Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 2984
Nå som 2019 snart begynner tenkte jeg at det hadde vært fett å dele nyttårsforsett.

Mitt nyttårsforsett for 2019 blir å slutte med dataspilling. God jul!
Jeg skal slutte med snus og gjøre alt klart frem til jeg blir pappa i mai.
Jeg skal fortsette å trene like mye og bra som før!
Jeg skal slutte med alt som er dårlig og begynne med alt som er bra.
Sitat av FOX Vis innlegg
Jeg skal slutte med snus og gjøre alt klart frem til jeg blir pappa i mai.
Vis hele sitatet...
Gratulerer ✋🏻👶🏻
Sitat av kallisti Vis innlegg
Jeg skal slutte med alt som er dårlig og begynne med alt som er bra.
Vis hele sitatet...
Haha. Lurt å

Sitat av FOX Vis innlegg
Jeg skal slutte med snus og gjøre alt klart frem til jeg blir pappa i mai.
Vis hele sitatet...
Gratullerer og lykke til!
Sist endret av anon7618; 24. desember 2018 kl. 22:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg skal slutte å røyke bønne en gang for alle, og jeg skal slutte å rote meg inn i trøbbel. Istedenfor så skal jeg fokusere på idrett, familie, og å utvikle meg innenfor yrkes/skolevalget jeg har gjort.
Kutte bønna for godt, og generelt ta mer ansvar for eget liv.
Sitat av subscribe Vis innlegg
generelt ta mer ansvar for eget liv.
Vis hele sitatet...
Mål bør være målbart. Kan være vanskelig å si om du har klart å ta mer ansvar for eget liv når det er såpass mye det kan bety. Bedre å avgrense målene som for eksempel slutte med snus/hasj så du vet om du har klart det eller ikke. Det er og lettere å jobbe frem mot et mer konkret mål.

Edit: ser du skrev slutte med bønna. Lykke til!
Sist endret av anon7618; 24. desember 2018 kl. 22:16.
Slutte å drikke på hverdager samt røyke mye mindre hasj! Begynne å trene kunne også vært lurt, men har vært ett feilet nyttårsforsett 5 år på rad nå.
I fjor var nyttårsforsettet å ikke drikke på 1 mnd. Holdt 3 måneder. I år skal jeg slutte å snuse, det blir værre.
Få et normalt forhold til alkohol. Skal bli pappa om få uker.
Begynne på urinprøver for å få lappen (6 mnd med prøver).
Få meg en jobb.
Begynne å trene igjen, da jeg vet at det gir meg mye, siden jeg har trent tidligere.
Mindre opiat bruk.. Selv om det er fra legen.
Fokusere mer på trening, spise sunnere, mindre dataspilling, mer fornuftig bruk på datamaskinen som f.eks lære å programmere/lage musikk, å ikke minst fikse døgnrytmen min som har vært ute på viddene de siste årene

God jul å godt nyttår alle dere flotte folk! :-)
Sist endret av HectorX; 25. desember 2018 kl. 03:52.
Mindre av alt jeg gjør nå, og mer av alt jeg ikke gjør nå.

2018 har vært det værste året i mitt liv. Med mindre jeg havner i fengsel eller noe, så kan jeg ikke treffe rock bottom hardere enn dette.

Mer hobby, sosialisering, reising, øke innsatsen for å få en jobb, mindre narkotika, MYE mindre, det må nok trappes ned på 3 forskjellige grupper av substanser, så ikke noe cold turkey her ellers ender det nok med en hengeløkke....
Jeg skal slutte med cannabis og junk food
Nerd på deltid
Slutte med fylla 3 ganger i uka, så bruke de pengene jeg sparer på å gjøre mer av det jeg egentlig liker å gjøre; som konserter, festivaler, reising, klatring og randonee.
Skal slutte å røyke når eg kjører i fylla.
Gå igjennom 2019 uten og havne i klammeri med politiet
Å slutte me cannabis er et for høyt mål for meg, men og fortsette å gå ned i vekt er et mål jeg har i 2019!
Fullføre rehab uten å sprekke.
Jeg.burde sikkert forbedret meg på en eller annen måte, sluttet med dop eller blitt flinkere å sette grenser på jobben, men det jeg har mest lyst til er å få til den der deilige, umulige mannen jeg har falt for. Så tror jeg må gå for det.
Mitt nyttårsforsett for 2019 er å slutte med å være ugift. Målet burde kanskje være innenfor rekkevidde i og med at bryllupet er den 31.12.2018. Burde i alle fall klare å bikke over i 2019?, men det gjør vel så å si alle nyttårsforsett.
Ta 132,5kg i benkpress. Tar nå 105.
Mitt mål for 2019 blir å planlegge en Norge på langs tur som jeg ønsker å gjennomføre sommerhalvåret 2020. Skal også ha minst 25 netter i naturen
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
Sitat av Hater Vis innlegg
Mindre av alt jeg gjør nå, og mer av alt jeg ikke gjør nå.

2018 har vært det værste året i mitt liv. Med mindre jeg havner i fengsel eller noe, så kan jeg ikke treffe rock bottom hardere enn dette.

Mer hobby, sosialisering, reising, øke innsatsen for å få en jobb, mindre narkotika, MYE mindre, det må nok trappes ned på 3 forskjellige grupper av substanser, så ikke noe cold turkey her ellers ender det nok med en hengeløkke....
Vis hele sitatet...
Kunne ikke beskrevet situasjonen min bedre om jeg hadde gjort det selv. Masse lykke til
Profesjonell fuck up
19 6
Gå ned noen kg. Forhåpentligvis få meg en kjæreste som ikke bedrar meg. Ble bedratt av min kjæreste med min såkalte bestevenninne som selv er gift i år. Så har vært et flott år..not.