Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1125
jeg sitter på en privat høyskole og er alene på gruppe i motsetning til andre som er 3-4.
problemet er at jeg har fått alt for mye å gjøre, læreren nekter å kutte ned noe som helst av oppgaven selv om jeg er alene...i motsetning til andre andre høyskoler (private og ikke private) får elevene mindre del av oppgavene hvis de er alene.

Jeg mener dette er grov forskjellsbehandling på de froskjellige skolene.
Er det noen rettigheter jeg har som elev slik at jeg kan f.eks få kuttet 10-20% av oppgaven?

For de som lurer er skolen en itskole og oppgaven er å lage ett program som er ganske kompleks.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av cspace
i motsetning til andre andre høyskoler (private og ikke private) får elevene mindre del av oppgavene hvis de er alene.
Vis hele sitatet...
Uhm, nei. Dette er helt uriktig. Jeg aner ikke hvor du har hørt dette, men tull er det uansett.
Hvis GRUPPEoppgaven er for stor, så får du skaffe deg en større GRUPPE.
Trådstarter
det er ikke uriktig, kjenner flere som går på andre skoler og de har fått gjøre en litt mindre del av oppgaven når de har vært alene.
cspace:
På en privat høyskole, er det skolen som gir deg rettigheter. Hva du har av rettigheter og ikke får du spørre din skole om.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av cspace
det er ikke uriktig, kjenner flere som går på andre skoler og de har fått gjøre en litt mindre del av oppgaven når de har vært alene.
Vis hele sitatet...
Da har dem i så tilfelle hatt meget greie undervisere. Det finnes ingenting lovfestet rundt dette.
Jeg går på BI og jeg hadde ikke fått mindre oppgave om jeg hadde skrevet en hjemmeoppgave/eksamen alene.