Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 857
http://img716.imageshack.us/img716/2555/85706342431640764977914.png

Frisk Fredag
er et nytt musikkprogram på SriB (Studentradioen i Bergen) som ble startet høsten 2012. Frisk Fredag gir deg de nyeste, beste og deiligste låtene fra Electronica verdenen. Her kan alt nevnes, fra de nyeste låtene til David Guetta, Skrillex, Steve Aoki og så videre. Men det beste av alt, vi er alltid først ute.

Elsker du electronica, eller er du kanskje skapfan av electronisk musikk? Vel, kanskje Frisk Fredag har akkurat det DU er på utkikk etter.

Du hører Frisk Fredag på Studentradioen i Bergen hver fredag mellom 21:00-23:00.

Programleder for Frisk Fredag er Stian Engrønningen og han fører deg gjennom hele to timer med fersk musikk hver fredag. I tillegg kan du være med i flere konkurranser der du kan vinne fete premier - alt fra kinobilletter til nye nike sko eller bord for to på BigHorn Steakhouse.

Lyst til å høre noen repriser fra tidligere sendinger? Trykk her.
Du kan også like Frisk Fredag på [COLOR=DeepSkyBlue]Facebook[/COLOR].
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
13 0
To the top!
Frisk Fredag gir deg de nyeste, beste og deiligste låtene fra Electronica verdenen. Her kan alt nevnes, fra de nyeste låtene til David Guetta, Skrillex, Steve Aoki og så videre.
Vis hele sitatet...
Skjønte ikke helt den setningen.
Det høres finnt ut men David Guetta hadde nok skremmt meg men vil selvfølglig høre på. Det finns ikke så mangen programmer i Norge som spiller Electro. Vi pleite altid å lage sendinger i tyskland etter folk kom hjem fra byen.
http://www.lfm-tv.de/beta/
Noen gang før for å gi folk lit god moods.
Kult! Dette skal jeg høre på til fredagen!

Sitat av JibbeSander Vis innlegg
Skjønte ikke helt den setningen.
Vis hele sitatet...
Var det nå jeg skulle le?
Kan hvem som helst høre dette gjennom internett? Høres ok ut.
Sitat av Anarkorken Vis innlegg

Var det nå jeg skulle le?
Vis hele sitatet...
Nei, det var bare en vennlig måte å si på at dem kanskje burde annonsere med noen andre produsenter.
Synes det kunne vært fra 11-15 en tid. Filmpolitiet og popsalongen er ikke jobbradio material synes jeg..
Sist endret av vamvam; 4. mars 2013 kl. 23:41.