Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2598
Hva heter "holdeplassen" på den jævla hippieøya i Oslo på ruter? Hvor ofte går den? Beklager om det er dàrlig formulert, eller i feil forum, jeg er på ville veier akkurat nå.
Sist endret av zykonaut; 8. september 2019 kl. 03:29.
Sitat av zykonaut Vis innlegg
Hva heter "holdeplassen" på den jævla hippieøya i Oslo på ruter? Hvor ofte går den? Beklager om det er dàrlig formulert, eller i feil forum, jeg er på ville veier akkurat nå.
Vis hele sitatet...
... Postet klokken 01:29, natt til søndag. Jeg aner ikke hvor du er, eller hvor du vil, men at du "er på ville veier nå" ser ut som en rimelig beskrivelse av situasjonen.


Fant du frem til en tørr plass før regnet kom?
Spennende...Dette vil jeg gjerne vite mer om?
Trådkutter
zykonaut's Avatar
Trådstarter
Fuktig mann fant tørr sofa.
Nå går det plutselig mye bedre å bruke Ruter også inlig:
Sist endret av zykonaut; 8. september 2019 kl. 12:25.
Er vel ikke noe holdeplass på langøyene?.. tipper på Nesoddtangen selvom det ikke er en øy.
Sitat av wackwrack Vis innlegg
Er vel ikke noe holdeplass på langøyene?.. tipper på Nesoddtangen selvom det ikke er en øy.
Vis hele sitatet...
Er holdeplass der, går båt fra Aker brygge om sommeren.

Tenker du på Øya-festialen, var den i Tøyenparken, nærmeste holdeplass Tøyen.
Sist endret av ivar_oslo; 8. september 2019 kl. 17:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av wackwrack Vis innlegg
Er vel ikke noe holdeplass på langøyene?.. tipper på Nesoddtangen selvom det ikke er en øy.
Vis hele sitatet...
Da er det jo enda «lettere» å hjelpe til mtp hvor mange holdeplasser det er der