Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2264
Hei

Jeg har kjøpt meg en HTC HD2, og vet jo at windows store er laaaaatterlig dårlig. Er det noen fornuftige tips om sider hvor jeg kan kjøpe/få programmer å laste ned på mobilen?

PS! Jeg er veeeelidg hypp på P3 appen til mobiler, men finner kun versjon til Nokia, Android og iPhone

På forhånd takk for hjelpen

Med vennlig hilsen


Jeenyus
http://www.freewarepocketpc.net/ppc-...opnmarket.html

Der har du endel apps som er free

elllers så har du www.xda-developers.com

på forumet, så velger du htc hd2 også finner du en haug med apps osv

annbefaler å flashe til custom rum også

isåfall så er artemis rommen ( på norsk ) som er en av de beste rommene, som jeg selv bruker
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Kan man ikke legge inn Android på HD2?
Sitat av kosepaa Vis innlegg
Kan man ikke legge inn Android på HD2?
Vis hele sitatet...
Xda folka har fortsatt ikke kommet med en final versjon som fungerer bra

men i nærmeste fremtid så skal dette kunne gå
Jeenyus's Avatar
Trådstarter
Takker) tjuetegn
Om du søker på XDA finner du mange rom som nevnt ovenfor, også themes, tweaks, programmer osv. Android er en stor mulighet for ja, også Linux av forskjellige distroer. Men vær obs på å lese all informasjon om tinga du gjør der. Kan fort ende opp med en hard-reset om du legger inn tweaks og diverse som du ikke har greie på :-)
Android på HD2 tror jeg vi må vente lenge på. Ingen meldinger som tyder på at det er rett rundt hjørnet. Snarere tvert i mot. Gutta på XDA jobber med saken, men har meldt at det byr på store utfordringer.

Forøvrig er jeg stor tilhenger av WINMO og er ikke enig at det er dårlig med apper til dette OSet.

På Facebook kan det være lurt å følge med på disse gruppene : HTC HD2 og HD2Apps.blogspot.com (som også er en webside)
Et sted i storen der kan du velge at du ikke bare vil se apps godkjent av microsoft - så får du 200% mer.
Sitat av htchd2ontheroad Vis innlegg

Forøvrig er jeg stor tilhenger av WINMO og er ikke enig at det er dårlig med apper til dette OSet.
Vis hele sitatet...
Har du noen apps som du kan anbefale personlig samt linke til direkte?
Jeg har selv denne telefonen, men jeg har ikke funnet noen bra spill til den ennå feks.
Kan du anbefale noen bra spill?

Dessuten fungerer ingen videoformater på telefonen, må jeg laste ned en ekstra videospiller til den?
Hm, nå som jeg googla litt innser jeg at det kan hende jeg farer med løgn. Finner ingenting ala "turn off pre-approved apps marketplace"

Men uansett; http://www.pocketables.net/2010/02/1...hd2-users.html
Nr #2 der er nok verdt det.

Selv har jeg ikke Hd2, så anbefalinger av spill o.l. er vanskelig, men se #8 i linken
▼ ... over en måned senere ... ▼
Til dere som lurer på hvor dere kan skaffe grei programvare + spill til HTC HD2, sjekk ut denne linken:
http://thepiratebay.org/search/htc%20hd2/0/99/0

Jeg har drevet på å fôre telefonen min med apps. i hele natt og jeg må si at jeg er fornøyd.