Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4636
Anonym bruker
"Rik Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! Fungerer det så bra å booste oxy med grapefrukt juice at der er verdt å kjøpe en kartong juice?
Har du råd og lyst til å kjøpe deg en kartong med grapefruktjuice så gjør du det og prøver.

Forbindelser i grapefrukt kalt furanokoumariner øker blodkonsentrasjonen av Oxy.
Disse furanokoumarinene påvirker visse lever og tarmenzymer, som for eksempel inhibitering av CYP3A4 som enten aktiverer eller deaktiverer mange stoffer, og dermed fører til høyere eller lavere nivåer i blodet.

Så ja, du vil nok få en boostet effekt, men hvor bra du merker det er det noe annet.
Takk for svar ��
Det er mulig det er placebo, men da jeg drakk anbefalt mengde (2dl?) så fikk jeg en ganske merkbar boost. Smaker jævlig da.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Grape frukt er litt overdrevent, aldri følt en "boost" ved å drikke 3dl eller en hel kvalmende kartong hele dagen. Sundt er det derimot, kanskje inviduelt, siden jeg ikke får effekt sv kodein
polytoxicomaria
hertuginne's Avatar
2 0
du kan også ta et antihistamin som for eksempel hydroksyzin eller difenhydramin for å redusere kløen og "booste" oxy.
Har heller ikke fått noe boost da jeg prøvde med grapefruktjuice. Men Lyrica funker.
jeg syntes oxy får en bedre smertestillende effekt sammen med paracet.
lyrica sammen med grape funker fint for meg, aldri prøvd bare juice,tho.
syns lyrica booster det meste av opider og sentralstimulerende.
smaker bedre en grape også.:P