Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 699
Hei,

Trenger en ny skjerm som jeg skal bruke til litt gaming og vanlig pcbruk.
24" tror jeg holder for mitt bruk, men tar gjerne i mot tips på 27" også. Ønsker gjerne en IPS skjerm. Budsjett på max 4000.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Har selv dell u2412m, en solid 24" ips skjerm med det hærlige 16:10 formatet, og mtp at prisen ligger på 2k kan du kjøpe deg 2 slike skjermer på budskjettet ditt. Eller du har 2k du kan bruke på annet.
Eventuelt har du u2913wm, dette er en litt spesiel skjerm, den kan ved første øyekast virke usedvanlig stor, noe den ubenektelig er. Men om du ser litt nermere på skjermen er den ikke stort høyere en en vanlig skjerm, bare ekstremt mye breiere, noe som resulterer i at du kan spille med oppløsningen 2560*1080(som også er et mye brukt filmformat) og når du ikke skal spille deler du bare opp skjermen virtuelt og får 2 skjermer på 1280*1080 som passer ideelt til kontor bruk og vanlig pc bruk.

Begge skjermene er solide skjermer fra dell, men veldig bra bilde, og sinsyk insynsvinkel.

Du har også u2713hm, men denne benytter det teite 16:9 formatet, som i bunn og grun kun er brukans til spilling og se film i 1080p.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Kjøp en IPS-skjerm med gode farger for 2000, og en 120hz-skjerm med lav ms for cirka 2000.
Jeg har 2stk AOC 23" IPS skjermer, og de funker fantastisk bra til BF3, GTA V osv.. Og plassering har heller ingenting å si, da innsynvinkelen er mye større enn de uten IPS.
Hva med denne? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=795781
Sist endret av Vod0; 30. september 2013 kl. 15:13.