Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3972
auda... for ca 1-1,5 time siden klarte jeg å dytte i meg 4 pinex forte tabletter og litt for mye av den cosylan-hostesaften...
har gjort det før, og bare blitt sånn deilig sløv av det:P

men nå lurer jeg litt på hva som skjer her! er helt varm og rar i hue, og når jeg går kjennes det ut som om jeg tråkker gjennom gulvet:O
balansen er heller ikke helt god, og jeg skjelver veldig på henda...
er helt overfølsom for lyd også, alle lydene er høye, akkurat som når du nettopp har stått opp. har litt feber også...

noen som har opplevd lignende av og til...? vanlig??
Det kommer litt ann på hvilken hostesaft du tar men er det recept cosylan'en inneholder den etylmorfin og pinex forte inneholder kodein (som også er en morfin form) så det er forklarlingen på hvorfor du føler deg så "gøy" . Men hvorfor du får en litt spessiell effekt akkurat i dag er litt mer vanskelig å svare på kansje du har tatt litt mer hostesaft enn vanlig, men farlig er det nok ikke, hvis du har holdt deg innenfor nogelunde normale doser.
Sist endret av sanders; 18. desember 2006 kl. 16:42.
Du spurte om hva som skjer.

Det som skjer er at du er rusa Så lenge du ikke har noe foreldre el. å bekymre deg for er det ikkenoe stress. Det går ut etterhvert

Bare, hvis det blir så mye at du ikke klarer å bevege på kroppen i det hele tatt ellernoe sånt. Da kan det bli farlig. Da ringer du 22 59 13 00 ( Giftsentralen ) og spør de hva du skal gjøre, så sant du er i stad til å ringe
Trådstarter
12 0
er helt aleine jeg:P ble bare litt sånn overraska, for det var ikke sånn sist...*lol*
Har en cosylan flaske på resept her, hvor mye må jeg evt. drikke for å få effekt av den egt.? Halve på styrten? (Ja er litt stor flaske)
Trådstarter
12 0
tja... vet ikke helt:S jeg tok nesten halve av min, men den er liten... fikk den fordi jeg hadde bronkitt for en stund siden... også tok jeg jo de tablettene først også... ikke godt å si hvor mye du må ta:P
Du skal ta 10ml opptil 3 ganger om dagen. Så har du tatt ei halv flaske er det ikke rart at du svimler litt.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Man har jo først og fremst gode gamle Erowid.org for dosering, erfaringer osv..

og vi har også en ganske omfattende tråd om legemidler her på forumet, det er helt hinsides all oppfattning hva man kan finne om man bare gidder å lete..
Drikke en halv cosylan flaske? høres for meg mye ut. Er det snakk om 300ml flaska? 150ml er alt for mye, prøv deg sakte fram, lag deg purple drank Og sett på noe Dj screw eller noe annet chopped and screwd housten rap.
Trådstarter
12 0
NESTEN en halv flaske er ikke sikker på hvor mye det er i den, kan ikke sjekke nå for mamma sitter på kjøkkenet:P Men det var en ganske liten flaske.... ikke så svær som den andre vi har (som er tom, men DET er det ikke jeg som har sørget for)
300ml=3dl, mao, en ølflaske omtrent
Trådstarter
12 0
flaska var mindre den... sjekker etterpå
Ta doser på 20ml, så venter du 20 min for hver gang du hiver inn på en ny dose. Følger vel med et målebeger, pleier og gjøre det.
Trådstarter
12 0
har ikke planer om å gjøre det flere ganger... mora mi har sett at det har forsvunnet mer enn det burde av den flaska... så hun er litt klikk på meg allerede...hehe:P
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Dere er ikke tøffe. Om jeg ser dere på gata får dere juling.


Drittunger.