Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 782
Jeg har to skjermkort på pcn min(bærbar), men den ser ut til og kjøre på det som er lagt inn som primært på hovedkortet Intel(R) HD Graphics 4000 og ikke det som er lagt inn som ekstra (NVIDIA® GeForce® GTX 670M ).
Det er iallefall det som vises når jeg skal inn å se på "windows opplevelses index"
Kjører den på NVIDIA sitt automatisk eller må jeg endre på dette manuelt, hvordan gjøres i såfall dette ?

Takk for alle svar.
Ikke Værst På PC
Sitat av Atleks Vis innlegg
Jeg har to skjermkort på pcn min(bærbar), men den ser ut til og kjøre på det som er lagt inn som primært på hovedkortet Intel(R) HD Graphics 4000 og ikke det som er lagt inn som ekstra (NVIDIA® GeForce® GTX 670M ).
Det er iallefall det som vises når jeg skal inn å se på "windows opplevelses index"
Kjører den på NVIDIA sitt automatisk eller må jeg endre på dette manuelt, hvordan gjøres i såfall dette ?

Takk for alle svar.
Vis hele sitatet...
Tror 670M kortet trår til når det trengs automatisk. Dette er for å spare strøm.
Gå inn i BIOS og endre dette der hvis du vil bruke Nvidia sitt hele tiden.
Det kan hende at Nvidia sitt trår inn når det trengs og det brukes ekstra GPU kraft.

Det skal stå inni der. Akkurat hvor er forskjellig for enkelte.
Sist endret av Nikon01; 27. desember 2012 kl. 22:29.
Trådstarter
9 0
Takk, skal prøve det!

Men vet noen av dere hvorfor det ikke kommer frem på denne "windows" testen da ? :s
Ikke Værst På PC
Sitat av Atleks Vis innlegg
Takk, skal prøve det!

Men vet noen av dere hvorfor det ikke kommer frem på denne "windows" testen da ? :s
Vis hele sitatet...
Fordi du trenger ikke bruke 670M sine krefter på Windows testen
Du kan gå til nvidia kontrollpanelet > Manage 3D settings > Preferred graphics processor > High-performance NVIDIA processor