Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 4291
Har prøvd å lese meg opp på det, men virker nokså avansert.. Noen som kan forklare det på en litt enklere måte?
Trykk på buy\sell og velg hvilken wallet du vil selge fra. Pengene fra salget går i din euro wallet
Jeg har fått dette til, men hvordan får jeg de euroene til bankkontoen min?
Har aldri brukt Coinbase, men alt står på supportsiden:

Ser ut som du må sette inn euro til Coinbase (fra bank) før du kan overføre til egen bankkonto:
Before you can withdraw euros to your bank account, you will need to complete a successful SEPA deposit to your Coinbase EUR wallet.
Vis hele sitatet...
Før du kan sette inn fra bankkonto må du fullføre verifiseringen:
For your deposit to complete you need to verify an id and phone number in your Coinbase account.
Vis hele sitatet...
Betaling og uttak gjøres med SEPA-transaksjoner, dvs du fyller inn IBAN/BIC osv fra supportsiden når du skal betale med nettbanken (utenlandsbetaling). For uttak sjekker du din egen IBAN/BIC (under kontoinformasjon i nettbanken din) og fyller inn der du gjør uttak på Coinbase.


Høres veldig knotete ut imo. Enklere å bruke LocalBitcoins eller bare kontakte Sturle
All info om dette er lett tilgjengelig på sidene deres.
Kanskje enklere å selge direkte til Sturle på Bitmynt?