Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2928
Vel som overskriften sier så prøvde jeg mdma for første gang og det gikk ikke helt som jeg hadde håpet. Det startet med at noen kompiser hadde prøvd det og mente det var det beste som noen gang hadde skjedd dem.
Og at jeg absolutt måtte være med og prøve dette.
Jeg bestemte meg for å kjøpe 1 gram med brunt Mdma pulver. Jeg startet med en veldig liten dosering ettersom jeg ikke viste hvordan kroppen min ville reagere. Jeg følte ingen euphoria eller empati. Etter 2 timer tok jeg en større dose. Det førte til at jeg fikk en følelse av at jeg skulle freake ut. Heldigvis klarte jeg å kontrollere meg, og etter 5 minutter på badet alene var jeg helt rolig.
Av en eller annen grunn så ble jeg bare dummere og dummere utover kvelden noe som endte med at jeg konsumerte rundt 800 mg utover kvelden og delte resten. Ble ekstremt speedet og kunne ikke kontrollere risting i kroppen, så også hallusinasjoner samt falt inn og ut av virkeligheten. Det er nå gått 3 dager å jeg føler meg ikke normal enda. Kommer til å være veldig lenge til jeg prøver dette igjen. Sliter med paranoia og angst nå. Har lært mye av dette og vet at jeg skal dele opp doseringene før jeg begynner. I stedet for å sitte å lage drops i en tilstand hvor man tror at man er oppegående og egentlig er helt tilbakestående. Han ene tok 1500 mg i 3 drops, han satt bare hele natta og rulla med hodet med øyene bak i skallen. Er det noen måte vi kan bli normale på fortere?
For noen idioter. Dere tar ti ganger så mye som man burde. Dette er ikke et dop man skal ta mye av! Du kommer sikkert til å føle deg helt jævelig en stund til! Men så roer det seg sikkert. Pass på å spise og drikke godt! Kanskje l—tryptophan kan hjelpe. Neste gang kjøper dere en mg vekt og tar et mg per kg kroppsvekt! Håper det går bra! Du er nok over den verste kneika. Men om du får lyst til å hoppe over en bru får du heller ringe 113
Ifølge andre her inne så er det helt ufarlig så lenge du ikke overstiger 150mg.

TS, les litt på rollsafe.org og mollymeasure.com
Var ganske mye dop det der. 800mg på en kveld er jævlig mye faktisk. Er ikke rart du føler deg merkelig.
Du kommer til å ha det temmelig kjipt i noen dager, men det gir seg. Tenker en ukes tid så begynner det å bli bedre litt etter litt.
Få i deg plenty frukt og grønt, det hjelper på gjennoppbyggingen av seretonin. B-vitaminer er gull også. Og kom deg ut av huset nå og da.

Og ikke ta noe mer MDMA på en 4-6mnd, og for all del ikke ta så mye neste gang. Det er ikke helt sunt, vi vil helst slippe å ha dødsfall grunnet uvettig bruk når doseringer og fremgangsmåter er så lett tilgjengelig det er. Alle har google tilgjengelig lixm.
Sist endret av moret; 20. september 2017 kl. 10:00.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du har noen harde måneder foran deg. ;-) Velfortjent etter min mening.
Jeg har også vært oppe i 1g før, for lengde siden. Følte meg utterly shit i 2 uker etterpå. Men den dårlige følelsen gir seg, bare å følge standard prosedyre med riktig mat, vitaminer mineraler, søvn og mosjon.

Om en ukes tid vil du se at du er bedre, eller på vi til å bli "normal" igjen. Vær litt varsom på gassen neste gang
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vanlig brukerdose er 100-150mg, vennen din som inntok 1500mg skal være glad han lever. Anbefaler som alle andre her at dere burde lese mer om MDMA og hvordan det brukes på en skikkelig måte.

Drikk vann, spis sunt, tren hver dag, tenk positivt, så skal du nok føle deg normal igjen etter en stund.
Huff.... Kjipt å lese sånt, spesielt her på freak hvor det finnes så mye god informasjon. Hold ut og som nevnt over: tenk positivt :-) Det går faktisk over, selv om ting kan føles veldig tungt
Forstår ikke selv hvordan det går an å være så dum. Følte meg kanskje trygg fordi jeg var med nære venner og trodde de hadde noe peiling. Har ikke vært på dette forumet på sikkert 10 år. Følte bare for å dele opplevelsen min med noen anonymt.
Jeg har aldri fått testa MDMA, men nå vet jeg i alle fall hvor mye jeg IKKE skal prøve, så det er jo det :P

Du må ha god bedring, håper det ordner seg.

PS: Til dere som roper "idiot" og lignende: Alle gjør feil, det går helt greit så lenge man lærer av dem. Det virker det jo som at TS har gjort i dette tilfelle...
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan jeg stjele tråden litt?

Jeg har erfaring med MA, 10+ turer.
Men har alltid kjørt på med 100mg + 50mg drop 1 time senere. Har aldri fått noen nedtur, men har alltid tenkt at jeg vill prøve å ta litt mer.

Nå har jeg 300mg MA igjen, og lurer på om dere tror det vill gå bra å dosere 200mg + 100mg senere? Eller kan det være en ide å kjøre 150+75+75 med 1 timers intervaller?
Sitat av Soffa Vis innlegg
Jeg har aldri fått testa MDMA, men nå vet jeg i alle fall hvor mye jeg IKKE skal prøve, så det er jo det :P

Du må ha god bedring, håper det ordner seg.

PS: Til dere som roper "idiot" og lignende: Alle gjør feil, det går helt greit så lenge man lærer av dem. Det virker det jo som at TS har gjort i dette tilfelle...
Vis hele sitatet...
Nei, det er ikke alltid at det går "helt greit" når man gjør så fatale feil! Og dette er et prakteksempel på hva man ikke burde gjøre. Hvis alle som svarer bare er oppmuntrende og sier at dette garantert går bra. Så kan det jo sende et feil signal til potensielle brukere.

Håper ikke bare OP har lært men alle andre som vil teste mdma også!
Man bør sette seg inn i hva man inntar før man gjør det. Man drikker ikke en liter vodka første gang man drikker.
Håper det går bedre OP og det er flott om du forteller om hvordan formen utvikler seg!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan jeg stjele tråden litt?

Jeg har erfaring med MA, 10+ turer.
Men har alltid kjørt på med 100mg + 50mg drop 1 time senere. Har aldri fått noen nedtur, men har alltid tenkt at jeg vill prøve å ta litt mer.

Nå har jeg 300mg MA igjen, og lurer på om dere tror det vill gå bra å dosere 200mg + 100mg senere? Eller kan det være en ide å kjøre 150+75+75 med 1 timers intervaller?
Vis hele sitatet...
Hold deg heller til de dosene du har pleid å ta.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan jeg stjele tråden litt?

Jeg har erfaring med MA, 10+ turer.
Men har alltid kjørt på med 100mg + 50mg drop 1 time senere. Har aldri fått noen nedtur, men har alltid tenkt at jeg vill prøve å ta litt mer.

Nå har jeg 300mg MA igjen, og lurer på om dere tror det vill gå bra å dosere 200mg + 100mg senere? Eller kan det være en ide å kjøre 150+75+75 med 1 timers intervaller?
Vis hele sitatet...
Ville hoppet opp på 150 og så re-dosert med 50til(om du trenger).Et tredje drop er unødvendig i mine øyne og heller ikke veldig sunt.

Så har du 100 igjen for en annen anledning.
Sitat av moret Vis innlegg
Ville hoppet opp på 150 og så re-dosert med 50til(om du trenger).Et tredje drop er unødvendig i mine øyne og heller ikke veldig sunt.

Så har du 100 igjen for en annen anledning.
Vis hele sitatet...
Enig. Jeg må innrømme at det er litt ekstra morsomt å gå opp mot 200+, rusen tar over på en annen måte, men det er egentlig ganske marginalt hvor mye mer morsomt det er. Og så synes jeg faktisk det er ganske fint å være ganske klar i toppen selv om man er i ekstase. Du kan få problemer med å snakke, svette veldig mye, og generelt være enda litt mer «rar» enn på en anbefalt dose.

Du vil få en mye større nedtur. Alt i alt synes jeg ikke det er verdt det, er ikke noe jeg vil gjøre igjen. Har også lest at ytterligere drop ikke vil gi sterkere rus, men bare sterkere nedtur. Er grenser for hvor mye serotonin som kan slippes ut.
Alle kan gjøre feil, ønsker deg god bedring! Vill nokk ha noen ubehaglige opplevelser med psyken kansje litt fremover i tid.. men du kan trøste deg med at det gå over gi de noen uker!
Sitat av Chronic420 Vis innlegg
Har også lest at ytterligere drop ikke vil gi sterkere rus, men bare sterkere nedtur. Er grenser for hvor mye serotonin som kan slippes ut.
Vis hele sitatet...
Vel, sterkere rus vil du få det kan jeg love deg
Føler meg mye bedre nå. Ser ut som jeg var heldig og dette går helt fint.
Skjønner ikke at du kunne ta så mye første gangen. Eller så mye uansett erfaring. Men bra du føler deg bedre nå.

Meste jeg har tatt ila en kveld er ca 300 (fordelt på 3 drop). Og da tura jeg heftig. Skulle egentlig bare ta to drop, men begynte å bli så sliten utover kvelden, at jeg måtte ta tredje dropp for å "holde ut". Ikke helt optimalt, men jaja. Og lurer også på om den mdma-en var littegrann svakere enn de andre jeg har prøvd (vi hadde testet den på forhånd, men bare for innhold ikke styrke)
"Ifølge andre her inne så er det helt ufarlig så lenge du ikke overstiger 150mg."

Ganske drøyt å si det er ufarlig, uansett dose.
Og hvorfor skal folk alltid ville pushe mengden høyere? Ta heller en pause, om du har utviklet toleranse.
Har brukt 100-125 mg hver gang, men med nok pause mellom hver dosering.
Jeg har hatt 2 turer på MDMA. Første for 6 mnd siden, og min andre tur for 2 helger siden.

Første var med bestekompisen min, i et lite rom med god techno musikk. Mye dansing, klemming og kos. Vi var bare glad i hverandre, og hadde en super kveld. Da droppet vi ca. 70-100mg, og tok en stripe i nesa. Tok deretter 2 drops til i løpet av kvelden på samme størrelse, og det varte i 6-7 timer. Beste følelsen ever...

Andre gang var værre... 2 uker siden ca. Begynnte med å droppe ca. 200mg, deretter fulgte jeg opp med en stripe i nesen på ca. 100mg. Gikk rundt 30min-1time og jeg følte at jeg ikke peaket. Tok en stripe til i nesa på rundt 100mg. Den neste halvtimen hadde jeg en peak som var MYE drøyere enn den første gangen jeg tok MDMA. For å være ærlig, så var det faktisk for mye, ALT for mye. Jeg ble "fin" på samme måte som første gang jeg tok, men jeg ble mye mer uklar i bevegelser, alt gikk tregt, jeg slet med å prate, og jeg ble paranoid. Jeg klarte ikke å være alene i rommet...

Hadde nok litt med hvem jeg tok det med også. Første gang jeg tok var med bestekompisen min. Den siste gangen her var det med 3 andre jeg ikke kjenner så ekstremt godt, samt at de var helt paranoide på at det var folk i buskene utenfor etc... Kvelden ble avsluttet med at NOKAS kom på døren fordi alarmen hadde gått, og han som bodde der ble kastet ut. Så det ble ikke noe mer, jeg gikk av meg rusen og reiste hjem og la meg... Har ikke hatt NOEN nedturer etterpå, sikkert fordi det kun ble 1 drop, samt at jeg gikk av meg rusen ganske tidlig. Spydde også litt i løpet av kvelden, tror det hjalp litt. Spydde ikke fordi jeg måtte, men fordi jeg følte at kroppen min hadde godt av det. Fingern i halsen...

Mye følelser med MDMA, men det jeg har lært er at neste gang skal det planlegges MYE bedre. Hvem jeg tar det med, hvor mye jeg tar det med, HVOR det skal taes, samt at jeg ikke skal ha noen overaskelser eller noe slikt i løpet av kvelden. Heller ingen forpliktelser de neste 4-7 dagene.. Ikke undervurder de siste tingene jeg skriver nå, tror det kan ha MYE å si for opplevelsen.

Hilsen en som har lært av dumme feil, men lærer så lenge han lever...