Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1525
Den 26.11.10 braker det løs på Rockefeller. Mange som skal eller?
Hvordan er det egentlig med weed på slike konserter, hadde vært chill å blazet opp inne.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Er jedi kun support ?
Da er det lite vits..
Vi kommer 3-4 stykker fra Trondheim hvertfall
blaze inne på rockefeller tror funker veldig dårlig etter som røykloven og at det er en ting de har noia for på innendørs konsertlokaler så er det brann.
Må bare si at jeg er JÆVLIG misunnelig. Det er to av mine 3-4 favorittartister på samme konsert! Selvfølgelig bor jeg i USA nå som de kommer til Norge... Kos dere, det blir sikkert helt konge!
jeg har veldig lyst å dra, men jeg leste nettopp at selveste Pete Rock og CL smooth kommer 15 desember. Hvis dere vil oppleve noen virkelige legender innen hip hop er det stedet å være da!
Sist endret av skeptfisk; 17. november 2010 kl. 00:45.
gikk ihvertfall helt fint å fyre joint etter joint på Wu Tang Clan konserten på Sentrum scene
Sitat av take'a'hit! Vis innlegg
gikk ihvertfall helt fint å fyre joint etter joint på Wu Tang Clan konserten på Sentrum scene
Vis hele sitatet...
Det samme med Method Man konserten! Lokalet var helt stint!
jeg og noen kompiser skal dit, kommer til å bli sinnsykt fett!
kommer til å ha med noen ferdig rulla for å se ann forholdene, regner med at det blir blazings.
hvis du er i nærheten å spørr skal du få noen trekk av meg, hehe
Før da det var lov å røyke inne, gikk det stort sett greit å fyre på rockefeller under konsert, så lenge vakta ikke så deg. Nå som det ikke er lov å røyke inne i det hele tatt, er det nok bare å glemme.
Blir du tatt, vil du mest sannsynlig bli kastet ut på stedet, uten å få pengene refundert.
Hvorfor ikke bare fyre jointen utenfor??
Om du har lyst til å bryte røykeloven og blaze inne anbefaler jeg å gjemme jointen skikkelig godt. Vaktene kroppsvisiterer deg og de sjekker sig-pakken din om de kjenner den. Gjorde ihvertfall det på Talib Kwali konserten sist på Rockefeller. Men, bitches don't know about my secret pockets

Kan jo legge til at jeg har blazet opp inne påå Rockefeller, det har fungert bra det. Lurt å være litt diskret though.
Imorgen braker det løs! Gleder meg som en liten unge

Lurte litt på hva konsekvensene vil bli om de kroppsvisiterer meg og finner spliffen min?
Er det noen som var der som kan si hvor lenge de drev på?
Vi måtte desverre gå klokka tolv da det siste toget hjem gikk...<_<
Brukte jo så sinnsykt langt tid med å dra seg på scena, kunne informert om at wu-tang clan skulle opp først..

Kroppsvisitering i døra denne gangen også, helt forkastelig, robbe folk for spliffa dems..Både jeg, kompisen min og maaange andre fikk selvsagt med inn uansett og det var ganske tåkete inne der :P