Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  198 20439
Nå er det rundt en uke til det skal stemmes over "Proposition 19" i California, altså en ny lov om bruk og kjøp av marihuana, der Staten vil regulere og ta skatt for salg av canabis produkter.

Ja siden's argumenter (yeson19) går mye i at altfor mange skattedollar har gått til bekjempelse av brukere og at det er helt feil prioritet. At det skal kontrolleres på samme måte som alkohol, med aldersgrenser og skatter.

Nei siden sier (noonprop19) for eksempel dette til forslaget: "Will not eliminate the need for illicit marijuana dealers as a large segment of marijuana users are under the age of 21 and therefore will still not be able to legally purchase marijuana." Stjerne eksempel på unødvendig problematisering?

Uten å gå dypere inn i dette lurer jeg på hva dere freaks tenker om forslaget. Tror du det kommer til å gå igjennom? (link gjerne til kilder, pools, nyheter o.l) Hvilken effekt kan det få på resten av verden? (positivt/negativt?)

Mexico føler dobbelt moral fra USA's side med dette forslaget, hva kan gjøres, eller står det så fast at det bare må gå sin gang?

SnusBox
Sist endret av random42099; 28. oktober 2010 kl. 19:00.
Håper det går gjennom, og blir det suksess av det så vil nok flere følge etter
Det er ganske store penger for staten å tjene på dette vis jeg ikke tar helt feil?
Sitat av Djiises Vis innlegg
Håper det går gjennom, og blir det suksess av det så vil nok flere følge etter
Det er ganske store penger for staten å tjene på dette vis jeg ikke tar helt feil?
Vis hele sitatet...
Så absolutt store penger! Bare av legaliseringen til medisinsk bruk ble det store nye inntekter. Masse penger for å løse opp i en skakk-kjørt californisk økonomi. Hva tror du utviklingen kan bli videre hvis dette viser seg å fungere?
håper det går igjennom og flere stater og land følger etter.

leste at det heller mot nei nå, så ser heller dårlig ut, i starten var de fleste for, men det har vist endret seg.
Sitat av zevz Vis innlegg
håper det går igjennom og flere stater og land følger etter.

leste at det heller mot nei nå, så ser heller dårlig ut, i starten var de fleste for, men det har vist endret seg.
Vis hele sitatet...
åh? har du lyst til å linke? I nrk artikkelen jeg linka til står det at det heller mot ja, hvis jeg forstod det rett..
mhm, hadde jeg huska hvor jeg leste det så hadde jeg lakt ut link, men husker ikke dessverre.
Årsaken til forbudet var i sin tid at USA ville kontrollere Meksikanske invandrere, og etter det har der kun eskalert vikarierende politisk korrekt svada.

Så at Mexico føler at det er dobbeltmoral ute og går er kanskje ikke underlig?

California regner med å bli kvitt statsgjelda si ila kort tid, har jeg lest.
Sist endret av fxxked; 28. oktober 2010 kl. 19:28.
Det her kan virkelig åpne nye muligheter for verden. Håper det går gjennom og at det virkelig blir grundig dekt på nyhetene på norsk TV i beste sendetid. Vi trenger en ny debatt på det emnet her i Norge, unge personer som blir tatt med et gram og får ødelagt mange muligheter for resten av livet.
Det er så mye vranglære ute å går og de som er imot legalisering er som regel de som aldri har testet det, ser for seg at brukerne blir rusa og gale, og selvfølgelig den største myten om at cannabis dreper hjerneceller.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Det var en reportasje om dette på flere sider i DN for ~tre uker siden. Del av førstesiden og greier. Entreprenører og slikt har visstnok store planer om plantasjer, og spår storgevinst.

Videre har jeg ikke satt meg noe inn i saken, men om motstandernes hovedargument er som du sier ("Jammen hva med alle under 21?") så sier jeg bare Perfect sollution fallacy.
Sitat av fxxked Vis innlegg
Årsaken til forbudet var i sin tid at USA ville kontrollere Meksikanske invandrere, og etter det har der kun eskalert vikarierende politisk korrekt svada.

Så at Mexico føler at det er dobbeltmoral ute og går er kanskje ikke underlig?

California regner med å bli kvitt statsgjelda si ila kort tid, har jeg lest.
Vis hele sitatet...
absolutt ikke rart. Jeg tenker mer om de må holde sin avtale med USA, etter at dette forslaget eventuelt vil tre i kraft?
Dette blir veldig spennende! Det kommer til å bli veldig trist hvis prop 19 ikke går gjennom.

tror dere DEA og de føderale kommer til å respektere endringene? Hvordan stiller Obama seg til forslaget?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av pamparius Vis innlegg
Hvordan stiller Obama seg til forslaget?
Vis hele sitatet...
Visstnok negativ. Ifølge dette nyhetsklippet (1:50), om jeg hørte riktig.

Det har også vært diskusjon om dette mht. føderal lovgivning (lover for hele USA) og statlig lovgivning (lover for kun t.d. California).
Sist endret av Jonta; 28. oktober 2010 kl. 19:55.
Sitat av pamparius Vis innlegg
Dette blir veldig spennende! Det kommer til å bli veldig trist hvis prop 19 ikke går gjennom.

tror dere DEA og de føderale kommer til å respektere endringene? Hvordan stiller Obama seg til forslaget?
Vis hele sitatet...
DEA mister jo en god del av sin statistikk hvis dette går gjennom. Dette resulterer i mindre pengebevilgning, så de er jo selvfølgelig negative til det. Når det kommer til dommere tror jeg de fleste er positive til det, de har vel fått sin del av sak etter sak som kommer rullende inn hvor en tennåring har blitt tatt med cannabis.
Om det med at nei-siden ser ut til å ha fått et lite overtak: Disse undersøkelsene som viser dette, er ofte undersøkelser på TV og liknende, der stemmeren blir "utgitt" til resten av det amerikanske folk. Mange er redde for stigmatisering og fordømming, og mange som stemte nei ved en slik undersøkelse, vil stemme JA ved det offesielle, hemmelige valget. Hemmelige undersøkelser viser fortsatt flertall hos JA-siden ^^

http://en.wikipedia.org/wiki/Prop_19
Om bare det hadde vært mulig å få gjort alle på JA-Siden på internett til statsborgere av Cali..
Sist endret av Psycedelic; 28. oktober 2010 kl. 20:52.
Kommer til å følge med her ja, spennende..
Blir ekstremt spennendes dette her! om California legaliserer dette vet jeg det vil åpne for debatt både nasjonalt i U.S.A og internasjonalt! Jeg krysser fingrene og håper på det beste! I min mening ser jeg all grunn til leglisere dette..
Sist endret av Psytrip; 28. oktober 2010 kl. 22:09.
Skal til California på nyåret, hadde vært sykt om det hadde vært legalisert da! Hvordan er det i California nå til dags? Er det lett og få tak i og røyker folk åpenlyst?
Sitat av Cheese Vis innlegg
Skal til California på nyåret, hadde vært sykt om det hadde vært legalisert da! Hvordan er det i California nå til dags? Er det lett og få tak i og røyker folk åpenlyst?
Vis hele sitatet...
Medisinsk marijuana med coffeeshops for de som har tillatelse, tror jeg. Majoriteten av folk røyker nok litt skjult ja, men det finnes jo noen toppskudd som røyker hvor som helst sikkert. Bare se på Amsterdam, de fleste holder seg til coffeeshopsa eller private områder.
Ikke rykende ferske, men relativt ferske nyeheter(yahoo news) om hvordan folk ville stemt. Ser ut som at dette kan bli et svært jevnt løp! Noen som vet om det går ann å se noen live sendinger, som fra valget i USA? Kunne tenke meg å føle spenningen til siste slutt!
Sitat av zevz Vis innlegg
håper det går igjennom og flere stater og land følger etter.

leste at det heller mot nei nå, så ser heller dårlig ut, i starten var de fleste for, men det har vist endret seg.
Vis hele sitatet...
Så klart har de endret mening. Hvordan tror du det kommer til å gå med dyrkerne i Humboldt County når det blir lov, eller hele Emerald triangle for den saks skyld. De gjør mange mill samlet sett bare på å dyrke under radaren. Så de kommer nok til å sette i gang lobbyister for å fremme et nei på prop19. Noe jeg virkelig håper ikke vil skje...
Om det ender med et nei vil det bare vise hvor ignorante og trangsynt folk kan være.. Jeg kommer til å utvikle et svært dystert syn for mulighetene for mildere narkotikapolitikk i nær fremtid om ikke dette går igjennom..
det er i salg i staten colorado også hørte jeg....statene kommer til å legalisere dette 100 år før oss vettu,selv om vi har den mest hasjvennlige møkkapolitikerne i regjering

Antallet lovlige marihuanautsalg i Colorado har eksplodert. ..... Staten California vurdere å legalisere mindre mengder cannabis til eget bruk. ...

http://www.weed.no/arkiv.php

det er jo allerede lov i california,bare du skaffer deg lisens,dvs gå til legen å si du har søvnproblemer

omsatte for 24 millioner dollars i 2003 medical marijane,check this out

http://www.youtube.com/watch?v=ihmgB...eature=related
Sist endret av downer; 29. oktober 2010 kl. 18:12.
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Nå er det rundt en uke til det skal stemmes over "Proposition 19" i California, altså en ny lov om bruk og kjøp av marihuana, der Staten vil regulere og ta skatt for salg av canabis produkter.

Ja siden's argumenter (yeson19) går mye i at altfor mange skattedollar har gått til bekjempelse av brukere og at det er helt feil prioritet. At det skal kontrolleres på samme måte som alkohol, med aldersgrenser og skatter.

Nei siden sier (noonprop19) for eksempel dette til forslaget: "Will not eliminate the need for illicit marijuana dealers as a large segment of marijuana users are under the age of 21 and therefore will still not be able to legally purchase marijuana." Stjerne eksempel på unødvendig problematisering?

Uten å gå dypere inn i dette lurer jeg på hva dere freaks tenker om forslaget. Tror du det kommer til å gå igjennom? (link gjerne til kilder, pools, nyheter o.l) Hvilken effekt kan det få på resten av verden? (positivt/negativt?)

Mexico føler dobbelt moral fra USA's side med dette forslaget, hva kan gjøres, eller står det så fast at det bare må gå sin gang?

SnusBox
Vis hele sitatet...

Jeg tør å si uten å dykke mer inn i temaet, at California er den mest innflytningsrike staten i USA, med tanke på at de har hollywood og generelt det meste av underholdningsbransjen. Folk BLIR påvirket av filmer og musikk, og jeg tror nok en "pot boom" vil komme i filmer o.l. om det her slår igjennom!

Mvh

Imba
det har jo slått igjennom,24 millioner dollar i omsettning i denne byen hva sier det,forskjellen er bare at det nå brukes som "medisin"mens forslaget som skal stemmes over blir mer som alkohol-legalisering
Sitat av RESpekt Vis innlegg
Så klart har de endret mening. Hvordan tror du det kommer til å gå med dyrkerne i Humboldt County når det blir lov, eller hele Emerald triangle for den saks skyld. De gjør mange mill samlet sett bare på å dyrke under radaren. Så de kommer nok til å sette i gang lobbyister for å fremme et nei på prop19. Noe jeg virkelig håper ikke vil skje...
Vis hele sitatet...
Hvis det skulle bli lovlig så ville dem jo kunne selge det lovlig til disse såkalte 'dispenseries for medical marihuana'.
Sitat av Clr Vis innlegg
Hvis det skulle bli lovlig så ville dem jo kunne selge det lovlig til disse såkalte 'dispenseries for medical marihuana'.
Vis hele sitatet...
Ja det er jo sansynlig at hvem som helst får tilatelse til å dyrke. Og dette kommer til å bli skattet, og prisen vil synke drastisk. For øyeblikket er vel cannabis verdt omtrent det samme som gull, gram for gram i det illegale markedet. Denne kunstige verdien er noe de som gror ulovlig holder kjært, så de vil nok gjøre alt de kan for å få denne avstemningen til å resultere negativt.
Sitat av Clr Vis innlegg
Hvis det skulle bli lovlig så ville dem jo kunne selge det lovlig til disse såkalte 'dispenseries for medical marihuana'.
Vis hele sitatet...
Sant, men tror du ikke de da tar "skatt" av det de da selger til de registrerte dispenceriens overalt der borte? Og hvis du hadde dyrket og hatt valget mellom og selge svart og sitte på alt du tjener selv, eller selge hvit og gi en hvis prosentandel av inntekten din til staten? Husk for all del dybdene som ligger i den menneskelige grådighet..

Source ; http://www.latimes.com/news/local/la...,5131274.story

Sitat av pamparius Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Får håpe antallet har steget til tirsdagen..

Bah, var feil link. Lese igjennom ting før man poster er tydeligvis en fiiinn ting vist.

http://www.latimes.com/news/local/la...,1264632.story

Dette var artikkelen jeg tenkte..
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Nei-siden driver meg god gammeldags frykt og løgnbasert propagaganda.
Sitat av http://www.noonproposition19.com/
On average, a drunk driver kills someone every 45 minutes. Recreational marijuana use in fatal crashes will increase if Prop. 19 passes. It will be legal for a driver to get high right before taking the wheel. It will also be legal for passengers to smoke pot as they drive on the freeway or in your neighborhood.
Vis hele sitatet...
Prop. 19 gjør ingenting som forandrer lov om påvirket kjøring (driving under the influence), det vil fortsatt være like (om ikke mer) straffbart å kjøre påvirket av cannabis (eller andre stoffer).
Ganske trist at det fortsatt er slik, at de pynter litt på sanheten er en ting, men å bare si ting ut fra løse luften på den måten er å gå over streker, syntes jeg.
Sitat av lex123 Vis innlegg
Nei-siden driver meg god gammeldags frykt og løgnbasert propagaganda.

Prop. 19 gjør ingenting som forandrer lov om påvirket kjøring (driving under the influence), det vil fortsatt være like (om ikke mer) straffbart å kjøre påvirket av cannabis (eller andre stoffer).
Ganske trist at det fortsatt er slik, at de pynter litt på sanheten er en ting, men å bare si ting ut fra løse luften på den måten er å gå over streker, syntes jeg.
Vis hele sitatet...
Må si at ja-siden også unngår å si enkelte fakta i blant, men nei siden tar virkelig kaka.. Verre propaganda tull skal du virkelig lete lenge etter!
Sist endret av Psytrip; 30. oktober 2010 kl. 01:51.
Det er jo legalisert der på en måte, du får jo resepter slengt etter deg bare du sier du har litt vondt i hode. Den eneste forskjellen blir at folk som ikke bor i california kan kjøpe seg Cannabis.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Sitat av Zoloft Vis innlegg
Det er jo legalisert der på en måte, du får jo resepter slengt etter deg bare du sier du har litt vondt i hode. Den eneste forskjellen blir at folk som ikke bor i california kan kjøpe seg Cannabis.
Vis hele sitatet...
"Den eneste forskjellen" ?
Hva med at det blir frigjort masse ressurser slik at politiet kan brukes til å bekjempe ekte kriminalitet, og at det vil gi en enorm inntektskilde som california drastisk trenger, få slutt på at vanlige, oppegående voksne blir kastet i fengsel og mister jobben pga. noen gram med cannabis og ikke minst vil det fjerne en stor del av inntekten til kriminelle bander?
Sist endret av lex123; 30. oktober 2010 kl. 03:06.
Sitat av lex123 Vis innlegg
Nei-siden driver meg god gammeldags frykt og løgnbasert propagaganda.

Prop. 19 gjør ingenting som forandrer lov om påvirket kjøring (driving under the influence), det vil fortsatt være like (om ikke mer) straffbart å kjøre påvirket av cannabis (eller andre stoffer).
Ganske trist at det fortsatt er slik, at de pynter litt på sanheten er en ting, men å bare si ting ut fra løse luften på den måten er å gå over streker, syntes jeg.
Vis hele sitatet...
Helt enig. Lurer på hvor mange mennesker som er heller uviten ang dette temaet har bitt rett på den "informasjonen" og tenkt "Nei, dette er jo livsfarlig. Vi kan ikke la dette skje!"

Jeg er all for at folk skal bli opplyst slik at de kan ta et skikkelig valg, men dette er jo drøyt. Synes både for- og mot siden skal taes med en klype salt, men jeg frykter flesteparten biter rett på propagandaen og den feilaktige informasjonen siden du linket til mater med.

Det blir spennende å se hvilken avgjørelse som blir tatt..
Sitat av lex123 Vis innlegg
"Den eneste forskjellen" ?
Hva med at det blir frigjort masse ressurser slik at politiet kan brukes til å bekjempe ekte kriminalitet, og at det vil gi en enorm inntektskilde som california drastisk trenger, få slutt på at vanlige, oppegående voksne blir kastet i fengsel og mister jobben pga. noen gram med cannabis og ikke minst vil det fjerne en stor del av inntekten til kriminelle bander?
Vis hele sitatet...
Cannabis er kjempefarlig produkt lagd av djevelen hold deg unna , neida du har noen gode poenger.
Du kan ha 28.5 gram marijuana uten lisense/resept du får kun en bot. Det Statlige politiet driter mildt sagt i marijuana, det Fedarale derimot.
Legalisering vil føre til drastisk prisøkning men det gjør ikke meg noe
Heller kjøpe pot lovlig over disk.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av steinarr Vis innlegg
Legalisering vil føre til drastisk prisøkning men det gjør ikke meg noe
Vis hele sitatet...
Gratulerer med et lite gjennomtenkt utsagn. Det impliserer at det svarte markedet bare poff! forsvinner når det kommer et lovlig marked. Uansett om man lovlig må betale ti ganger så mye som ulovlig. De har nok tenkt gjennom dette litt bedre enn som så skal du se

Angående nei-sidens taktikker: Det å dra det i det ekstreme kommer sannsynligvis til å påvirke en del av de som stemmer, men forhåpentligvis vil nok mennesker ha erfaring og vett nok til at de innser at dette er bullshit.

Når jeg ser på disse tallene, tenker gjennom dem og gjør noen antagelser, så kommer jeg frem til at en rimelig stor andel har en eller annen form for erfaring med cannabis. Jeg er ikke tøff nok til å komme med påstander om tall, men jeg vil si meg rimelig sikker i det at mer enn halvparten enten har prøvd det selv, eller kjenner noen de vet gjør det fast. Denne "over halvparten" (helt etter min antagelse) har antagelig inntrykket av at cannabis er ganske harmløst, og at nei-siden kommer med løgner i sin propaganda.

Men så spørs det jo hvem som kommer til å stemme. Dét blir interessant.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
dette vil gi fri tilgang til cannabis for personer over 21, og i tilleg blir det mulig å dyrke på en viss mengde "square feet"- dette er en STOR mulighet for amerikanerne da dette vil stoppe rasisme ovenfor svarte grunnet narkotikalovene, og gi usa inntekter fra salg.
go prop 19!
Sitat av drittsekken Vis innlegg
dette vil gi fri tilgang til cannabis for personer over 21, og i tilleg blir det mulig å dyrke på en viss mengde "square feet"- dette er en STOR mulighet for amerikanerne da dette vil stoppe rasisme ovenfor svarte grunnet narkotikalovene, og gi usa inntekter fra salg.
go prop 19!
Vis hele sitatet...
kan du gi meg en innføring i denne rasismen som grunner i narkotika?

kan ikke si jeg har hørt noe om dette
Sist endret av random42099; 30. oktober 2010 kl. 18:48.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
amrikansk politi er rasistiske, og bruker narkotikaloven som unnskyldning ( i korte trekk)
Å argumentere for en gobal legalisering er jo i seg selv ikke vanskelig en gang.
Dagdrømmer om at Norge følger etter!

http://www.dagbladet.no/2010/10/30/k...tika/14055180/
Ny artikkel
steve berk har laget en parodi på eminems sang "love the way you lie"
Youtube har "flagged" videoen pga upassende innhold. Noe som er helt sykt.

Should Be Legalized
http://www.youtube.com/watch?v=NdIYVWA0dr0

sensurert utgave for folk uten konto på youtube :
http://www.youtube.com/watch?v=5wDUZ...eature=channel

Må legge til at sangen, regi og filming er av høy kvalitet! Veldig bra parodi. Han har laget filmen helt selv med hjelp fra venner. Dyktig kar dette..
Zach Galifianakis kjent fra blant annet The Hangover tok debatten til et nytt nivå da han under en debatt i programmet Real time with Bill Maher, fyrte opp en joint.
Både Dagbladet og VG skriver om hendelsen, og i artikkelen i linken under kan en og se video av det.

http://www.kjendis.no/2010/11/01/kje...uana/14089299/

"Oh my god, look at those dragons!"
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Jeg fikk med meg dette i dag tidlig Cheezy, og jeg må si jeg blei veldig glad. Er fantastisk hvor store steg dette herlige stoffet har tatt i riktig retning i det siste. Nå har jeg faktisk troen på Proposition 19, og dermed et håp om at flere følger etter. Har lyst til å fyre selv nå, men med foreldre hjemme så går det dårlig!
Hvis dere er mer interessert i Prop 19 anbefaler jeg amerikanske/internasjonale forum som handler om cananbis, masse bra debatt der:

http://boards.cannabis.com/

http://forum.grasscity.com/

Må nok mekke bruker da.

Edit: Finnes flere, var bare to eksempler.

Sitat av daimeno Vis innlegg
Har lyst til å fyre selv nå, men med foreldre hjemme så går det dårlig!
Vis hele sitatet...
Nesjda. Fyr opp og ta deg en dusj etterpå.
Sist endret av Spesiellgnom; 1. november 2010 kl. 17:09.
Sitat av OoM Vis innlegg
Å argumentere for en gobal legalisering er jo i seg selv ikke vanskelig en gang.
Dagdrømmer om at Norge følger etter!

http://www.dagbladet.no/2010/10/30/k...tika/14055180/
Ny artikkel
Vis hele sitatet...
En grundigere artikkel om det samme på forsiden av UiO.no: http://www.uio.no/forskning/aktuelt/.../cannabis.html

Om prop-19 går gjennom vil det nok over tid ha innvirkning på norsk ruspolitikk og. Og det at det blir diskutert seriøst og blir tatt opp politisk er jo et kjempesteg mot legalisering. Selv om det ikke skulle gå gjennom nå, virker det utenkelig at marijuana ikke blir legalisert snart i Usa uansett.
Sitat av NiteOwl Vis innlegg
En grundigere artikkel om det samme på forsiden av UiO.no: http://www.uio.no/forskning/aktuelt/.../cannabis.html

Om prop-19 går gjennom vil det nok over tid ha innvirkning på norsk ruspolitikk og. Og det at det blir diskutert seriøst og blir tatt opp politisk er jo et kjempesteg mot legalisering. Selv om det ikke skulle gå gjennom nå, virker det utenkelig at marijuana ikke blir legalisert snart i Usa uansett.
Vis hele sitatet...
Dersom det ikke blir legalisert nå, så har vi enda et tiår med trakkasering foran oss i vente, og jeg mener da overgrep fra statlig hold mot privatpersoner som gjør noe de mener ikke burde vært ulovlig. Og enhver debatt vil bli slått ned på og henvist til hvordan det resulterte negativt i California. Et sitat: "I believe it's more ignorant of me to comply with what the ignorant tells me to do, than to do what i believe is right, and ignore the ignorant" Jeg synes det er fantastisk at California har baller nok til å ta det første steget, jeg hadde trodd det skulle være England eller Canada.
Sist endret av Doc. Lester; 1. november 2010 kl. 18:13.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Det er vistnok 4 andre stater som også har avstemning om legalisering kommende i nær fremtid. (ikke ta mitt ord på det, er bare noe jeg semi-husker å ha lest ett sted)

Andre som faktisk er veldig spente ang. i morgen, selv om det ikke har noe med Norge å gjøre?
Jeg kommer til å følge med nøye i vert fall!

On a side note, har vert en del i norsk media ang. cannabis i det siste:
http://www.kjendis.no/2010/11/01/kje...uana/14089299/
http://www.dagbladet.no/2010/11/01/n...ning/14089364/
http://www.dagbladet.no/2010/10/30/k...tika/14055180/
Sist endret av lex123; 1. november 2010 kl. 18:37.
Sitat av lex123 Vis innlegg
Det er vistnok 4 andre stater som også har avstemning om legalisering kommende i nær fremtid. (ikke ta mitt ord på det, er bare noe jeg semi-husker å ha lest ett sted)

Andre som faktisk er veldig spente ang. i morgen, selv om det ikke har noe med Norge å gjøre?
Jeg kommer til å følge med nøye i vert fall!

On a side note, har vert en del i norsk media ang. cannabis i det siste:
http://www.kjendis.no/2010/11/01/kje...uana/14089299/
http://www.dagbladet.no/2010/11/01/n...ning/14089364/
http://www.dagbladet.no/2010/10/30/k...tika/14055180/
Vis hele sitatet...
Oh, Yes!
Er råspent på resultatet! Er også spent på resultatet av resultatet