Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 631
jeg jobber på en båt. der har vi akkurat fått internett. vi bruker trådløs nettverk.
det jeg lurer på er hvordan styrmannen har klart å sperre det trådløse nettverket på nesten hele båten bortsett fra i messa? viss vi går med en lapptop fra messa og ut i gangen må vi plutseli ha passord?
noen som vet hva han har gjort.

beklager skrive feil og dialekt feil
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av atlantic
jeg jobber på en båt. der har vi akkurat fått internett. vi bruker trådløs nettverk.
det jeg lurer på er hvordan styrmannen har klart å sperre det trådløse nettverket på nesten hele båten bortsett fra i messa? viss vi går med en lapptop fra messa og ut i gangen må vi plutseli ha passord?
noen som vet hva han har gjort.

beklager skrive feil og dialekt feil
Vis hele sitatet...
To AP? Det du beskriver går ikkje på anna måte. Og eg vil tippe at problemet er at radiofrekvensane blir blokkert av stålet i båten eg...
hva mener du med to ap? nei det er ikke stålet i båten som gjør det. da hadde det vell vert sann hele tiden, dette begynte for ca en uke siden. vi har hatt intenett i over en måne