Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1041
Blekkpatronene har kjørt seg fast i printeren, så min HP Deskjet ser ut til å ha tatt kvelden. Jeg bruker ikke originale blekkpatroner, har alltid vært svært fornøyd med kopier. Vel, det er kanskje her problemet ligger?

Nå står skuffen/vogna med patroner låst helt fast, ikke mulig å prøve skyve denne frem. Patronene lar seg fint løfte ned og ut, men selve vogna/skuffen står bom fast.

Er dette et problem som sannsynligvis vil gjenta seg om jeg kjøper ny printer og bruker uoriginale patroner?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har gitt opp disse skranglete blekk skriverne, dyre i drift er de også.

Kjøpte en laser skriver på Clas Ohlson, den spyr ut arkene med lite støy.
Økonomisk i drift også, koster ikke mange ørene pr. side.

Problemet med blekk skrivere er at de tørker opp dersom du ikke bruker dem på en stund.

Uorginale patroner er ikke noe stress sånn sett, jeg pleide å fylle på dem nå og da men som sagt tørket de opp og da er de vanskelige å få igang igjen.
Sist endret av Tekniker2; 13. oktober 2015 kl. 23:49.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Takk for svar Tekniker2.

Har googlet litt, og ser at laserskrivere er anbefalt. Kan jeg spørre hvilken du har kjøpt på Clas Ohlson? Skriver denne ut ok farvekopier? Har ikke behov for fotokopi, men tenker ok farveutskrifter ifht skolprosjekter osv.