Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2041
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, har den siste måneden skutt enormt mye dolconting (100mg daglig) og spist mye xanax. Sliter mye med rls etter jeg slutta å ruse meg. Noen som kjenner seg igjen?
undskyld men hva er ris? har selv misbrukt dolcontin lenge (slutta i november i fjor)
Antar TS mener restless legs syndrome. Har hørt at magnesium hjelper.
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Restless legs syndrome. Stemmer det. Fesk, opplevde du en trang til å riste med beina hele tiden under avrusningen?
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har gått gjennom moderate opiatabstinenser noen ganger nå.
RLS har alltid vært mitt størst problem, plager meg hele natten så jeg ikke får sove.
Det er til å bli gal i hodet av å måtte rykke til med ben (får det også i armer) hvert 10ende sekund HELE natten.
For meg kan det fort vare noen uker også, det er derfor jeg ikke lenger setter meg i situasjonen å bli avhengig.

Magnesium hjelper ingenting for min del. Det eneste naturlige som hjelper er et glodvarmt bad, så rett i seng. Når det står på sitt verste hjelper det å ta noen paralgin forte(eller andre opiater), men det beste er å stå ut løpet, da dette bare forlenger abstinensperioden.
Hadde restless leggs ja. Rista til tider men det verste var den intense ubehagelige følelsen av uro og "innvendig" kløe i bena, når jeg lå i senga ville jeg bare sparke bena i veggen for å prøve å påføre smerte som kanskje kunne overdøve restless leggs'a. Når jeg kom inn på avrusninga ble jeg satt på catepresan, det hjalp på restless leggs'a i tillegg til mye annet.
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar folkens, da vet jeg att det er dokumentert "fakta". Kjenner meg igjen i det som blir delt av dere.