Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1088
Hei. Kort spm, jeg har tatt 5mg valium og vival osv mange ganger opp igjennom. Nå har jeg tatt en blåvalium som i følge de gamle ryktene skal inneholde 10mg benzo. Men jeg merker ikke noe annet enn at jeg slapper av, på 5mg valium så kjenner jeg mer. Noen forklaring? Vil helst ikke høre hvor mye rart som er i blåvalium hehe
To ting; folk har forskjellige forventninger. Mange overvurderer ofte disse benzo preparatene. Det er jo det de er til, å slappe av. Folk som har legitime grunner til å bruke de får god effekt. Mens de som ikke har så mye angst kjenner kanskje ikke så mye. Kanskje du bare var mer stresset forrige gang du tok dem og tolket det som bedre effekt? Eller dagsformen din var annerledes?

Det andre er at med mindre du har hentet dette ut i fra apotek, noe som du ikke ga noe info om, så kan virkestoffet variere veldig. Og nei, du har ikke sjanse til å se forskjell på en god knock-off og en hentet fra apotek om førstnevnte vet hva de holder på med, noe de gjør i veldig mange tilfeller.

TL;DR, om du ikke har toleranse så er det ingen som kan gi deg ett eksakt svar. Vi kan jo bare spekulere
Sist endret av Marriese; 28. desember 2018 kl. 19:18.
Forklaringen må være placebo. Valium og Vival er akkurat det samme, diazepam er virkestoffet i begge.
Ok. Takk for gode innspill. Tatt 3 stk til nå men hadde jeg tatt 6 valium hadde jeg sovna nå er det bare sånn små chill.

Det er de blå hvor det står 10mg på baksiden også knekkekant foran.
Men hadde det vært noe fentanyl eller shitt så hadde'n vell merka det
Blåvalium er det mest oppskrytt "dope" Er mer medisin enn rusmiddel
Opplevde det samme. Personlig tror jeg grunnen er at disse pillene er produsert i tvilsomme land av shady produsenter. Fake/utblandet! Er ikke så vanskelig å knuse piller, blande de ut deretter presse på nytt. Det er så sinnsykt mye penger å tjene på dopsalg. Dessuten har du ingen mulighet til å klage på varene heller.