Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1726
Jeg har en mac som er ca 1 år gammel. Er veldig fornøyd med den bortsett fra batterilevetiden til musa. Jeg må skifte batterier i musa ca 1 gang i måneden, er dette normalt?
Sitat av akasha06 Vis innlegg
Jeg har en mac som er ca 1 år gammel. Er veldig fornøyd med den bortsett fra batterilevetiden til musa. Jeg må skifte batterier i musa ca 1 gang i måneden, er dette normalt?
Vis hele sitatet...
Jeg opplever det samme med alle de 3 Magic Mouse'ne jeg har brukt de siste årene. De blir dog brukt mellom 10-15 timer hver dag. Andre trådløse mus med oppladbare batterier må vel lades rundt 1 gang i måneden med slik bruk, så jeg vil anta at det er normalt.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Som crux skriver så er det helt normalt med eple-musa, de er glade i å bruke strøm.
You and me both bruvva. Jeg heiv mac tastaturet så fort som mulig og fikk meg tråd. magic musa er så sweet da, og er ikke noen bra alternativ med tråd. går igjennom sikkert 1 par batterier i måneden ja. blir brukt heftig da.