvelden og morgenen etter tok jeg alle valmuene å hev på norges glas med bladverk fra indikasatvia fylte opp med 60% sprit og lit sokker å snude de opned hver uke til jul ,de ble en forglemlig jul ble jeg sykk tok jeg bare 2 spisesjer og innfluensa var vek.skule jeg mer tokk jeg et par små glss, helt topp medesin å virknig.
Sitat av FreedomAnarchy Vis innlegg
Vel, det finnes flere måter å gjøre det på. 300 gram er minimum. MEN forskjellige frø har forskjellige potens, så vær forsiktig.

En måte er å bare legge frøene i lunkent vann i noen timer, rør litt rundt, eller ha det i en flaske og rist kraftig nå og da.

Jeg prøvde dette selv i dag. Kjøpte meg 800 gram frø, la 300 i en 1,5 liters flaske og helte på med lunkent vann. Riste nå og da og filtrerte hele greiene gjennom et kaffefilter...
Vis hele sitatet...
helt sjef,takk for svar

tenkte jge like godt kunne prøve å helle drit varmt vann på en halvliters flaske fra vannkokern,sikkert bedre med kokvarmt vanne enn lunka?,hive frøa opp i der og vente en stund,hvor mye vann ca vil du blande i denne flasken?så det såvidt dekker frøa el,hele flaska full el?i forhold til sterkhetsgrad mener jeg,men det er vell ikke noe ghb doseringsveske-greier vi snakker om her uansett så kanskje ikke så nøye

skal sette igang med denne testen nå

heiv i ca halvparten av den hindu flaska blå valmuefrø,tok vannkokern,rista og lot det stå litt i en liten flaske,så raskt at det kom en del "grums"fra frøa så det så ikke ut som hindu hadde vasket frøene sine hvertfall

heiv i en tepose for å redde inn smaken igjen,smaken ble fryktelig med sitron syntes nå jeg

merker litt funk,er litt ligthheaded,kjenner dessverre ingenting til noen rolig nerve/irritasjonsfølelse som man får av ketorax

mer mot sånn diazepam følelse,det lille man kjenner til det

får teste en større dose neste gang,men uansett er dette virkelig kult da

at du kan ordne naturlig medisin,fra kiwi

noen som har røyka dissa frøa el

var vell mest mårratrøtt følelsen jeg hadde,men jeg syns alikevell jeg kjente det litt i hue
Sist endret av downer; 5. september 2010 kl. 08:11.