Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 431
Hallo, jeg har da tenkt til og kjøre SLI med 2x GTX680 og hovedkortet mitt har da 3 slots men det står at de 2 øverste er 16x mens den nederste er 8x.

Denne typen 680 tar opp 2 slots så det er vell så og si umulig og få plass til 2 stykker rett under hverandre men jeg får plass på den nederste som er 8x men hvordan fungerer det da? 1 er da 16x og 1 8x?

http://www.asus.com/Motherboards/Int...2011/P9X79_LE/

^

det er da kortet men blir det noe problem eller funker det fortsatt?

takk for alle svar
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
du har da pass til sli ved å bruke de 2 øverste x16 slottene? med mindre kortet ditt tar 4 slots da velogmerke. jeg kjører sli med kort som opptar 3 slots på et hk med samme layout.

så ser rett og slett ikke hva du roter med
Sitat av Frufsa Vis innlegg
du har da pass til sli ved å bruke de 2 øverste x16 slottene? med mindre kortet ditt tar 4 slots da velogmerke. jeg kjører sli med kort som opptar 3 slots på et hk med samme layout.

så ser rett og slett ikke hva du roter med
Vis hele sitatet...
ja var vist bare jeg som var helt ute og sykkle, fordi når jeg ser etter nå så er det noen som har instalert den VGA holder driten som følger med i HAF X og den funker ikke engang, så yesssss, da skal det vell funke.