Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1181
Noen som vet hvor jeg kan finne den?
Jeg har søkt på google osv men sålangt forgjeves
Tusen takk
http://no.wikipedia.org/wiki/Fjernsyn

Edit: Your google fu is weak. ("nrks første sending" )
Sist endret av Ozma; 5. juni 2007 kl. 20:34.
Pretty Princess
Freaken's Avatar
Eh, det der står det bare NÅR nrks første sending tok sted... Tror han er ute etter et klipp av den første sendingen...
Tviler på at du finner denne på nett, om du tar kontakt med NRK kan det hende de har den liggende. Men jeg vet at mye av materialet har blitt borte pga at de brukte om "tapene" på nytt... Om du får tak i det fra NRK må du nok regne med å betale noen slanter.
Sitat av Freaken
Eh, det der står det bare NÅR nrks første sending tok sted... Tror han er ute etter et klipp av den første sendingen...
Vis hele sitatet...
Jepp
Men ellers takk

Sitat av devotio
Tviler på at du finner denne på nett, om du tar kontakt med NRK kan det hende de har den liggende. Men jeg vet at mye av materialet har blitt borte pga at de brukte om "tapene" på nytt... Om du får tak i det fra NRK må du nok regne med å betale noen slanter.
Vis hele sitatet...
Idioter! De må jo ikke overskrive sånt, det er jo viktig, da skulle de heller investert i noen nye taper.
Rart den ikke er lagt ut på lagt ut på nett eller noe sånt iallefall, skulle jo tro det var en litt vikitg begivenhet i Norges historie
Jeg ringte NRK en gang og spurte det samme spørsmålet, dette kunne de ikke gi ut til noen. men jeg fant sendingen på NRK sine hjemmesider. så let litt der du!
Sitat av Gisle
Jeg ringte NRK en gang og spurte det samme spørsmålet, dette kunne de ikke gi ut til noen. men jeg fant sendingen på NRK sine hjemmesider. så let litt der du!
Vis hele sitatet...
Det skal jeg gjøre.
Første søket mitt så fant jeg deres første radiosending.
Det var ikke den du mente? Må bare forsikre meg så jeg ikke leter i timer uten hell
Nei, det var den første fjernsynssendingen. tror jeg søkte etter årstallet, som jeg ikke husker akkurat nå.
Sitat av Gisle
Nei, det var den første fjernsynssendingen. tror jeg søkte etter årstallet, som jeg ikke husker akkurat nå.
Vis hele sitatet...
Ok, har prøvd årstallet som er 1960 men jeg får bare fortsette

Jeg tror den må være fjernet eller noe sånt for jeg finner den iallefall ikke
Sist endret av torsken; 5. juni 2007 kl. 21:48.
Oj, sorry, jeg må lære meg å lese spørsmålene skikkelig før jeg svarer.