Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 5182
Hva kan anbefales? Valium? Rohypnol?

(Spar meg for moralisme forresten, jeg har brukt i mange år og har full kontroll).
Valium passer bedre for søvn etter pepper enn Rohypnol.. Ihvertfall etter det jeg har erfart.

Men er forskjellig fra person til person hvordan man reagerer..
Sist endret av Cappuman; 13. august 2007 kl. 21:00.
Nei.. Spør du meg så er hyppere det beste som finnes for søvn (og allle andre problemer på jord!)
Sitat av Snavla
Hva kan anbefales? Valium? Rohypnol?

(Spar meg for moralisme forresten, jeg har brukt i mange år og har full kontroll).
Vis hele sitatet...
Beklager men jeg vil prøve å hijacke tråden din litt.

Du sier du har mye erfaring med pepper, la meg spørre deg. Hvordan følelse får du når du tar pepper, jeg har ingen planer om å prøve det, men jeg har lyst til å vite hvordan det føles.
Kan det på noen måte sammenlignes med alkehol? Har du kontroll over alt du gjør?
Hvis du har prøvd, hvordan er pepper i forhold til cola?
Beklager noob-spøsmålene jeg er ikke så inne i det miljøet. Hvis du kunne prøvd å forklart litt hvordan en pepper"runde" er for deg, hadde jeg vært veldig takknemelig.

igjen, beklager for at jeg hijacket tråden din.
sorry, dobbel post

JuZt3r, jeg er en tidligere "speedfreak" så håper jeg kan svare dine spørsmål. Er litt beruset så surrer kanskje litt..

"Hvordan følelse får du når du tar pepper,"
Jeg får FULL kontroll. Jeg blir pratsom og veldig aktiv. jeg får en god følelse i hele kroppen. veldig selvsikker og utrolig god selvtillit
Du kan ikke sammenligne alkohol og speed på noen måte spør du meg.. Bare at man blir pratsom av begge, men på 2 helt forskjellige måter. alkohol blir man pratsom men prater bare tull, men speed blir man pratsom men ALT har mening
Sist endret av rbt; 14. august 2007 kl. 00:53.
Sitat av rbt
ALT har mening
Vis hele sitatet...
hakke skjønt det du... ^^,
prøv å record en av disse "samtalene" dine å hør på den når du er nøktern.. rene freakshow, alt virker meningsfult under rusen pga dopamin-boosten i hue ditt som får deg til å føle at du gjør alt så bra, men egentlig prater du bare usammenhengene å rotete... nei, det ække no pent syn med to makka freakere som sitter å skravler
Sitat av JuZt3r
Beklager men jeg vil prøve å hijacke tråden din litt.

Du sier du har mye erfaring med pepper, la meg spørre deg. Hvordan følelse får du når du tar pepper, jeg har ingen planer om å prøve det, men jeg har lyst til å vite hvordan det føles.
Kan det på noen måte sammenlignes med alkehol? Har du kontroll over alt du gjør?
Hvis du har prøvd, hvordan er pepper i forhold til cola?
Beklager noob-spøsmålene jeg er ikke så inne i det miljøet. Hvis du kunne prøvd å forklart litt hvordan en pepper"runde" er for deg, hadde jeg vært veldig takknemelig.

igjen, beklager for at jeg hijacket tråden din.
Vis hele sitatet...

Hvis du er drita full og drar nok pepper, vil du få følelsen av og være edru igjen... Jeg har merka før (slutta nå) at jeg nok ble litt mere aggresiv av det og hadde liksom ikke noe imot og få litt bråk..
Når jeg slet med å sove syntes jeg muskelavslappende var det som fungerte best da jeg ble veldig stiv i muskelaturen, men vil tro at det kan være individuelt hva en føler virker best.
Trådstarter
Sitat av JuZt3r
Beklager men jeg vil prøve å hijacke tråden din litt.

Du sier du har mye erfaring med pepper, la meg spørre deg. Hvordan følelse får du når du tar pepper, jeg har ingen planer om å prøve det, men jeg har lyst til å vite hvordan det føles.
Kan det på noen måte sammenlignes med alkehol? Har du kontroll over alt du gjør?
Hvis du har prøvd, hvordan er pepper i forhold til cola?
Beklager noob-spøsmålene jeg er ikke så inne i det miljøet. Hvis du kunne prøvd å forklart litt hvordan en pepper"runde" er for deg, hadde jeg vært veldig takknemelig.

igjen, beklager for at jeg hijacket tråden din.
Vis hele sitatet...
Heisann, skal svare så godt jeg kan.

Jeg har prøvd det meste, og amfetamin er favoritten min. Mange synes det er et "skittent" stoff, et av de verste som finnes, og de har nok noen poenger. Det er lett å begynne å bruke det oftere og oftere, så jeg vil anbefale alle som vil prøve det å være veldig sikre på egen selvdisiplin først. Personlig har jeg veldig liten tilbøyelighet til å bli ukontrollert avhengig av stoffer, men jeg kjenner nok av personer til å vite at dette ikke er tilfelle for alle. Du kjenner deg selv best, så vær klar over risikoen.

Personlig har jeg brukt det i en del år, og bruker det nesten utelukkende i helgene i forbindelse med festing. En håndfull ganger har jeg også brukt det på jobb, i tilfeller hvor jeg har vært begravet i arbeid med nærliggende deadlines.

Jeg liker rusen fordi den er sosial, kontrollerbar og lett lar seg kombinere med litt alkohol. Spesielt damesjekking går veldig lett. Man har kontroll på alt man gjør, man er sjarmerende og morsom og ingen snøvlende idiot som tilfelle iblant er på fylla. Nedturen dagen derpå kan være tøff, spesielt hvis man ikke får sove. Hvis jeg derimot tar noe for søvnproblemet, våkner jeg opp og føler meg utmerket. Disse amfetaminpsykosene man hører om er stort sett utlyst pga ekstrem søvnmangel (speedfreaks som går opptil en uke uten søvn).

Kokainrusen synes jeg er lik på mange måter, men jeg føler jeg blir mer egoistisk på kola. I tillegg irriterer det meg at rusen varer så kort tid.

Så, alt i alt, om du vil prøve er opp til deg selv. Du får veie opp risiko mot fordeler.
hei Snavla fint du svarte på dette. Lurer på om du eller noen andre her kan si noe om ritalin kan ha samme effekten i litt for store doser?
ah... burde tenkt på den takker.
zolpidem er det beste etter pepper
Sitat av dogz
zolpidem er det beste etter pepper
Vis hele sitatet...
Aldrig hørt om.. Vet du om dette er et B prepparat?
To Roche 2.0 (rivotril) og en bongtrekker så spiller det ingen rolle hvor mye pepper du har i systemet
Sitat av dopefish90
hakke skjønt det du... ^^,
prøv å record en av disse "samtalene" dine å hør på den når du er nøktern.. rene freakshow, alt virker meningsfult under rusen pga dopamin-boosten i hue ditt som får deg til å føle at du gjør alt så bra, men egentlig prater du bare usammenhengene å rotete... nei, det ække no pent syn med to makka freakere som sitter å skravler
Vis hele sitatet...
Han spurte hvordan det FØLES, så fuck you!
Alkohol funker også utmerket, en flaske kald chablis eller 2 sløver nervene og gir kroppen ro.
Sitat av frank_l
Alkohol funker også utmerket, en flaske kald chablis eller 2 sløver nervene og gir kroppen ro.
Vis hele sitatet...
Jeg har også prøvd alkohol noen få ganger, men det funker ikke på meg.
Sitat av empty
Aldrig hørt om.. Vet du om dette er et B prepparat?
Vis hele sitatet...
Det vet jeg ikke, men hvist du får utskrevet stilnoct som er sovemedisin, så kan du si på apoteket at du skal ha zolpidem. dem er kjempe fine greier
altså, zolpidem er virkestoffet i stilnoct. det vil si at det er samme preparat
Når man har brukt pepper så har man som regel vært våken ganske mange timer, kanskje for noen tilogmed døgn. med generelt lite mat og hvile, som logisk nok gjør at kropen blir utslitt. Noe som gjør at alle piller funker som snickers iforhold til en vanlig "pilleknaskekveld"
Tror ikke det finnes noe fasit svar på spørsmålet ditt, siden det meste knocker deg ut når man er så sliten.

men Rivotril, Flunipam og Xanor er kanskje noe av det beste? Med xanor våkner du hvertfall opp et helt annet sted med tro om at du har sovet godt Jeg liker noe beroligene som valium, stesolid osv med noe godt å røyke på ved siden av. Med en fin film og hyggelig selskap er 'nedturen' bare koselig
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Benzodiazepiner av alle slag for sådan.

Jeg husker at jeg likte å bruke Rohypnol, Rivotril, Sobril og ikke minst Xanor, for å kunne sove etter bruk, eller sammen med amfetamin.
*Sammen med - amfatamin var ikke sprøsmålet, så jeg dropper det.

Tåleransenivået for Benzo'er er helt forskjellig, og jeg har ikke peiling på hvilke erfaringer du har med det tidligere.
Uansett er Flunitriazepam det jeg ville brukt hvis jeg noen sinne hadde funnet på å ta en strek med Amfetamin igjen.
Personlig synest jeg ingenting fungerer mot en skikkelig 'avtenning', dette må i såfall ha vært helt i utprøvelsen av stoffene.

Uansett er dette utrolig inviduelt. Enkelte trenger to-tre Rohypnoler, andre trenger gjerne 5-7 for å oppnå samme effekt.
Xanor er også noe jeg kan huske at fungerte veldig bra til dette.

__
Jeg anbefaller selfølgelig ingen til å bruke et stoff, for så å måtte bruke andre stoffer for å blir 'normal'. Bla bla bla.
__
macca, ja men det står stilnoct på ene pakken og zolpidem på andre pakken