Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2667
Hei, alle! :-)

Jeg er ny her. Registrerte meg i dag. Synes dette var et flott forum.

Bare lurer på et par ting jeg håper noen kan svare på:

Sitter igjen med noe jeg tror er rundt o,4 med amfetamin. Har tenkt til å ta resten i dag.

Av vitaminer har jeg Multivitaminer, C-vitaminer, B-vitaminer og Folsyre.

Av legemidler har jeg: Paralgin Forte, Vival (Er ganske innkjørt på de pillene, så jeg vet ikke om det funker så bra.) Nozinan, Truxal og ca. 25 mg Metadon.

Noen som har erfaringer om hva som kan funke best? Setter stor pris på svar.

Og hva gjør man for å ha det mest mulig gøy med den siste dosen amfetamin man har? :P Har ikke mulighet til å møte noen nå.

På forhånd takk for svar :-)
Sist endret av Macca83; 18. april 2007 kl. 19:19.
Sitat av Macca83

Og hva gjør man for å ha det mest mulig gøy med den siste dosen amfetamin man har? :P Har ikke mulighet til å møte noen nå.
Vis hele sitatet...
Du tar det og lar nedturen komme som den kommer. Nedturen er en del av rusen mener jeg og man må leve med det hvis man skal drive med amfetamin. Selv syntes jeg nedturen er digg og ikke trenger å tukles med.
Trådstarter
6 0
Sitat av Infected
Du tar det og lar nedturen komme som den kommer. Nedturen er en del av rusen mener jeg og man må leve med det hvis man skal drive med amfetamin. Selv syntes jeg nedturen er digg og ikke trenger å tukles med.
Vis hele sitatet...
Jeg foretrekker å lindre den litt. Nedturen kan være deilig hvis man har hasj, men det får jeg dessverre ikke tak i nå.
C vitamin kan funke litt.. Men i hvor stor grad tørr jeg ikke å spekulere på.
Multivitaminer og c vitamin burde hjelpe til en vis grad. Vist du klarer og spise litt så er ikke det så værst heller.
Sitat av Corrupt
Multivitaminer og c vitamin burde hjelpe til en vis grad. Vist du klarer og spise litt så er ikke det så værst heller.
Vis hele sitatet...

det hjelper å få i seg litt mat ja, dog om man klarer, hehe
Åssen amfetamin-nedturer er det du snakker om..? er det angst, uro..eller snakker du om søvn?
Hvis du vil sove så funker nok det man kaller apedop sbest.. som: Truxal;nozinan best av de du har. (andre APEdop) LEPONEX!(pass på..Nozinan blir lillebror )hehe. og f.eks Haldol.
men om du tenker på uro i kroppen som er vanlig hos de fleste.. så ere benzo som f.eks :
Rivotril,sobril,valium,vival,apodorm,somadril,stesolid eller A.prep som Aporex eller Flunipam.
håper dette var forståelig...
SCHÅLL!
Trådstarter
6 0
Sitat av Dæljer'n
Åssen amfetamin-nedturer er det du snakker om..? er det angst, uro..eller snakker du om søvn?
Hvis du vil sove så funker nok det man kaller apedop sbest.. som: Truxal;nozinan best av de du har. (andre APEdop) LEPONEX!(pass på..Nozinan blir lillebror )hehe. og f.eks Haldol.
men om du tenker på uro i kroppen som er vanlig hos de fleste.. så ere benzo som f.eks :
Rivotril,sobril,valium,vival,apodorm,somadril,stesolid eller A.prep som Aporex eller Flunipam.
håper dette var forståelig...
SCHÅLL!
Vis hele sitatet...
Angst, uro, hjerteklapp, søvn. Har nå tatt 25 mg Metadon og 3 Paralgin Forte. Det hjelp veldig. Er vel ikke lenge til jeg legger meg nå.
Sjekk på www.lommelegen.no, der står det hva ulike mineraler og vitamer gjør med kroppen, så finner du jo bare hva som kan hjelpe deg der. Jeg har null peiling på amf-nedturer, men noe av det kan sikkert forebygges/lindres med "overdoser" av visse vitamier. Vær forsiktig og ikke ta altfor store mengder, da kan du bli sykere av det. Men alt dette skal stå der, og i hvilke matsorter du finner hva, så kan du heller spise deg bedre enn å ta vitamintilskudd.

Mangel på f eks jern kan gi depresjon/nedstemthet fra før, så det kan jo kanskje forebygges litt at du blir nedstemt ved å nok jern?

Å spise mye av visse grønnsaker/drikke melk kan f eks forebygge hangover. så rett kosthold kan hjelpe mot mye.