Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 537
Heisann Skal gjøre innkjøp av ny laptop i nærmeste fremtid, og som mange andre føler jeg meg litt fortapt i alle mulighetene som finnes på PC-markedet for tiden. For ikke å snakke om at jeg kan relativt lite om hvilke spesifikasjoner man burde se etter. Derfor søker jeg hjelp og råd her Til saken:

Jeg søker en "kraftig" bærbar pc 15''-16'' skjerm som skal brukes til det meste Surfing, studier, filmvisning, litt bilderedigering m.m. Vil også ha en laptop som er kraftig nok til å kunne spille litt tyngre spill om nødvendig.

I pris er jeg villig til å gå fra rundt 6000-9999 kr, ikke stort mer enn det.

Om du ellers har tips eller råd om nyttige nettsider, nettbutikker, merker eller lignende, skriv dem gjerne inn her! Er takknemlig for all hjelp!
En kamerat har denne fra MSI. Den er ikke like stor og klumpete som ASUS sin G-serie, men har fremdeles mye kraft og er en god PC.

Den er i dyreste laget, men det er så mye en av de kraftigere PC'ene koster nå for tiden, og den drar etter min erfaring tyngre spill meget lett.
Anbefaler deg å ta en titt på Multicom sine pcer mye kraft for penga