Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1562
Hei! Jeg har Windows 8 Pro, og har tenkt å oppgradere til Windows 8.1. Lurer på da om jeg mister alle mine programmer som er installert ? Filer er ikke så viktig siden de ligger i dropbox og skydrive, men programmene er viktigst.

Er det noen som har oppgradert som kan svare på det?

Takk på forhånd.
Cheesetothepenguins!
halliballi's Avatar
Du mister ingenting, oppgraderte nettopp.
Sitat av halliballi Vis innlegg
Du mister ingenting, oppgraderte nettopp.
Vis hele sitatet...
KP! Takk!

Hvordan er førsteinntrykket ? Noen ytelsesforbedringer ?
Egyptisk Tempelkatt
Hei! Har Surface Pro og prøver å oppdatere, innstallerte nettopp noen oppdateringer men det står fortsatt at jeg har Windows 8.1 Preview nede i hjørnet..
Cheesetothepenguins!
halliballi's Avatar
Sitat av Den modige Vis innlegg
KP! Takk!

Hvordan er førsteinntrykket ? Noen ytelsesforbedringer ?
Vis hele sitatet...
Har ikke merket noe, eneste er start knappen som er ganske unødvendig og at det går an å gå rett til desktop når windows starter.
Er veldig fornøyd med 8.1 på nettbrett
Har kjørt preview på desktop en stund, det fungerer også veldig bra men er flere nyheter rettet mot modern ui.

Måtte lete litt for å finne update for oss som allerede har preview, her er link.
Pass på så du ikke blir lurt av at du ikke ser at oppdateringa laster ned, er link på den sida til både oppdatering og se progress

EDIT: Mister ingenting nei, men dersom du hadde preview mister man appene i følge microsoft
Sist endret av packman; 17. oktober 2013 kl. 17:39.
Må man ha "Pro"-versjonen for å kunne oppgradere?
Sitat av Likyhane Vis innlegg
Må man ha "Pro"-versjonen for å kunne oppgradere?
Vis hele sitatet...
Nei

Man kan oppgradere med alle untatt Windows 8 Enterprise, utgaver av Windows 8 Pro som er installert av foretak ved hjelp av KMS-aktivering og utgaver av Windows 8 som er installert ved hjelp av en MSDN ISO-fil, og som er aktivert ved hjelp av flere aktiveringsnøkler.
Tenkte det å måtte reinstallere apps, var New UI apps. Men det viste seg å være alle programmer....
Er nå i dyp sorg
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av Den modige Vis innlegg
Hvordan er førsteinntrykket ? Noen ytelsesforbedringer ?
Vis hele sitatet...

Jo det kan i hvertfall jeg fortelle deg!
Nå som jeg har installert w8.1 angrer jeg noe hinsides inni granskauen.
Ikke bare får jeg startknapper på alle skjermen(hvorfor i helvete skal jeg ville ha det på alle skjermer??? Alt jeg ville var å få tilbake start knappEN) og treigere oppstart, for å ikke snakke om innloggin, gud så treigt det går!!!
Men det som irriterer meg mest er at jævelskapet har tatt seg friheten til å sette ALLE instilligene mine tilbake til fabrikk instillinger, eneste jeg fikk beholde var fargen på taskbaren og bakgrunnsbildet mitt.
My computer har også blitt endra til noe så gay som "this pc"

Det er det jeg har kommet over etter 30min med smertefull pining i w8.1..
Jeg oppdaterte men får denne erroren etter oppstart:


Hvordan fikser jeg dette?
Sist endret av Likyhane; 22. oktober 2013 kl. 19:11.
Egyptisk Tempelkatt
Står fortsatt at jeg har preview... noen?
Eneste jeg har erfart, er at den ene maskina med 8.1 ikke klarer å kjøre Handbrake. Den gamle maskina med 8.1 gjør det?