Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  36 3526
Hei, jeg tok et alt for kjedelig bilde i sta (rett ut ruta) og fiksa litt på det så det ble mer spennende

http://img29.imageshack.us/img29/6033/p10104452.jpg

Ble det for mye redigert, eller er det greit? :P
Takker for svar.
Sist endret av fotonewbie; 28. august 2011 kl. 14:57.
Kult!
titeeegn
Nå har ikke jeg peiling på bilder eller redigering, men dette var faktisk et ganske kult bilde.
woaaah
fotonewbie's Avatar
Trådstarter
Sitat av crazyclomp Vis innlegg
Kult!
titeeegn
Vis hele sitatet...
takk

Jeg ser nå at det kanskje forstyrrer litt at bildet ikke er helt sentrert slik at "hjørnet" er i midten, men jeg syntes de blå greiene til høyre var litt kule :P
Det er såpass redigert at jeg har vanske med å avgjøre hvorvidt det er et ekte bilde eller ei.

Om målet er "fantasy" effekt, så er det ikke for mye redigert, men om målet er realisme så er svaret ja.
Jeg vet ikke helt hva jeg ser på.. Likte redigeringen, men kan vi få se orginal bilde og?
takk for nytt bakgrunns bilde.
btw var faktastiskt kult
woaaah
fotonewbie's Avatar
Trådstarter
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Jeg vet ikke helt hva jeg ser på.. Likte redigeringen, men kan vi få se orginal bilde og?
Vis hele sitatet...
her kommer først originalbilde, + 1 litt større verson

http://img600.imageshack.us/img600/6033/p10104452.jpg

http://img600.imageshack.us/img600/6461/p1010445.jpg

Sitat av bonezftw Vis innlegg
takk for nytt bakgrunns bilde.
btw var faktastiskt kult
Vis hele sitatet...
Takker Hvis du vil, kan jeg fikse fullverson av bildet også.
Sitat av fotonewbie Vis innlegg

Takker Hvis du vil, kan jeg fikse fullverson av bildet også.
Vis hele sitatet...
gjerne 1920x1080?
woaaah
fotonewbie's Avatar
Trådstarter
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
gjerne 1920x1080?
Vis hele sitatet...
http://img820.imageshack.us/img820/2639/p1010445cp.jpg

der har du 1920x1080

men måtte lage det med den "større" versonen, for den første ble for brei i forhold til høyden.
Sist endret av fotonewbie; 28. august 2011 kl. 15:30.
Dette ble visst bakgrunn på dataen!
Sitat av fotonewbie Vis innlegg
http://img820.imageshack.us/img820/2639/p1010445cp.jpg

der har du 1920x1080

men måtte lage det med den "større" versonen, for den første ble for brei i forhold til høyden.
Vis hele sitatet...
takker tips: sleng ut 1366x768, mange laptopbrukere her som kunne ønske det
woaaah
fotonewbie's Avatar
Trådstarter
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
takker tips: sleng ut 1366x768, mange laptopbrukere her som kunne ønske det
Vis hele sitatet...
http://img834.imageshack.us/img834/5845/p1010445w.jpg
Sitat av fotonewbie Vis innlegg
Vis hele sitatet...
effektiv du
takker stort for att du orket og forandre størrelse
spennede bilde! det kan hende det havner på skrivebordet mitt en gang

btw: den gule "flekken" helt til høyre liker jeg ikke
Takker for et awesome bakrunnsbilde på pcen!
Tøft bilde, men vær så snill å resize de

Hvis det er noe som jeg syns skurrer er det det oransje midt på øverst Ser du som planker, så det er vel ikke noe du hadde fått endra på

edit: whoop, 1000 innlegg
Sist endret av Eplegutten; 28. august 2011 kl. 21:57.
Dette må jo være det kuleste bilde å se på viss man er ruset .
woaaah
fotonewbie's Avatar
Trådstarter
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Tøft bilde, men vær så snill å resize de

Hvis det er noe som jeg syns skurrer er det det oransje midt på øverst Ser du som planker, så det er vel ikke noe du hadde fått endra på

edit: whoop, 1000 innlegg
Vis hele sitatet...
det er i 1920x1080 og 1366x768 Linket til de litt lenger oppe.
Skjønner den med oransje greiene ja :P det er 2 planker ja
Altformye vann etter min mening..
woaaah
fotonewbie's Avatar
Trådstarter
Sitat av GreenRay Vis innlegg
spennede bilde! det kan hende det havner på skrivebordet mitt en gang

btw: den gule "flekken" helt til høyre liker jeg ikke
Vis hele sitatet...
Prøvde å få fiksa den litt mørkere, men er ikke så proff på redigering, så det ble bare værre

Synes det er kult at folk bruker det som bakgrunnsbilde
Dritkult bilde Bakgrunnsbilde
Skam rått! Jeg hadde LETT hatt dette på min stuevegg ja!
Haha, oransj/blå kontraster funker alltid fett!

Google orange/blue contrast og dere skjønner hva jeg mener hehe. Kult bilde anyways
Etter min smak er bildet for mye redigert :/ Men hver sin smak
TS: Fritt fram og bruke bildet? Tenkte og få det skrevet ut i plakatverson til veggen
woaaah
fotonewbie's Avatar
Trådstarter
Sitat av ghettokid Vis innlegg
TS: Fritt fram og bruke bildet? Tenkte og få det skrevet ut i plakatverson til veggen
Vis hele sitatet...
Høres flott ut! Det er fritt fram med bruk av bildet ja, så lenge du ikke selger det og/eller tjener penger på det
Har du lyst til å ta bilde av bildet når det er på veggen? Hadde vært ganske kult å få sett sitt eget bilde på noen andres vegg!

Vil du heller ha 3568x2272 versjon da eller?


Kanskje jeg burde slenge på en liten signatur nede til høyre (?)
Sist endret av fotonewbie; 29. august 2011 kl. 00:11.
En fin måte å lage egne meninger om ting er å dra deg vekk fra det du holder på med en tid, 10-30min burde holde... så hjernen din ikkje tenker mer på det. På denne måten kan du se på det med ett "nytt" øye, til hjernen din henter tilbake detaljer som setter seg igjen i hukommelsen.

Funker suverent for meg
Sitat av fotonewbie Vis innlegg
Høres flott ut! Det er fritt fram med bruk av bildet ja, så lenge du ikke selger det og/eller tjener penger på det
Har du lyst til å ta bilde av bildet når det er på veggen? Hadde vært ganske kult å få sett sitt eget bilde på noen andres vegg!

Vil du heller ha 3568x2272 versjon da eller?


Kanskje jeg burde slenge på en liten signatur nede til høyre (?)
Vis hele sitatet...
Thanks

Kan godt ta ett bilde av det når jeg får det på veggen, ja Forhåpentligvis får jeg henta det i løpet av uka, har sendt mail til ett trykkeri med link til bildet

Tror 1920x1080 funker, men du kan sikkert slenge ut så velger dem selv. Tenkte og få det i passe grei størrelse

Angående signatur, mener du ekte navn eller freakbruker navn? Om det er ekte navn, så går vel det helt sikkert bra så lenge du ikke heter kurt-laila eller brunjulf
Sist endret av ghettokid; 29. august 2011 kl. 01:40.
Bra bilde, men må spørre..
Satt du inne og tok bilde ut? Har du fengselsmurer utenfor??
woaaah
fotonewbie's Avatar
Trådstarter
Sitat av ghettokid Vis innlegg
Thanks

Kan godt ta ett bilde av det når jeg får det på veggen, ja Forhåpentligvis får jeg henta det i løpet av uka, har sendt mail til ett trykkeri med link til bildet

Tror 1920x1080 funker, men du kan sikkert slenge ut så velger dem selv. Tenkte og få det i passe grei størrelse

Angående signatur, mener du ekte navn eller freakbruker navn? Om det er ekte navn, så går vel det helt sikkert bra så lenge du ikke heter kurt-laila eller brunjulf
Vis hele sitatet...
Mente med ekte navn ja, men går sikkert bra uten :P
Dritkult at du trykker ut bildet

Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Bra bilde, men må spørre..
Satt du inne og tok bilde ut? Har du fengselsmurer utenfor??
Vis hele sitatet...
Jeg satt inne og tok bildet ut ja rommet mitt er under bakken, så vinduet går rett ut til grunnmuren. Øverst på bildet ser du antydning til ruter, som er et "gitter" du kan løfte opp og krype ut dersom det brenner i huset.
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Bildet var bra redigert, farger og alt. Syns dog at du burde tatt bilde ut et annet vindu. Greide ikke å se hva det var i bilde på originalbildet heller. Hadde blitt best om man kunne se hva det var selv om deg var redigert
woaaah
fotonewbie's Avatar
Trådstarter
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Bildet var bra redigert, farger og alt. Syns dog at du burde tatt bilde ut et annet vindu. Greide ikke å se hva det var i bilde på originalbildet heller. Hadde blitt best om man kunne se hva det var selv om deg var redigert
Vis hele sitatet...
Ok men du ser at det er gjennom et vindu, ut til grunnmuren når jeg skriver det? :P

Beklager at jeg måtte "bumpe" tråden
Sitat av fotonewbie Vis innlegg
Ok men du ser at det er gjennom et vindu, ut til grunnmuren når jeg skriver det? :P

Beklager at jeg måtte "bumpe" tråden
Vis hele sitatet...
Jada, så det på originalen også, men hadde ikke sjangs på redigerte versjonen
▼ ... noen uker senere ... ▼
woaaah
fotonewbie's Avatar
Trådstarter
Legger bare til et bilde som er tatt ut samme vindu :P Tatt med rødt lys fra sykkellykt......
http://img846.imageshack.us/img846/2063/p1010502i.jpg
Det syntes for godt i dråpene at du har dratt kontrasten så høyt opp, ellers var det fett! c: