Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 4253
Hei! Jeg ønsker å bruke en nettside med greit gjennomsnitt som har så og si alle kryptovalutaen tilgjengelig(hvorfor er det ikke sånn?)

Jeg har registrert meg på utallige nettisider. På noen av dem har jeg problemer med å bli verifisert, mens på andre så har dem ikke mer enn 3-4 valutaer(mangler de som jeg ønsker å investere i)

Spørsmålet mitt er om noen her er har anbefaling til hvilken nettside/app som er greit å bruke? Med det så mener jeg den siden som har alle valuta tilgjengelig, og hvor det ikke tar flere dager å bli verifisert!

Takker for svar
Ta en titt på Binace. De har de fleste ulike valutaene og er som oftest på toppen av prislista når det gjelder kjøp og salg.

Det skal sies at de nylig oppdaterte/oppgraderte serverene sine og har hatt litt problemer nå i det siste. Mener å huske at de skrudde av registreringer en liten periode, men usikkert om det fortsatt er gående.
binance.com mener du?

Jeg har laget bruker der.. men jeg får ikke verifisert meg av en eller annen grunn ..
Sitat av cplpro Vis innlegg
binance.com mener du?

Jeg har laget bruker der.. men jeg får ikke verifisert meg av en eller annen grunn ..
Vis hele sitatet...
Du trenger i utgangspunktet ikke å verifisere deg på den siden. Så lenge du har fått laget en bruker så kan du bruke siden dems som alle andre. Det eneste verifisering gjør er at den lar deg ta ut 100BTC per dag fremfor 2BTC som burde være mer enn nok med mindre du skal veksle veldig store summer
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har prøvd i 3 dager nå. Ser ut til at mange sider har stengt av nødvendige features for oss som vil inn på markedet nå.

Kraken.com - Fikk tilslutt registrert i dag(3 dager med feilmeldinger) men de har stengt av verifisering, så jeg får ikke handla uansett.
bitstamp.net - Denne lot meg registrere og starte verifisering med en gang, men kan ta opptil 2 uker å bli verifisert.
cryptonator.com - Får ikke kjøpt her.
+div. andre som ikke har funka.

Er det noen som har tips til en side hvor man kan veksle inn til Ripple(XRP) og Monero(XMR)? Aller helst direkte fra NOK/USD.
Jeg ble verifisert på binance.com på 2 minutter(når jeg gjorde på den riktige måten)

Når det gjelder spørsmålet ditt: I tilegg til å lage bruker på binance.com så lager du også bruker på coinbase.com(her kan du kjøpe valuta med penger fra visakortet ditt) , når du har gjort dette kan du overføre den valutaen du har kjøpt der til binance.com.

her har du en veldig enkel step by step guide

https://www.cryptoguides.org/how-to-buy-ripple/
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
@clpro

Får ikke registrert på Binance.
Oi.. da er du akkurat på etterskudd.. jeg registrerte meg for 3 dager siden :/
Binance og Bittrex. Cryptopia, KuCoin og HitBTC for små valutaer.
Binance åpnet reg igjen idag.
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Supert da har jeg fått registert meg på både Coinbase og Binance, og er egentlig klar for å handle.

Jeg fikk litt små"angst" når jeg nettopp skulle til å kjøpe(ikke mer enn jeg tåler å tape seff), men innså at jeg ikke har snøring på hvordan man tar dette ut igjen til kroner og øre når den tiden kommer.

Er det noen som vet om en god guide til det? Eller er det noe som er ganske skiftende hele tiden?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Supert da har jeg fått registert meg på både Coinbase og Binance, og er egentlig klar for å handle.

Jeg fikk litt små"angst" når jeg nettopp skulle til å kjøpe(ikke mer enn jeg tåler å tape seff), men innså at jeg ikke har snøring på hvordan man tar dette ut igjen til kroner og øre når den tiden kommer.

Er det noen som vet om en god guide til det? Eller er det noe som er ganske skiftende hele tiden?
Vis hele sitatet...

Lag bruker på Gdax og du kan bruke SEPA (Europeisk IBAN)

Om ikke kan du bruke Kaupangkrypto.no (ETH eller BTC)
Eller bitmynt.no ( BTC)
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har kjøpt noen .bitcoins nå, men det koster faenmeg 150 NOK å veksle til Monero, er det virkelig sånn dette er?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har kjøpt noen .bitcoins nå, men det koster faenmeg 150 NOK å veksle til Monero, er det virkelig sånn dette er?
Vis hele sitatet...
Du sier ingenting om hvilken side du bruker, så for all del: ja, det er fullt mulig.
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det spiller ikke så mye rolle hvilken jeg brukte(husker ikke), prøvde først med shapeshift.io, men den hadde minimumsgrense på mer enn jeg har, så den utgår uansett.

Er det noen som har forslag til "billig" måte å konvertere BTC til XMR? Jeg vil helst kjøre en liten transaksjon først, bare for å se at jeg gjør det rett.
Sitat av Rusmisbrukeren Vis innlegg
Binance åpnet reg igjen idag.
Vis hele sitatet...
nå er den stengt igjen..
Jeg bruker coinbase til å kjøpe meg inn med mitt visakort (foreta innskudd), etter dette overfører jeg det jeg har kjøpt på coinbase over til binance ett problem jeg har er at grensa er 500euro om gangen, og jeg ønsker å foreta mer.

Hva kan jeg gjøre?
Binance har et begrenset antall registreringer per dag, så dere må være tidlig ute på den siden.
Sitat av cplpro Vis innlegg
Jeg bruker coinbase til å kjøpe meg inn med mitt visakort (foreta innskudd), etter dette overfører jeg det jeg har kjøpt på coinbase over til binance ett problem jeg har er at grensa er 500euro om gangen, og jeg ønsker å foreta mer.

Hva kan jeg gjøre?
Vis hele sitatet...
Mener du grensen på Coinbase som er på inn €500 og ut €7000 i uka ?
Som det står på siden dere må du enten vente en uke eller sende en henvendelse inneholdende en GOD grunn for hvorfor du ønsker å heve limiten
Sitat av Voodoome Vis innlegg
Mener du grensen på Coinbase som er på inn €500 og ut €7000 i uka ?
Som det står på siden dere må du enten vente en uke eller sende en henvendelse inneholdende en GOD grunn for hvorfor du ønsker å heve limiten
Vis hele sitatet...
Ja er coinbase jeg refererer til. Jeg skal sende dem mail