Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  39 2843
hei!
jeg vil prøve et nytt rusmiddel men vet ikke hva jeg skal ta..

jeg har prøv weed, flein, lsd, amf, cola, mdma, knips valium og nobligan.. sikkert noe mer som jeg ikke kommer på i farten

Så jeg og en kompis har lyst til å prøve noe nytt, helst ikke noe som gjør oss trøtt eller avslappet, men noe som gjør oss litt speeda

har dere noe tips til hva vi kan prøve?

takk for svar
Psykedelisk bakverk
2cb
aha, hva gjør 2cb da?
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
sikkert lettere å få svar på ka det gjør om du googler det får mange forskjellige kilder ganske raskt



https://erowid.org/chemicals/2cb/2cb.shtml
Sist endret av Cobra1; 12. november 2019 kl. 20:25.
Anonym bruker
"Lystig Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor?
Psykedelisk bakverk
Psykadelika med oppkvikkende effekt. Kan best beskrives som en blanding av mdma og lsd. Veldig visuelt med mindre tankekjør enn tradisjonelle psykalika
jaja, skjønner jo det men det er jo like så greit å høre med noen her inne som kanskje har prøvd det å da
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
Er 2cb vanlig i Norge har aldri hørt om en dealer som selger det der jeg er fra vertfall.
leste litt gjennom den linken, men hva er best av å svelge det eller snorte det? sto at det kunne svi noe sykt vis jeg sniffa det haha
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
har ikke prøvd det selv men tenker det blir som å sammenligne å snorte molly vs droppe molly skulle jeg prøvd det så tror jeg hadde begynt med et drop om det skal redosere så snorter man så får man prøvd begge
Sitat av Cobra1 Vis innlegg
Er 2cb vanlig i Norge har aldri hørt om en dealer som selger det der jeg er fra vertfall.
Vis hele sitatet...
Ikke sniff 2cb jo mindre du er masochist
Sist endret av Sukkerpapir; 12. november 2019 kl. 20:47.
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
Sitat av Sukkerpapir Vis innlegg
Ikke sniff 2cb jo mindre du er masochist
Vis hele sitatet...
https://www.reddit.com/r/2cb/comment...comeup_nausea/ leser på denne akkurart nå
ikke snort det.. litt raskere comeup er ikke verdt hvor mye detta svir.

er ikke det mest vanlige, men er ikke så vanskelig å få tak på.
ellers støtter jeg 2c-b, passer det du beskriver du vil prøve bra.

takler du lsd bra så anbefaler jeg starte med ca 20-25mg 2c-b.
Ok! Den gangen jeg tok lsd tok jeg ca 150ug om det er det det heter��
Men syns det gikk bra helt til jeg selfølgelig måtte røyke weed (7 timer senere) og alt gikk til helvette haha men før jeg røyka var trippen god
Psykedelisk bakverk
Gjør ikke så forferdelig vondt å snorte det, men det svir lenge. Leeeenge! Kall meg gjerne sær, men måten det svir på har sin egen sjarm i mine øyne. Er som nevnt over relativt vanlig, hvertfall om du har noe tilknytning til miljøer hvor psykadelika er tingen. Ketamin kan forøvrig også anbefales
Sist endret av FlyvendeVaffel; 12. november 2019 kl. 21:17.
Sitat av FlyvendeVaffel Vis innlegg
Gjør ikke så forferdelig vondt å snorte det, men det svir lenge. Leeeenge! Kall meg gjerne sær, men måten det svir på har sin egen sjarm i mine øyne. Er som nevnt over relativt vanlig, hvertfall om du har noe tilknytning til miljøer hvor psykadelika er tingen. Ketamin kan forøvrig også anbefales
Vis hele sitatet...
ket er ikke akk noe som gør en "speeda" da..
liker ket selv, men det er sedativt, TS spør etter noe "opp" han ikke har prøvd.
Psykedelisk bakverk
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
ket er ikke akk noe som gør en "speeda" da..
liker ket selv, men det er sedativt, TS spør etter noe "opp" han ikke har prøvd.
Vis hele sitatet...
Beklager, det har du helt rett i. Glemte at det var opp han ville ha..
Humm... 2cb kanskje? Det ble ihvertfall jeg litt stimulert på, lett psykedelisk headspace, eufori og masse halliser. Kanskje litt kjedelig i forhold til LSD og Flein, men det blir likevel noe annet og er verdt ett forsøk imo. En god del mer vennlig i sosiale settinger enn det LSD og flein er.

Hva en liker og ikke er jo selvfølgelig veldig individuelt, men ett rusmiddel som pleier å falle i smak hos folk som jeg ikke ser på lista di er GHB. GHB bommer litt på kriteriene dine da man kan bli veldig trøtt og avslappet på det, men doserer man riktig så kan man finne en ganske stimulerende form på det der man blir ekstremt eventyrlysten, veldig sosial og en kognetiv eufori som er så sterk at man har lyst til å finne på alt mulig. På noen måter kan det minne litt om alkohol, man blir svimmel, vimsete og grenser/hemninger går litt ut vinduet og man blir liksom litt i party humør om det er det som er settingen på samme måte som alkohol gjør selv om alkohol og GHB er begge sterke sedativer.

Baksiden med stoffet er at det kan være vanskelig dosere riktig og at det er kan være vanskelig å si noe om hvor sterk blandingen din er uten å ha smakt på den en del ganger, det finnes dog en metode der du veier f.eks 1ml GHB med vekt og ser hvor mye tyngre vesken din er i forhold til hva 1ml vann ville ha veid, men om det er "gbl" i blandingen din så vil denne metoden bedra deg. Hvor grensen går mellom super form og "korka over" (dyp søvn uten muligheten til å våkne opp på mange timer) kan være vanskelig skjønne seg på for en nybegynner særlig om blandingen er veldig sterk. Det sier seg selv at det å korke over er noe du absolutt burde unngå på offentlig steder eller på fest, da du blir liggende i koma noen timer og folk tror du har daua. GHB i seg selv er ganske harmløst for kropp og sinn, men vær obs på GHB sitt store potensiale for avhengighet og at folk har død mens de har korka over på ryggen og har blitt kvalt av sitt eget oppkast. Å blande GHB med andre sedativer er en svært dårlig ide og da særlig alkohol da de potensierer verandre så voldsomt.
2cb er veldig rekreasjonelt, slik mange her inne forklarer.

Psykedelisk stimulant passer midt i blinken på stoffet. Veldig mye visuals i sammenligning til andre psykedelikaer. Er ikke så veldig spesielt da man ikke får noe særlig endret tankemønster enn en ymse forsterkning og overtolkning. Tatt altfor svære doser 2cb, og da er OEVs (open-eyed visuals) så sterke som bare det. Fragmenterte mønstre i et fargespekter fra lilla til oransje, drifting, morphing, you name it. Om man kommer til et slik stadie og soner helt ut (typ. geitestirr/sauestirr), så kan det bli ganske overveldende da mye overlapper hverandre. Husk å starte tidlig, da man overhode ikke får sove før et par timer etter at alt har dempa seg helt.

All-in-all en ganske kul opplevelse i moderasjon, som med mye annet.
Sist endret av Sopphuet; 12. november 2019 kl. 21:58.
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
Folk sier også molly svir som faen i nesa men vet ikke om jeg bare bare ingen nerver i nesen eller hva men jeg syns det ikke gjør noe vondt. er 2cb liksom mye værre å sniffe enn molly?
Psykedelisk bakverk
Sitat av Cobra1 Vis innlegg
Folk sier også molly svir som faen i nesa men vet ikke om jeg bare bare ingen nerver i nesen eller hva men jeg syns det ikke gjør noe vondt. er 2cb liksom mye værre å sniffe enn molly?
Vis hele sitatet...
Molly svir etter min mening gjerne like mye, men går over fort. Etter sniffing av 2cb henger det fort igjen i nærmere en times tid
Min erfaring er at 2cb svir iafall 10x ganger mer enn molly. Mange år siden jeg har snorta noen av delene, men 2cb var sinnsyksmerte og når smerten var over var jeg fint på vei inn i en tripp. Kanskje å røyke dmt/changa eller salvia er noe for deg? Ettersom det er en ganske anderledes opplevelse enn de stoffene du har nevnt ovenfor.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
høres ut som OP var klar for å begynne med cola, nyttårsløfte 2020
Mye å lese igjennom her! Takker for svar
Kommer med oppdatering når det er prøvd ut
Han kompisen min har prøvd ghb, hørtes crazy men blir ikke så jeg prøver det med det første ihvertfall
Første gangen jeg tok 2cb prøvde jeg først å svelge det oralt, droppa en kapsel med 2cb inni. Dette hadde svært lite funk så jeg snortet en linje med 2cb, dette endte opp med at jeg lå på gulvet på badet i 1 time og hadde sykt bad trip fordi nesa mi svei og det rant 2cb nedover i halsen min så jeg ble kvalm av. Hadde helt greie visuals der jeg så bølger og forskjellige dyr i veggen. Ikke til å anbefale å snorte
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er nok en grunn til at kokain, (met)amfetamin og metylfenidat er de mest utbredte stimulantene. Neste på lista er kanskje khat. Skaff en anseelig mengde og varm opp tyggemuskulaturen. Hvis det er så kjedelig som jeg innbiller meg, er neste forslag rein tombola. PCP! Sikkert spennende med så uforutsigbar virkning, men det kan fungere som en stimulant. Eller hva med PABS (psychoactive bath salts)? Det kan være så stimulerende at din indre kannibal dukker opp.
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ut sommetamfetamin er det neste, heftigere stimulant finner man ikke.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Høres ut sommetamfetamin er det neste, heftigere stimulant finner man ikke.
Vis hele sitatet...
Kan ikke sammenlignes med høstmetamfetamin
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Kan ikke sammenlignes med høstmetamfetamin
Vis hele sitatet...
Dude, han glemte "ett" mellomrom
OP hvis du trenger forslag til rusmiddler å prøve, kanskje du burde slappe av og ta det som det kommer? Stein, saks, papir? Litt av hvert?
Ikke for å være nedlatende, men dette er noe man finner selv, eller som finner deg.
Det at du ikke kan lese litt om hvert stoff for å danne deg din egen mening istedet for å spørre en på et forum indikerer at vi kanskje ikke burde anbefale noe som helst.
Sett deg og les litt tripprapporter på Erowid, de er jævlig underholdende. Sjekk ut piggeple og belladonna
Sist endret av Bothrops; 13. november 2019 kl. 01:46.
Hopp i fallskjerm, en helt ny type rus.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Hva med LSA ? Gir sterk serotonerg rus, hadde brukt det mer hvis det ikke var så kvalmeinduserende
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
2Ci hvis du får tak i. Minner om 2cb. Syke visuals og lite mindfuck i forhold til lsd.
4-FMP/FA

Føles som en ok+ MDMA rus og etter 2-3 timer så går det over til en mer stimulerende rus. Rusen begynner da å ligne ganske mye på amfetamin

Passer perfekt til festivaler ��

Har bare tatt dette i Nederland så tror dette er ganske vanskelig å oppdrive i Norge.
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om du skal ta 2CB så anbefaler jeg på sterkeste å prøve å knulle. Faen meg sjukt.

Evt Phenibut og LSD. Dette gjør så det blir nærmest umulig å få badtripp og noia helt sykt å knulle på dette også.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Om du skal ta 2CB så anbefaler jeg på sterkeste å prøve å knulle. Faen meg sjukt.

Evt Phenibut og LSD. Dette gjør så det blir nærmest umulig å få badtripp og noia helt sykt å knulle på dette også.
Vis hele sitatet...
På lsd? hørt at det er litt rart, for begge kjønn?
Skal ikke knulle, med tanke på at jeg skal ta det med en kompis haha
Beste sexn jeg har hatt var på lsd. Rareste og sykeste jeg har vært borti ja. Men også det fineste noen sinne. Men anbefaler å ha sex på tripp med noen du er emosjonellt/sjelelig nær. Ikke bare for det fysiske dette. Men det er nå meg da, ikke sikkert at dere ser likt på livet som meg
Hold deg unna alkohol. Klokka er 08:21 og jeg er på fjerde pilsen. Jeg er forøvrig 22 år.