Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1794
Ekspert på påstander
Hei. Jeg vurderer å plukke tomflasker og bokser i parkene for å tjene litt småpenger! Tenker kanskje romfolk blir litt forbanna at jeg plukker på deres territoriet, det gir jeg faen i. Jeg har søppelsekker, hansker og sykkel. Noen pro tips når jeg plukker tomflasker? Hvis dere sitter på en park og ser en ung norsk mann på 20+ som plukker flakser, hva ville dere tenkt?
Hvis du tar med annen søppel også, så står det virkelig respekt av det. Særlig i mine øyne da.
Pant for søppel, dette kan eskalere
Sist endret av Freefalling; 19. april 2019 kl. 01:07.
tenker at du er gjerrig som fan.
Selv hadde jeg ikke tenkt noe særlig over at en fyr i tjueåra er ute på jakt etter pant. Mulig jeg hadde mistenkt deg for å prøve å redde planeten, men ikke noe mer enn det.
Plukker du med deg søppel i tillegg skulle jeg betalt deg. Kanskje det kan være en ide og be om almisser på en ikke inntrengende måte, for jobben du gjør.
Jeg hadde kanskje kikka på deg og tenkt mitt, men det sier i så fall mer om meg enn deg. Er jo virkelig bare bra om du gidder å gjøre det!