Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 539
Hei.

I går kveld byttet plutselig museknappene på min stelseries kinzu-mus plass. Sjekket med en gang kontrollpanelet og mus-instillinger, men bytte om primær/sekunder-museknapp var ikke avkrysset. Sjekket også regedit, men hadde riktig verdi.

Min neste tanke var dermed å prøve å bytte mus, og virker som om en av to ting er tilfellet:

1. Den første musen jeg plugger i pc'en har byttet om primær og sekundær museknapp.
2. Det skjer kun på steelseries musen min(noe jeg håper på).

Noen som vet hva problemet kan være? Skal sjekke ut alternativene nå.

Takker for svar.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Hva om du avkrysser for å bytte primær/sekundærknappen?
Sitat av Fleff Vis innlegg
Hva om du avkrysser for å bytte primær/sekundærknappen?
Vis hele sitatet...
Joda prøvde det, funket for mye, men plutselig byttet musen om for noen programmer.

Var litt sent igår når jeg prøvde forskjellige mus, men når jeg prøver nå er det kun steelseries musen som oppfører seg slik uavhengig av hvilken mus jeg kobler til først. Så da er det vel musen som er problemet?
har en steelseries Kinzu selv, den er helt for jævlig. skal levere den tilbake i morgen, w7 detecter ikke musen min; musen fryser og musen "går" ut av usb hullet av seg selv. liksom, w7 må detecte den på nytt..

har installert drivere og alt.