Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1036
På denne: http://www.youtube.com/watch?v=-ikNa...eature=related
Så trengs det "colored photo gels".

Hvor finner jeg dette i norge?

Er det samme som cellofanpapir?
SÅ LITT fake ut men men virker kansje litt
Jeg tror ikke det der fungerer på noen som helst måte. Det fungerer på film fordi kamera oppfatter IR. Det gjør ikke du. Disse filterne kan heller ikke gjøre at du ser noe, fordi de filtrerer lys. De kan ikke endre bølgelengden.
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
Er redd for det, men koster ikke stort, så ville prøvd.
Det er filter som typisk vert brukt til teater og konsertar for å farge lyset. Fargane som vert brukt er L106 og L181. Kan derimot garantere deg at det ikkje vil fungere, då auget ikkje kan sjå infraraudt lys, og filtra kan ikkje gjere om infraraudt til synleg lys. Sansynlegvis vil du sjå svært lite gjennom de, L181 (Congo Blue) er ein veldig mørk farge.
Om de funker til denne bruken kan jeg ikke uttale meg om, men jeg har kjøpt en pakke gels fra kaffebrus.com som funker veldig bra til det de skal brukes til