Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  100 14005
Etter å ha sett Fight Club var kjente jeg og noen venner et kall: å danne fight club i byen vår. Unge, frustrerte menn som bryter ut av et nådeløst og ensidig system. Ikke bare er det en anledning til å sloss, men man blir bedre på det, og stemningen er priceless . Slik er det vi har gjort det så langt:

Ut ifra det vi anså som rimelig kom vi til følgende kriterier:
1: ingen prater om fight club
2: ingen prater om fight club
3: no shirts
4: om dette er første gangen, må du sloss
5: en kamp varer i minst 5 minutter eller til ko
6: lovlige og ulovlige angrep avtales før kampen
7: tannbeskyttelse påbudt
8: max beskyttelse er mma-hanskene dere får utdelt

Til lokale fant vi en villa som blir brukt av skolen vår til musikkundervisning. Kjelleren passa nesten ypperlig, bortsett fra at det kunne vært større og hatt mulighet for gulvteppe av noe slag uten å bli ferska.

Folk har det vært verre med. Første gangen var det oss 4 grunnleggerne, og ryktet spredde seg fort på tross av reglene. også vært en del kjepphøye folk som har feiga ut etter at vi inviterte dem . Totalt trur jeg vi er rundt 12 helt sikre folk nå.

Et stort problem har vært organisering. har prøvd på face, men der er det nesten ingen som accepter invite (ikke rart kanskje :P) så jeg tenker kanskje at en av oss grunnleggerne har alle nr. og ringer folk/sender sms. Folk er nemlig spredd over flere skoler.

Vi har begynt seint pga noen som jobber osv, men har fått klager på det så undrer på om vi skal begynne 7 neste gang, istedenfor 9-10.

Jeg skrev dette nå fordi jeg vil ha innspill og ideer til hvordan vi kan drive den mer effektivt OG få til bedre fights (er en del som ikke vil ha slag mot hodet faktisk!).

Er det noen som er med på lignende i andre byer? Eventuelt kjenner til
lignende tiltak?

blågul hilsen
Lillehammer
All moralpreken til side her nå, alt jeg kan si er EPIC!
Finner dere neste gang jeg er i nærheten
Hehehe må si jeg lo godt da jeg leste denne tråden

ja for det første som kommer dette til å FAILE fordi:

Medlemmer kommer ofte til å møte opp med forslått fjes og da blir det masse spørsmål rundt dette(på jobb og skole osv.)

Skader uten forsikring kommer det til å skje mye av. (dvs tenner revnede ører , ribbein og ledd/ sener)

Slike normer/regler som en slik fightclub har kommer ikke til virke i dagens samfunn.

Jeg har selv mange års erfaring fra MMA og forskjellige kampsporter. så mitt råd til dere er at dere heller beynner på mma og får gått noen ordentlige kamper med regler og forsikring osv da skal jeg love deg at denne fjortis sloss lysten forsvinner fort!
Sist endret av random40348; 14. desember 2009 kl. 17:36.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
1: ingen prater om fight club
2: ingen prater om fight club

...men å invitere folk via facebook er helt okei...
Vi hadde ''fight club'' opplegg en liten stund før sommerfeiren i år, var bare 6-7stk men det fuka bra. vi hadde regler og den eneste skaden vi hadde var en som ble slått bevistløs, ikke verre.
Sitat av -=Insane=- Vis innlegg
Vi hadde ''fight club'' opplegg en liten stund før sommerfeiren i år, var bare 6-7stk men det fuka bra. vi hadde regler og den eneste skaden vi hadde var en som ble slått bevistløs, ikke verre.
Vis hele sitatet...
lol lekeslossing mao...
Sist endret av random40348; 14. desember 2009 kl. 17:44.
Sitat av xhacktly Vis innlegg
lol lekeslossing mao...
Vis hele sitatet...
tja, vil ikke si vi tokk det så alvårlig at vi virkelig ville skade hverandre^^ de fleste av oss har litt erfaring fra kick boxing, MMA eller judo. Opplegget var vel mest for morroskyld og det var jo god trening
det stemmer det at det har dukket opp spørsmål rundt noen synlige skader, der det verste var en hoven leppe
jeg trodde folk skulle klare å prate bort det lille, men det har heller vist seg at de nesten shower off. kanskje vi krever for mye av dem ? :S grunnen til at det ikke skal prates om det er at vi ikke skal få noe FC-stempel på oss eller bli sett på som slagsmålsidioter.

ang skadeforsikring så har vi tannbeskyttere, men ut ifra det jeg har sett kommer det ikke til å bli store skadene (tamme kamper!). litt av poenget er at dette er løst organisert uorganisert slossing, der man bare stiller opp med det man har

ja, noe jeg glemte å si:
-Vi er veldig nøye på å ikke ha med bråkmakere eller andre idioter, og selv slåss jeg aldri på byen. Hver person som vurderes til rekruttering må godkjennes av alle 4 grunnleggerne først.
-rekruttering: foregår ved "hinting" til en som man tror kunne tenkt seg å væra med, der hintingen konkretiseres mer helt til man tar siste steget og spør rett ut (sikker på at han vil være med). da får han en tannbeskytter, og er innlemmet i klubben
-facebook var bare et tiltak for å organisere medlemmer som allerede er med
Sitat av 50dinarer Vis innlegg
det stemmer det at det har dukket opp spørsmål rundt noen synlige skader, der det verste var en hoven leppe
Vis hele sitatet...
bare lekeslossing mao?
Hvor holder dere til (by) og hvor gammle er dere?

Det var noe lignende en stund tilbake i bergen og det var virkelig gøy for de som liker og sloss fordi det ble en egen venne gjeng og de utviklet seg og sloss forsatt mye men konseptet gikk i dass.

Men jeg ville anbefale og rekrutere litt flere etterhvert eller nå fordi det er ikke så gøy etterhvert og sloss med de samme folkene hele tiden men pass på hvem du tar in og jeg ville også passet på at de i det hele tat tåler noen slag, at de ikke kan sloss gjør ikke så mye fordi det lærer man etterhvert eller andre kan lære de noen tekniker.

Og ikke hør på xhacktly det er noe helt annet i ringen en det er i real life det skal jeg love deg og de har selvfølgelig tekniken inne og alt det men det vil ikke si at en uten for ringen som f eks ikke går i mma eller annet kampsport kan lett ta han og så lenge ikke politiet stopper dette så er det ingen andre en dere som bestemmer hvem som skal ha det gøy og en ting til x det er mange som har en veldig kjedelig værdag sånn som meg og da er det veldig gøy å få ut noe av den agresjonen og slippe det virkelig løs og ikke tenkte på at du er i en ring og er begrenset

Men nå virker jo ikke det som dere som de mest heavy sloss guttene så tviler at det blir så mye spørsmål rundt deres lille fight klubb, det skal litt til før man får skikkelige blåmerker
Sist endret av Rest1Peace; 14. desember 2009 kl. 17:55.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Står Lillehammer i første posten.
Men hvordan er det å gjøre dette lovelig? Er det mulighet for det? liksom starte en fightclub!
nja, vil si grunnen til det lave skadeomfanget heller er at mange ikke tørr å ha med slag mot hodet, spark, kne albue osv. håpet er at de som ikke tørr etterhvert gjør som de med færre forbud.

problemet med rekrutteringen er at vi ikke vil la for mange vite om den (lillehammer er en liten by ). vi er kanskje vel forsiktige, men klart, ønsker gjerne flere medlemmer, skulle sett for meg rundt 25 nå :/ .

reint juridisk er det lov så lenge det ikke er profesjonelt (lønna) og "organisert" :P ?
Sist endret av 50dinarer; 14. desember 2009 kl. 17:58.
Hehe Jeg bare gleder meg til å høre når dette fail'er Bare vent til dere får skader som er vonde i flere måneder! da skal jeg love dere at moroa stopper fort.
Sist endret av random40348; 14. desember 2009 kl. 17:57.
uenig der, for folk som ikke har øvd kampsport er mye dårligere teknisk, og alle parter i ringen blir slitne mye fortere. så det er snakk om kortere og intense kamper. vi er alle like under 20.

et klart fokus har også vært å være så tro til filmen som mulig.
vi skal sette igang med 3. "sammenkomsten" til fredag
Sist endret av 50dinarer; 14. desember 2009 kl. 18:03.
mAC11 det er da fullt lovelig å dange hværeandre gul og blå så lenge derer er enig om det og holder hvisse regler og foreldre osv ikke anmelder det eller politiet får farten av det og bestemmer seg for å leke skikkelig rævhål ser for meg overskriftene " Ny trend for ungdom, så kalte fight clubs"

og 50dinarer til lykke med klubben din, syntes det er litt rart dere har med folk som ikke tør å bli slått i hodet men de forbedrer seg sikker etterhvert når de har fått et par 100 slag forskjellige andre stederer hehe, hadde det vært i bergen hadde jeg nok sjekket det ut.

Og jeg har da hjult opp flere så kalte kompsport utøvere, de er en god del bedre en allmen men de fleste blacket ut og glemmer det når de ser en virkelig forbannade motstander og når det angår utholdenhet så er det bare til å slutte å røyke og sette deg i løpe trening og bokse litt på en bag er ikke være en det og kanskje løfte lette vekter mange mange ganger for å bli sene sterk og de felste holder nok ut ganske lenge, bare fyr personen in med en fyr han ikke liker så godt også gjør du han skikkelig forbanna før dere starter så pumper andrelalinen så sykt hehe

Var det jeg gjorde
Sist endret av Rest1Peace; 14. desember 2009 kl. 18:08.
Sitat av Rest1Peace Vis innlegg
mAC11 det er da fullt lovelig å dange hværeandre gul og blå så lenge derer er enig om det og holder hvisse regler og foreldre osv ikke anmelder det eller politiet får farten av det og bestemmer seg for å leke skikkelig rævhål.
Vis hele sitatet...
Det du sier er at det er "helt lovlig så lenge ikke det blir annmeldt"?
Man annmelder ikke lovlige gjerninger..?
Sist endret av random42099; 14. desember 2009 kl. 18:09.
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Det du sier er at det er "helt lovlig så lenge ikke noen annmelder"?
Vis hele sitatet...
Ja? hvorfor skulle noen anholde disse for at de vil bli banket opp? Det er da en grense for hvor mye utringsfrihet man har. Så lenge det ikke går utover andre en de som er med på det
Det fantes Fight Club i Oslo en stund, men da med ordentlig boksering, susp, MMA-hansker osv. Det var noen MMA-folk som organiserte det hele, men vanlige folk kunne stille opp og slåss med andre amatører. Ser ingenting galt i det, så lenge det hele gjøres frivillig og med kyndige mennesker til stede. Vil dog protestere på følgende regler:

5: en kamp varer i minst 5 minutter eller til ko - En kamp kan da godt være over etter få sekunder, TKO og Tap Out er fine ting. Slikt gjør at man slipper å invalidisere eller drepe hverandre.

8: max beskyttelse er mma-hanskene dere får utdelt - Susp må da være påbudt.
Sist endret av xtapolapocetl; 14. desember 2009 kl. 18:15.
Sitat av Rest1Peace Vis innlegg
Ja? hvorfor skulle noen anholde disse for at de vil bli banket opp? Det er da en grense for hvor mye utringsfrihet man har. Så lenge det ikke går utover andre en de som er med på det
Vis hele sitatet...
jeg bare klarer ikke helt å se at det er mulighet for å annmelde noe som ikke er ulovlig in the first place.
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
jeg bare klarer ikke helt å se at det er mulighet for å annmelde noe som ikke er ulovlig in the first place.
Vis hele sitatet...
Leser du ikke aviser du? America er jo kremen av kremen i dette tilfelle.

Saken er enkel politiet ser en frykt for at dette fenomene vil spre seg eller har allerede så de anholder alle i denne klubben og gir de en saftig bot men hva er sjangsene for deT? Men det er mulig eller foreldrene anmelder som jeg tiligere har sagt fordi sønnen ikke hører etter og liker å drive med dette men i dette tilfelle er de litt endre så tviler på at foreldre er et stort problem
Hahaha, godt å se at det finnes noe lignende i andre byer også. Vi var vel en gjeng på 15 kompiser i slutten av ungdomsskolen som drev med akkuratt det samme. Bare litt andre regler: Vi brukte ikke hansker, og det var ikke lov å angripe en person som lå nede, spark eller slag mot underlivet var heller ikke lov.

Vi hadde ikke noe sted å være så vi gjorde det på en litt avsidsliggende skole.
I begynnelsen var vi bare venner som sloss oss imellom, men etter vert kontaktet vi folk som vi trodde kanskje ville vert med. Og det var det mange som ville.
Det varte en stund, men ettervert ble det ikke noe mer av. Har mange ganger vert snakk om å starte opp igjenn men ingenting så langt.
Sist endret av Wangsta; 14. desember 2009 kl. 18:30.
Sitat av Rest1Peace Vis innlegg
Leser du ikke aviser du? America er jo kremen av kremen i dette tilfelle.

Saken er enkel politiet ser en frykt for at dette fenomene vil spre seg eller har allerede så de anholder alle i denne klubben og gir de en saftig bot men hva er sjangsene for deT? Men det er mulig eller foreldrene anmelder som jeg tiligere har sagt fordi sønnen ikke hører etter og liker å drive med dette men i dette tilfelle er de litt endre så tviler på at foreldre er et stort problem
Vis hele sitatet...
så var det det da. Vi bor i Norge.. Men jeg skal slutte å kverulere nå. Det jeg kommenterte var selmotsigelsen i den første posten din. Let's not keep this off topic go on forever
Hva er grunnen til at dere gjør dette uten skikkelig sikkerhetsutstyr som tillater dere å kunne gå fullt ut? Hvis det er ment som en romantisering av systemet i filmen Fight Club så mister det jo all mening om dere fyker rundt med halvhansker og bokser hverandre i nyrene fordi folk er redde for å bli slått i ansiktet.
grunnen til at vi har holdt oss til kun tannbeskytter er at det foreløbig er stor motstand mot spark, kne og albue blant de andre grunnleggerne, og blant en del av deltagerne. susp synes jeg er helt ok, men det faller på egen regning. Men å ta i bruk leggbeskyttere, fotbeskyttere, hjelmer og så videre er jeg - og de andre imot - fordi vi vil bevare autensiteten til en slosskamp så langt det går (merkelig at vi har så mange "forbud", ja). De andre er veldig imot å bruke annet enn slag, men så har jeg sløvet litt og. nå skal det bli minimalt med begrensninger i min neste slosskamp, for å la dem se at "nei, man brekker ikke foten av å sparke folk" (det er noen JÆVLIG merkelige fordommer ute og går :S). jeg synes det tross alt er mye greiere å sloss mot helt vanlige folk, enn bråkmakere og retards som bare sloss 24/7.
Men dette er jo ikke slåssing. Dette er lekeslåssing med sært utvalgt verneutstyr, og enten det er for å få utløp for aggresjon, ta et standpunkt til dagligdags materialisme eller lære seg å slåss så faller det på egen urimelighet når dere velger bort en rekke teknikker, kun bruker utvalgt verneutstyr og kommer med sære restriksjoner som å ikke få slag i ansiktet. Ansiktsslag er jo selve essensen av Fight Club slik det er ment i boka og ansiktsslag er det første du får i et barslagsmål.
Hvilken villa er det snakk om?
de er ikke forbudt, det er mange som har valgt det bort i begynnelsen. ca 50% av slagsmålene til nå har vært uten slag mot ansiktet. man kan ta i bruk hvilke regler som helst bare begge er enige om dem. det er det som er dummeste syns jeg. standard burde være å bruke albue, kne, spark osv. men det er få som presser seg til å bruke dem når det ikke er standardregler :/ . jeg vil selv innføre dette over de to neste sammenkomstene.
det er jevnt over litt tamt etter min smak ja, men ikke lekeslossing

teknikker og teknikker, dette er vanlige folk, ikke kampsportutøvere

@ masterpiece: går ikke for mye inn på detaljer med mindre det er snakk om å være med
Sist endret av 50dinarer; 14. desember 2009 kl. 19:23.
Sitat av Rest1Peace Vis innlegg
Ja? hvorfor skulle noen anholde disse for at de vil bli banket opp? Det er da en grense for hvor mye utringsfrihet man har. Så lenge det ikke går utover andre en de som er med på det
Vis hele sitatet...
Nei, dette er faktisk ikke lovlig.
Ytringsfriheten har ingenting med dette å gjøre heller.

Må si at denne "fight cluben" virker temmelig pinglete i mine øyne.
Hvis folk er redde for å få seg et par på trynet i en slik klubb så er det noe alvorlig galt!
Dessuten så syns jeg at minimumsgrensen på 5min per kamp var temmelig snodig. 5 minutter er veldig lenge på amatørnivå.

Men dette kan være begynnelsen på noe bra da.
Håper dere får skikkelig sving på klubben i fremtiden!
Skal hjem til Lillehammer i jula.. Noen treff da eller?
Er ikke så stor av meg, men hadde hvert kult å vite hvor det foregår
Æsj, så dårlig... Skal dere få ut frustrasjon så start på kickboksing eller bare slå i veggen.
Sitat av Masterpiece Vis innlegg
Er ikke så stor av meg, men hadde hvert kult å vite hvor det foregår
Vis hele sitatet...
hvis du hadd offra litt energi på å lese tråden hadde du sluppet å spørre, ettersom du ikke er den første. Det står tilogmed i den første posten..

LILLEHAMMER
Sitat av Rest1Peace Vis innlegg

Og ikke hør på xhacktly det er noe helt annet i ringen en det er i real life det skal jeg love deg og de har selvfølgelig tekniken inne og alt det men det vil ikke si at en uten for ringen som f eks ikke går i mma eller annet kampsport kan lett ta han og så lenge ikke politiet stopper dette så er det ingen andre en dere som bestemmer hvem som skal ha det gøy og en ting til x det er mange som har en veldig kjedelig værdag sånn som meg og da er det veldig gøy å få ut noe av den agresjonen og slippe det virkelig løs og ikke tenkte på at du er i en ring og er begrenset
Vis hele sitatet...
Dummeste jeg har hørt^^ jeg har vært i ringen flere ganger og hvis en random sloss mot en som har litt skillz så skal jeg love deg at randomen blir eid no inn i granskauen !

(men hvis det er en fight hvor alt er lov, eks street fight så er det bare om å gjøre å være galest..http://www.youtube.com/watch?v=kcJLUpRKAfo)
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Du kan anmelde hva du vil, om anmeldelsen din blir oppfulgt er en annen sak.
Sitat av Rest1Peace Vis innlegg
Leser du ikke aviser du? America er jo kremen av kremen i dette tilfelle.

Saken er enkel politiet ser en frykt for at dette fenomene vil spre seg eller har allerede så de anholder alle i denne klubben og gir de en saftig bot men hva er sjangsene for deT? Men det er mulig eller foreldrene anmelder som jeg tiligere har sagt fordi sønnen ikke hører etter og liker å drive med dette men i dette tilfelle er de litt endre så tviler på at foreldre er et stort problem
Vis hele sitatet...
Øh, det er forskjell på å anmelde og å saksøke....
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Nei, dette er faktisk ikke lovlig.
Ytringsfriheten har ingenting med dette å gjøre heller.

Må si at denne "fight cluben" virker temmelig pinglete i mine øyne.
Hvis folk er redde for å få seg et par på trynet i en slik klubb så er det noe alvorlig galt!
Dessuten så syns jeg at minimumsgrensen på 5min per kamp var temmelig snodig. 5 minutter er veldig lenge på amatørnivå.

Men dette kan være begynnelsen på noe bra da.
Håper dere får skikkelig sving på klubben i fremtiden!
Vis hele sitatet...
takk! dette som er målet over litt tid.

siste treff før juleferien er 18. desember. blir ikke noe mer før vi har blitt gode og fede i januar
folk som er interesserte kan sende pm
Sitat av 50dinarer Vis innlegg
1: ingen prater om fight club
2: ingen prater om fight club
Vis hele sitatet...
Du har allerede brutt regel 1 og 2. Fin start
syns det hørtes fett ut for de som er interreserte inntil jeg så 1. ingen prater om Fight Club. haha. skikkelig usæriøst
Et bevis på at det bør være høyere aldersgrenser på filmer. Har du noen gang tenkt på hva som kommer til å skje når en person blir ordentlig skada? Feks at han besvimer å detter i bakken med bakhuet først? Eller hva hvis en person ikke tåler tapet, og bestemmer seg for å hevne seg på han han sloss mot med en kniv eller liknende? Om politiet kommer vil de også antagligvis anmelde dette selv, da det vil koste samfunnet penger ved å fikse skadene deres.

Stopp dette mens leken er god sier nå jeg, og bli heller med på noe kampsport om du er keen på å sloss uten konsekvenser.
Hva gjør dere om noen blir slått så hardt at de får hjernerystelse eller blir hjerneskadet?
Hadde virkelig vært moro å se.

Invite på Facebook? Tror ikke dere har tenkt dette igjennom.
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Når jeg så James Bond for førstegang så fikk jeg også et kall, jeg ville bli Mi6 spion. For det så kult ut.
Så jeg lagte opplegget slik.

Regler

1. Alle må gå i dress.
2. Alle må bestille Martini når de er ved baren.
3. Alle må kjøre Aston Martin, Lotus eller BMW
4. Alle må ha en egen Q som lager gadgets.
5. Sist men ikke minst ha en liten kul pistol.

Teit?

Ja..
Det er sikkert kult å ha en hemmelig society og alt det her, og jeg mener vel ikke å være gledesdreper, men tenk dere om nå. Les hva legalize it sier, og tenk på hvilke konsekvenser dette kan få. Hvor kult er det når kompisen din sitter i en batteridrivet rullestol å sikler, fordi han ikke har mulighet til å røre på noen av musklene sine? Og det er faktisk den siste knyttneven du gav han som er skyld i det? Sjansen er ikke stor, men den er der..

Det finnes flust av klubber som driver med MMA, og om dere virkelig er interesserte kan dere sikkert starte en selv som driver med den typen kampsport dere liker. Bruk nå i hvertfall hjelm og mykt underlag. Just my 0,02$..
Jeg poster ikke mye her på nff men her må jeg faktisk si at jeg klarte nesten ikke lese hele første posten før jeg måtte scrolle ned å se på flaminga.
flytt hit istedet, så jeg får bli med

edit: har ikke noe imot å miste en tann eller to
Sist endret av eskil2k; 15. desember 2009 kl. 03:29.
Men hvorfor ikke bare bruke en del beskyttelse? Da kan dere jo dælje løs på hverandre uten at det trenger å være "farlig". Dere får jo vondt selv om dere bruker beskyttelse! Autensiteten til FightClub har dere jo allerede mistet, men autensiteten til en slåsskamp er jo der! Ser liksom ikke helt hvordan dere bevarer autensiteten til en slåsskamp med masse restriksjoner på slag, i forhold til om dere har hatt litt beskyttelse og kunne gjort hva dere vil.
Haha, dette er episk.
Sist endret av vizzini; 15. desember 2009 kl. 08:19.
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
hvis du hadd offra litt energi på å lese tråden hadde du sluppet å spørre, ettersom du ikke er den første. Det står tilogmed i den første posten..

LILLEHAMMER
Vis hele sitatet...
Jeg spurte hvilken villa
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Nei, dette er faktisk ikke lovlig.
Ytringsfriheten har ingenting med dette å gjøre heller.

Må si at denne "fight cluben" virker temmelig pinglete i mine øyne.
Hvis folk er redde for å få seg et par på trynet i en slik klubb så er det noe alvorlig galt!
Dessuten så syns jeg at minimumsgrensen på 5min per kamp var temmelig snodig. 5 minutter er veldig lenge på amatørnivå.

Men dette kan være begynnelsen på noe bra da.
Håper dere får skikkelig sving på klubben i fremtiden!
Vis hele sitatet...
Har du noe håndfast bevis på at det ikke er lov å denge løs på hverandre hvis begge to er med på det?

Sitat av xhacktly Vis innlegg
Dummeste jeg har hørt^^ jeg har vært i ringen flere ganger og hvis en random sloss mot en som har litt skillz så skal jeg love deg at randomen blir eid no inn i granskauen !

(men hvis det er en fight hvor alt er lov, eks street fight så er det bare om å gjøre å være galest..http://www.youtube.com/watch?v=kcJLUpRKAfo)
Vis hele sitatet...

I street fight er det ingen ting som er ulovelig og ingen dårlige triks alt er lov.

Så du sier at en random uansett størrelse og erfaring uten for ringen ikke hadde hat en sjangse mot f eks en mma utøver?

Jeg sugde å sloss før helt til jeg begynnte å sloss ute og jeg fikk juling mange ganger men etterhvert lærte jo jeg automatisk hvor jeg skulle slå de og blokke slagene og man blir temmelig svid etterhvert når man sloss en god del uten utstyr.

Den youtube filmen var ikke så veldig heftig heler, man får jo ikke se den gøye parten
Å utøve kampsport uten de nødvendige sikkerhetstiltak er ivaretatt er ulovlig.
Klubben er avhengig å ha forsikringer og nødvendig verneutstyr i orden.
Selv om man er enig på forhånd betyr ikke det at man ikke kan bli anmeldt av en 3.part som feks. huseier som har ansvaret for feks. brannsikkerheten og antagelig kan stilles til ansvar om noen slår hodet i gulvet.