Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 6345
Tittelen sier det meste. Får til å laste ned innhold på mobilen, men tenkte at ungen skulle få se peppa gris når vi kjørte lengre turer på bil, men får ikke opp alternativet for å laste ned.
Er det for gammel tablett eller er det noe annet jeg kan gjøre?
Takk
Det er ikke alt på Netflix som er muligt å laste ned. Det er en egen "tab" for nedlastbare filmer/serier. Anbefaler å finne alternativ nedlastingsside.
Trådstarter
41 1
Takk for raskt svar, men jeg fåt altså til å laste ned peppa gris på mobilen, men ønsker at hun skal se på tabletten, da det er større skjerm og st hun har en tendens til å pælme mobilen min i gulvet når hun blir lei��
Sitat av raakken Vis innlegg
Takk for raskt svar, men jeg fåt altså til å laste ned peppa gris på mobilen, men ønsker at hun skal se på tabletten, da det er større skjerm og st hun har en tendens til å pælme mobilen min i gulvet når hun blir lei��
Vis hele sitatet...
Mulig du har lastet ned på for mange enheter.

Vanlig Netflix abonnement tillater kun at du laster ned innhold på 2 enheter samtidig.

Du kan fjerne innholdet ifra enhetene ved å går til:

https://www.netflix.com/deviceManagement
Trådstarter
41 1
Sandybridge: det var det vettu. Tusen takk for løsningen