Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2200
Deltagere : Meg og exotica

Tilskuere : Jean og S (S merka det vel kanskje ikke?)

Dose : Syre/Lsd - Angivelig 600 microgram per lapp ( Heavy dose ifølge erowid.org ) og litt fart (Amfetamin) - ca 0, 4 - 0,6 på begge.

Sted : Hjemme hos Jean.

Forhåndsregler : Vi hadde på ingen måter gjort oss noen forhåndsregler egentlig, Vi hadde vel kanskje snakket veldig mye om lsd i det siste, og jeg hadde forklart veldig mye om stoffet (det jeg kunne) i forhold til effekter og følelsen av å være på det - til Exotica (Som hadde tatt dette for 2 år siden, men ikke huska så veldig mye.) I tilleg kom lappene i hånda på meg ved en tilfeldighet jeg ikke ville miste, da jeg hørte søstra til han vi var i bursdag hos, skulle hente noen (Hvorfor ikke kjøpe med 1 til meg og Exotica itilleg).

Start : ca 02:30 - Slutt : 14:00 ca..

Trippen :
Først og fremst vil jeg si at trippen kanskje ikke helt bearbeidet i hodet mitt enda, ettersom den var så intens og det kan hende jeg utelater parter av trippen som jeg ikke husker for øyeblikket. Men seinere vil jeg da spytte dette inn.
Trippen var forresten - Natt til søndag / litt av søndag.

Vi kom hjem til jean, etter å ha vært på bursdag hos en kompis av meg, alle hadde fått på seg “Fart” og var egentlig i god humør.
Jeg og exotica gledet oss vilt til å få på oss syrelappen, men jeg insisterte på å skrive ned en lapp først med viktige regler i forhold til det å skulle ta syre.
I tilleg til noen tips om hva vi kunne gjøre (ved tidligere erfaring, la jeg merka til at f.eks og drikke te kunne endre stemning totalt).
Jean skulle ikke ta syre, ettersom typen hennes S skulle komme rundt 3 tiden (Vi var vel hjemme rundt 02:00 tiden. ) og hun mente at psyken hennes ikke ville vært sterk nok. (Hu sliter en del med depresjoner og vet da dette selv.)

Jeg og exotica tenkte dette var greit, for da kunne hun jo “passe” på.
Jean hadde ingen kunnskap om syre, annet enn vandrehistorier vil jeg tro.
Og jeg prøvde forklare henne så mye som mulig om hvordan vi ville bli og åssen det kunne gå. Og hun mente det var et fett, så lenge bare eksen hennes ikke visste om at hu hadde fått på fart, og vi ikke oppførte oss helt koko liksom.
Hun sa det var et fett, hun kunne passe på.

Det starta med vi satt over bordet hu hadde i stua, og delte opp syrelappene våre,
Delte min angivelige 600 microgram i to, fordi jeg tenkte 600 ville være for drøyt, samme med lappen til exotica. Så heiv vi innpå.
La den halve lappen under tunga, Gjemte unna de andre 2 halve.
“Smaken er metallisk” For dere som ikke har prøvd syre er den beste
Bekrivelsen kanskje "Rustent og rent samtidig" som nevnt i forige rapport.

“Som et lite barn” - starten på det hele.
Exotica fant fram masse tusjer og penner og begynte og tegne, the same did i.
Det gikk en halv time, og jeg begynte å kjenne det, skyggene var der først, de ble mørkere og mer livlige. Det samme med lyset, til tider kunne det være lyst som faen, og i andre tilfeller mer oransje aktig. Ikke noe spesiell forandring, men den var der. Jeg merka det ble loka og tegne etter hvert, Pennen kunne tegne av seg selv, og ideer som aldri hadde vært i huet mitt før ville ut på arket (Tegningene tenker jeg å få scanna inn senere). Ide’ene ble delvis gjennomført, i vanlig tilstand hadde de vel vært mer gjennomførte, men ikke så kreative som nå.
Jeg tegna tusen øyne, med vinger på siden, et stort smil, som inni hodet mitt bevegde på seg fra tider til annen.

Jeg begynte og lure på om trippen til exotica utartet seg, Hun merka ikke så mye, og skjønte ikke så mye av det jeg sa (her hadde jeg vel begynt og komme med kommentarer om at pulseringene var der) - http://www.youtube.com/watch?v=vzSRVgF501M

Exotica spurte meg fra tid til annen om vi skulle få på en halv lapp til, og jeg som var så tura tenkte egentlig nei, men visste ikke helt, så jeg ba exotica vente og se om effektene kom.

Exotica fortsatte og tegne, jeg kjente meg rastløs, og satt meg ved siden av exotica for å se hva hu tegna (Korrekt - Skrev). Hu skrev på flere ark, fylte dem med skrift, var vel kanskje for dekorasjonens skyld, for i starten skrev vi “Ark til jean” om hvor god hu var som hu så skulle henge opp seinere. Etter det kom mine ville tegninger ned på arket, og exotica ble opphengt i å utfylle arkene med skrift.

Exotica fortsatte og spørre om vi skulle på oss en til, og jeg ba hu vente. (Det var aldeles ikke meningen å skulle bestemme over exotica, men ettersom jeg visste at lsd kunne ta litt tid på å funke, ville jeg exotica skulle vente, sånn at det heller ikke skulle bli for mye, og siden 300 microgram skulle holde i massevis.
Jeg gikk så for å lage te, ettersom jeg visste hvor godt det ville være,
Det ble sånn rød bær te til alle.
Kl var nå nærmere 3 og jean fikk meld av S om at han ville være utafor huset om 5 min (Vi kasta ut nøkler gjennom vinduet).

Exotica spurte da igjen, om vi skulle få på den siste halve, og jeg som var så tura klarte da og si ja, selv om jeg mente nei inni hodet mitt (ettersom jeg følte det var mye mer enn nok da). Uansett, jeg slang på meg den siste lappen, sutta på den i type 10 min, også skyldte jeg den ned, samme gjorde exotica.

S kom inn døra, Var ganske trippa på denne tiden, virka som exotica og Jean måtte ta seg av praten, dessuten fikk jeg litt angst av han
(Ettersom han virka så hårete / Fra sist gang jeg hadde møtt han, så han ikke lik ut i det hele tatt) Dessuten så jeg en vis aggressivitet over han, og likte det ikke. Men men, det gikk bra, han satte seg ned etter å ha hilst på meg og sagt hei, det samme med exotica.

Exotica begynte og tegne som faen nå, fylte ark etter ark med skrift, Hun fortalte meg hu ble avhengig av å skrive “W” i en sånn form at det faktisk lingna litt på hengepupper. (Haha?)

Jean og S skrudde av lyset og satte på filmen Izzat i dvd’en.
Jeg merka med engang tv’en gikk på at nå var jeg tura, nå hadde det hele startet.

“Plastic world”
Fargene var rare, Jeg hadde sett izzat før. Jeg mente ikke det var “sepia” Farge på filmen i starten, I tilleg var deler av skjermen en helt annen farge, type sepia, men i grønn effekt.
Lydene ble oppskure, jeg begynte og høre spansk innblandet med norsk, selv om det var pakistansk det ble snakka. Jeg begynte og føle meg forvirra, men ble enormt fasinert og fulgte fortsatt med. Merka nå at tracers begynte og komme inn i bilde. Vanskelig og forklare tracers, men sjekk ut -

http://www.youtube.com/watch?v=QJeysC17PyI

Filmen fortsatte å være sånn, Tracers, og fargene skifa farge hele tiden, Var som noen var inne på innstillingene i filmen og kunne forandre Hue/saturasjon hele tiden, men det matcha på en måte også.

Videre ut i filmen, skjønte jeg ikke lengre sammenhengen, jeg skjønte hva folk sa til hverandre, og fikk kanskje bare med meg de grove scenene i filmen, Jeg husker spesielt godt scenen hvor han bæsjer ut kokainen, og alt vannet bare ble grønt oppi hodet mitt, i tilleg til enorme tracers som satt igjen på skjermen 20 sekunder seinere. Rommet rundt tv’en nå hadde også forandra seg totalt, Fra et mini rom til et gigantisk rom, S og jean satt liksom 100 meter fra meg, og speilene i rommet ble enorme i forhold til vanlig.
Jeg lurte på åssen Exotica hadde det, og spurte om vi skulle gå ut for å ta en sigg (Vi kunne ikke røyke inne)
Vi gikk ut, det var utrolig kald nå, det var rart og sitte på trappa, og skinnsykt rart og se på exotica, Man fikk på en måte sånn “fremmed” maske over seg, begge var enige om dette. I tilleg gikk teksturene fra veggen hun satt inntil inn i tightsen hu hadde på seg, kroppen ble liten, og hode mye større, tror hu sa det samme tilbake. Morsomt var det hvertfall, og vi satt og lo.
Vi røyka vel en røyk, og på den tiden dannet vi oss bilder om porten utenfor huset, at porten var exit’en på rusen og der var vi fri. Det var også sånn typisk i følge tankene mine/Exotica at porten skulle stå i midten, og to store trær på hver side, en vei i midten, og bygg på hver side. Vi var på en måte sentrum, og i huset vi var i, var rustilstanden. “
Trærnes greiner forvandlet seg til neonish lange tentakler, men super tynne.
Trærne fikk en kald greie over seg, de var neonish, men “Kald” blåe.
Jeg husker exotica var optatt av porten, strekkene i den danna seg til et smil og øyne, og da hu sa det og pekte så plutselig jeg det også.
Jeg begynte og merke uroen jeg hadde sitti inne lenge med vokste, S var ikke lengre betryggende for meg der, vi skulle liksom ikke kunne vise av vi var tura, jeg kunne ikke være meg selv til 100% og det er en viktig faktor for meg om jeg skal ta psykedelia / Alle andre stoffer.
Jeg husker jeg la merke til trappene i hvert vindu foran meg (Det var en stor bygning), i tilleg føltes det som huset bygde seg høyere jo høyere jeg så, det var merkelig. Vi dro inn i igjen.

“CYCLOPS for helvete. / Splittet personlighet in real”
Jeg hadde nå mistet fullstendig perspektivet over tid, Jeg hadde ingen peiling på tid, men vil vel tippe kl plutselig var 5 / halv 6.
Exotica satte seg ned, og tegna videre, vi hadde ute planlagt at vi skulle sette oss på kjøkkenet etterhvert, det virka også som Jean og s ville være i fred eller noe.
Jeg fortsatte og følge med på Izzat, men nå skjønte jeg ingenting lengre, Begynte og se alienaktige folk på skjermen, Hørte indianer lyder (Dette er egentlig det sykeste gjennom hele trippen, Jeg er jo halvt meksikaner, og har noe aztec i meg vil jeg tro, og det var som det kom fram gjennom trippen, noen av figurene i filmen fikk masse aztec tattoveinger imprintet i huden, i tilleg så jeg sol merket flere ganger, og sol pyramider som om det skulle vært tracers.)
Jeg tok opp telefonen, Herregud - Umulig å skrive en melding på den, var som å ha en fjernkontroll med 1 million forskjellige taster (Følte det var en fjernkontroll til å starte et romskip) , i tilleg var mobilen min deformert, og smelta inn i hånden på meg. Jeg la etter hvert mobilen ned i lomma igjen, lyset var rene disko aktig, og det ble for mye.
Exotica tok med seg papir (a4 ark) og tusjene sine, og vi dro ut på kjøkkenet.

Vi satte oss ned på gulvet, begge var vel mer eller mindre helt oppe nå, og jeg satt der og så på alt exotica skrev ned, hu fortalte meg at hun hadde fått en avhengighet, hun MÅTTE skrive ned noe og kunne ikke legge fra seg pennen, som om pennen hadde makt over henne. Jeg syns dette var absurd, men allikevel morsomt. Det kom ned masse rart på arket, som vi snakka veldig mye om, det gikk fra å være snille søte ting som hjerter med vinger på som bevegde seg til skrik av psykoser som exotica lagde stemmen til samtidig som hun tegnet ned diverse setninger. Det hun skrev fikk hun liv i ved hjelp av stemmer.
Den vanlige exotica jeg kjente, som er en person jeg elsker, og enda elsket da vi var tura, fikk fram en personlighet i mine ører og øyne, som jeg aldri hadde tidligere sett, Aggresivitet og psykoser blandet sammen, ordet “Kill” skrek hun f.eks med en drepende stemme, dratt ut av en grøsser film. Jeg kjente ikke igjen denne personligheten, men begynte og tenke at syren hadde visst fram noe jeg ikke hadde sett før, og jeg som til vanlig kan være ganske absurd når det gjelder ekle og ufyselig ting syns dette var litt søtt og lo med henne.

Vi reiste oss begge opp, Jeg merka noe jeg aldri hadde merka på en tidligere trip, jeg mista perspektivet over rommet, og visste ikke hvor jeg sto, øynene mine kunne bare konsentrere seg om øynene hennes, og det var som jeg sklei inn i kroppen hennes, samtidig som jeg så på begge kroppene fra utsiden og ovenfra, da jeg gikk nærmere exotica, var det som jeg var exotica og vice verca.
Personligheten min knuste, jeg var ingen lengre, og følte meg redd, men datt fram og tilbake, så jeg visste at jeg var tura uansett.
Halve ansiktet til exotica fra venstre side, ble kopiert over på den andre siden, Speil aktig, og helt likt.
Etter hvert fikk hun også bare et øye, og ble til en cyclops lingnende skikkelse.
Det var freaky, for jeg klare ikke la vær å stirre, samtidig som jeg ikke stirret.
Øynene mine gikk fra det, til å se ut av vinduet på kjøkkenet, og ut på porten, og den andre bygningen bak ( til trappene i vinduet).
Sist endret av Saint123; 8. november 2010 kl. 16:43.
I <3 DMT
Trådstarter
Trapped like a rat / In a plastic world.



Kroppen min ble i tilleg smeltet sammen med hennes på flere forskjellige måter, hu hadde plutselig hendene mine, og øynene mine, mens jeg følte jeg hadde hennes. Det var som jeg var inni kroppen hennes og så på meg, samtidig som jeg så på henne med mine øyne.

Jeg kunne ikke si en eneste setning, eller fullføre den lengre, jeg følte meg usikker, og avskyelig, jeg skulle liksom passe på exotica, men det føltes som hun passet på meg.

Vi begge visket og følte vi var fanget som et insekt under fluesmekken, halv død, for vi kunne bare bevege oss begrenset, og snakke begrenset høyt, så ikke S tilfeldig skulle skjønne vi var tura, tankene gikk fra og tenke fuck it, til ekstrem noia hele kvelden, og exotica lengtet etter en person som kunne passe på hu, men jeg var ekstremt ødelagt.

Vi tørte ikke gå på do, vi tørte ikke bevege oss inn på rommet med jean og S og da vi gjorde det føltes det virkelig rart, Motorikken i kroppen var som på GHB, eller nærmere full, kanskje jeg gikk helt vanlig, men jeg ble sett på med ugleøyne føltes det som. Jeg gikk på do etter exotica, og da jeg sto der og pisset, var det som jeg ble i et med strålet, helt til den traff vannet i do, vi hadde tidligere snakket om at vi var i en 3d’ish verden, men der og da følte jeg det som 5d’ om man skal kunne forklare det.

Jeg kunne se bak ting, uten og være bak det.
Exotica og jeg bevegde oss ut for å ta en røyk igjen så vidt jeg kan huske, nå var veggene ekstremt rosa, og alt av farger var mashed up, sklidd inn i hverandre, og unaturlig til det ekstreme. Tankene mine fløy hulter til bulter, jeg ville passe på exotica, og klarte det ikke lengre, jeg følte alt ansvaret lå på meg, og jeg ville bare hun skulle ha en skinnsyk god tripp, men følte hele tiden hun ikke hadde det, ettersom S var et problem, og jeg kunne ikke gjøre noe med det.

Kl begynte og bli mye, det var lyst ute, skinnsykt kaldt, og alt fikk et preg av kaldhet over seg, røykens røyk så jeg i flere sekunder etter at den forsvant, alt ble plastik aktig i tilleg, som våt leire, med masse neonfarger, for det meste blått (dette glemte jeg og nevne tidligere tror jeg, det var en stor del av izzat filmen også).

Da vi kom inn igjen, satt jeg med en ekstrem noia som jeg ikke ville vise frem, for jeg følte det kunne påvirke trippen til exotica til det verre, Men hun så jo dette klart uansett hele tiden, ettersom jeg tydeligvis hadde et preg av usikkerhet og triset over meg da jeg snakket, og da hu sa dette fikk jeg plutselig helt vanlig ansikt. Jeg husker jeg følte meg som kongen over haugen i starten av trippen, og jeg husker jeg ville ha kontroll hele veien, men etter vært følte jeg meg mer eller mindre bitchen til exotica, jeg prøvde f.eks og si noe, og klare aldri få det fram, senere har jeg sett på video at mye av grunnen til det kanskje var fordi exotica alltid avbrøt meg, og lo av meg, og derfor ble jeg mer og mer usikker.
Og brøt meg lengre og lengre ned i usikkerheten.
Dette er jo ikke exotica sin feil, for hun mente aldri å få meg til å være sånn, men etter gjentatte ganger, var jeg Bitchen og hu dronninga, selv om hun kanskje innerst ville at jeg skulle ta vare på hu.

Vi visste begge at exotica hadde en mor hun skulle hjem til, og dette satt jeg lenge med inni meg, redd for at trippen ikke skulle være ferdig til da, det samme med exotica, hun var redd for når moren skulle ringe, og om hun skulle virke tura, i tilleg var jean ikke til stor hjelp hele natta, det var som hun ikke ønsket oss i leiligheten, hun mente vi var mongoloid, og oppførte oss for rart, hun ville ikke ha oss inne på rommet med S, så vi var på en måte fanget på kjøkkenet.

Fanget på et kjøkken, eller og gå ut i det sinnsyke kalde være, med masse mennesker virka ikke i det hele tatt fristende, og itilleg måtte exotica være inne da mora skulle ringe og høre om hu var våken.
Exotica var redd for dette en god stund, og alt virka som min feil hele tiden, Hodet mitt spant hele tiden på at hun skulle bli catcha og jeg aldri ville få se hu igjen, at jeg ikke hadde kontroll heller, gjorde alt være.

Exotica hentet en røyk fra stua, da vi var i stua ble vi sett på som om vi skulle blitt forska, jean så sur ut, og ja, hu ba oss gå ut å røyke, men vi ga vel mer eller mindre faen, og følte vi skulle få lov til å røyke den ut av vinduet på kjøkkenet fordi vi ikke fikk lov til noe lengre, og bare var til bry, i tilleg skulle alt handle om S for jean, selv om han lå og sov ved siden av hu.

To trek av røyken, og den ble kasta, et brøl fra stua kom, og hun klikka på oss, hva faen driver dere med! - Den følelsen jeg fikk, var som jeg ikke var verdt en shit, hun visste vi var tura, men ville ikke ta hensyn, alt skulle gå på hu hadde det verst, men hun visste eller hun hadde blitt fortalt før vi inntok noe at hun bare skulle ignorere oss, om om det var noe, så da det med en rolig stemme, og med meg, ikke med exotica (ettersom jeg ikke ville ha noe skulle skje med hu, i forhold til tankekjør). Men hun ga faen, hu skreik, og pirra egentlig oss opp bare.

Jeg merka jeg fikk morderiske tanker, jeg kunne lett skjært hode av henne, sakte også, bare for moroskyld, Det samme med Exotica, Men hun ble mer eller mindre redd og følte seg usikker i mine øyne (nå vet ikke jeg hva som gikk i hode hennes) men jeg kan tenke meg hu følte seg forrått. Dette er en god vennine til vanlige, og selv i dag, klarer jeg ikke si at jeg liker henne lengre. Hu gjorde så stort inntrykk på at hu rett og slett tenker for mye på seg selv den natten.

Exotica fikk ekstrem angst, den ble for mye for henne, hu satt i sitt hjørna og stua, og gråt, og da jeg kom inn i stua og så at exotica som jeg elsker begynte å gråte, kom det umiddelbart tårer fra meg også, jeg følte meg skinnsykt forått, og hadde bare lyst til å ende det med å dreåe jean. Men fornuftig som jeg er, (selv om jeg var på syre) Hadde det blitt verre kunne det gått verre, så sa jeg til meg selv flere ganger, at jeg bare overreagerer, og skulle ta det med henne dagen etter.

Exotica måtte komme seg ut for å ta en røyk, det ble mye tårer, og angst for alt. Hun følte til tider at hun bare ville si til mora si at hu hadde tatt syre, for å så bli ferdig med alt, og kunne ha det bra. Men vi kjempa videre, vi hadde fortsatt noia for mora, og fortsatt irritert på jean, og det med at S var der. Men vi valgte og putte det i oss, og visste det ville ta slutt.

Vi satt så på kjøkkenet, pratet usammenhengende enda (jeg klarte fortsatt ikke lage fulle setninger, og følte meg dum hver gang, Jeg ble usikker, og lei meg).
Det var som exotica ble irritert på meg p.g.a det, og jeg ble mer og mer irritert på meg fordi jeg ikke klarte det.

Jeg hadde ikke lengre så mye visuelt over meg, det var mer følelser, og litt pulseringer, og litt tåkete til tider. Det skifta sånn.

- Videre informasjon som jeg ikke klarer og plassere i trippen, er at Exotica fortsatt etter trippen hadde oppheng i og skulle skrive W, og ville tegne.
I tilleg ringte mora og det gikk bra, vi dro derfra til slutt, og dro så på cafe, den eneste følelsen jeg husker merkbart var at jeg stirra utroligg mye ifølge exotica, men følte alle stirra på meg, øynene rett mot meg liksom.

- Da jeg så ut av vinduet i leiligheten på dagen også hjemme hos jean, når mennesker gikk forbi, var det som alle stirra meg mitt i ansiktet og jeg ble redd, og så bort, og så tilbake for å se at de faktisk ikke gjorde det.

- Under filmen izzat hadde jeg utrolig tankekjør og husker jeg følte meg som en kriger, nesten Ramboaktig, og at jeg løp i skogen, med masse granattbombinger rundt meg, i tilleg til å være forkullet i ansiktet (sotet)

- andre ganger følte jeg det utemjordisk, det var som jeg var om bord på et romskip, og alt var alienaktig rundt meg, plastikk aktig.

- ting ble holografisk til tider, nesten 2D.

- da jeg satt og snakka med exotica og så på henne, kunne jeg ofte se en ond skikkelse av meg selv i speilet med side synet, dette varte over hele trippen, fra parten med psyclopsen.

- da jeg sto på badet, og så i 3 forskjellige speil på engang, så jeg flere personligheter ved meg selv, en ond, en usikker, og meg selv. Men ingen av dem var meg følte jeg, selv om alle faktisk var meg, og jeg kunne beskrive dem.

Det er kanskje mer og skrive, og noenting som er glemt, men det vil jeg legge til seinere, akkurat nå er det vel det jeg kan huske spesielt godt, og det jeg har og fortelle. J

Sluttord :
Denne trippen lærte meg utrolig mye egentlig,
Jeg som alltid har vært bedreviter når det gjelder rusmidler i vennegjengen, vil passe på og holde litt mer kjeft, ettersom denne syretrippen spiste meg fra topp til tå, 1000 ganger på rad. Også lært meg at jeg aldri kommer til å ta syre igjen med folk jeg ikke er 100% sikker på, i tilleg til at omgivelsene må stemme 100%.
Og ikke bare ta ting på sparket.

Den har lært meg en del om menneskene jeg var rundt, at exotica kanskje har en side som ikke er visst før, at kvinner faktisk kan være like ondsinnede som menn (Noe jeg i hode mitt før ikke kunne se helt klart).

Og viktigste tingen jeg kanskje har lært er at, Syre virkelig kan dra personligheten din langt, og det er viktig og huske på at du faktisk tripper.
Du vil lande uansett, men du kan bli forandret. (Denne trippen ga meg en del juling, men den lærte meg mye godt om meg selv, samtidig som vondt)

Neste gang blir vel mye mer planlagt.



-
Sjuuk rapport - kunne se mye av det du skildret inni hodet mitt noe som var veldig spennende! Kult å lese.


- Hvordan går det med deg og Jean? - Var dere gode venner før? har det blitt endret?

- Skal du prøve igjen?

- Omgivelser: Best å være langt unna folk (som på en hytte) med gode venner du stoler 110% på, og såklart ark og tegnestifter? hehe

Har aldri prøvd syre, eller noe annet enn hasj/weed - Veit ikke om jeg talker det.

Ellers kult å lese selv om den var veldig lang, og jeg måtte kjede meg litt for å starte på den, men for all del, kjedet meg ikke under rapporten din!

Bra!
Begriper ikke hvorfor folk ønsker å leke med lsd, og psykedelia generelt. Har sett så mange som har gått under pga ettervirkinger / langtidsettervirkinger av slike stoffer. Har venner som har havna på psykiatrisk, og mange av disse blir aldri helt bra igjen. Må da være mye annet å bruke tida på enn å stappe kroppen full av slike ting. Hva er det som egentlig er så gøy med det?
Sant nok, men rapporten var jo bra? Folk får gjøre hva de vil mener nå jeg. Men det er vel mange ting som ikke er smart her i livet!
Sitat av Ozzfan Vis innlegg
Hva er det som egentlig er så gøy med det?
Vis hele sitatet...
Nei, det er sikkert bare det at det er nok noe av det sykeste, mest absurde greiene man kan utsette seg selv for på denne jord. Jeg skjønner ikke hva som er så gøyt med å spille golf. Men noen liker nå det.

Kanon rapport! Jeg kunne aldri selv ha tatt noe psykedelisk, det virker så alt for sykt
sinnssykt kul historie, nydelig rapport!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Litt kjipt å være politi, men det må sies: Dette er svært uansvarlig bruk av LSD!
Store doser, blandet med amfetamin, ikke utvilte. En moderator bør legge inn en advarsel i rapporten.

Det skal sies at ifølge Erowid inneholder en blotter vanligvis 60-100ug, så det er vel tvilsomt at den som ble rapportert inneholt 600ug. http://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd_dose.shtml
Neida, LSD kommer også ofte på dråpeflasker, derfor er det vanlig at selgere kan selge forskjellig ønskelige styrker.
Sitat av Ozzfan Vis innlegg
Begriper ikke hvorfor folk ønsker å leke med lsd, og psykedelia generelt. Har sett så mange som har gått under pga ettervirkinger / langtidsettervirkinger av slike stoffer. Har venner som har havna på psykiatrisk, og mange av disse blir aldri helt bra igjen. Må da være mye annet å bruke tida på enn å stappe kroppen full av slike ting. Hva er det som egentlig er så gøy med det?
Vis hele sitatet...
Fordi det ikke nødvendigvis er for å "bli føkka" eller oppleve den mest mulig intense rusen. Mine opplevelser med psykedelika har vært noen av de mest givende erfaringene jeg har fått i hele mitt liv, i form av en større grad av selvinnsikt og nye perspektiver på ting. Brukt riktig kan faktisk psykedelika være et kraftig verktøy på veien til å ha det bedre med seg selv. Jeg kan i alle fall etter en nylig opplevelse på Psilocybe Tampanensis si at jeg på mange måter har blitt en bedre person og fått et nytt, mer positivt syn på livet, selv om jeg ikke kan linke det opp mot noe "konkret" med trippen. Det er dog viktig å nevne at dette er stoffer som skal behandles med den respekten de fortjener, men klarer man dette kan man få meget mye tilbake også. De fleste jeg vet om som har fått problemer i etterkant som følge av psykedelikabruk, er mennesker som ikke har satt seg inn i det ordentlig, har hatt problemer på forhånd og/eller ikke tatt noen form for hensyn til to ekstremt viktige faktorer for en vellykket trip; nemlig set og setting. Med andre ord: uansvarlige mennesker som aldri burde eksperimentert med rusmidler i utgangspunket.

edit: I tillegg er det vel verdt å nevne at man føler man innser en hel del ting under påvirkning av psykeldelika, og ikke alle innsiktene er like behagelige. Jeg skjønner godt at enkelte ikke kan takle det idet de innser at livet deres fram til nå har vært basert på verdier de plutselig innser er feil, for eksempel. Baserer man sin trygghet og lykke på kun verdslige ting kan fort en trip bli et slag i trynet når man innser hvor skjør og subjektiv virkeligheten faktisk er.
Sist endret av Hedges; 17. november 2010 kl. 01:20.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Veldig interessant å lese, god og oversiktlig rapport, og lært et par ting hvis jeg noen gang bestemmer meg for å hilse på Lucy.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Utrolig bra rapport, måtte en utrolig kjedelig skoletime til for at jeg orket å lese hele, men det var verdt det! Veldig godt skrevet, følte at jeg til tider kunne leve meg inn i situasjonen, selv uten noen form for erfaring med psykadeliske rusmidler.
+KP til deg!